Bb, toivottavasti pääset joskus Ausseihin tai Uuteen-Seelantiin. Ihan huikea luonto molemmissa! Mä suosin ehkä jälkimmäistä, kun en ole niin kuumuuden ystävä; Uudessa-Seelannissa on suurinpiirtein Suomen kesälämpötilat yleensä. (Siis heidän kesällä.)
Lauruskaah, edelleen näen kyllä sun tikuissa väriä, huisin jännää!
Meritähti, peukut pystyssä että saatte ovista hyödynnettyä edes vähäsen. Joskus se onnekas kertakin riittää!
Silv, tosi hieno koru!

Mut pahoittelut tädistä.
jasmi93, mikä kp sulla olikaan meneillään? Jospa on vaan raskausoireita sun kivut. :)
Gynekysymykseen, mä en käy säännöllisesti gynellä. En näe miksi mun pitäis mennä, jos en koe että mitään on vikana. Ehkäisyäkään en ole tarvinnut. Elämäni aikana oon käynyt kahdesti papassa ja nyt pari viikkoa sitten ekaa kertaa varsinaisesti gynellä. Hyvin oon pärjännyt.
Soma, inhottavaa joutua kuuntelemaan muiden tarinoita tolla tavalla. Eivät yhtään tullut ajatelleeksi että toiselle voi olla rankkaa kuunnella.
Minni, tsemppiä oviksen metsästykseen! :)
jm, älä nyt heitä vielä kirvestä kaivoon! Kuulostaa ihan lupaavalta sun oireet. Koska meinaat testata?
Mimmulih pahoittelut tädistä, mutta hyvä ettei kierto venynyt. Helmivauvaa tekemään vaan!
Junttura, varmasti juilinta on normaalia. Helposti tuntuu uuden pavun kodinrakennus jotenkin.
Terkku, harmi jos jouduitte kertomaan aiemmin kuin piti, mutta ainakin reaktio oli toivottu. :) Jos kaikki ei menekään odotetusti, voi olla hyväkin että on joku jonka kanssa puhua asiasta.
Aphrael, hauskalta kuulostaa teidän vappu. Ja popcorn-kakku on jännä idea. :)
Meillä oli ihan kivaa, parit kaverit kävi tosin eri aikaan. Munkkeja ja tippaleipää syötiin niin että napa paukkuu.
PikkuMinski, tsemppiä tutkimuksiin ja toivottavasti saatte hyviä tuloksia. Teillä tosi rankka taival jo takana, plussaa toivon teille kovasti.
On. Kp 37/28-32. Tänä aamuna oli vähän tuhrua pyyhkiessä. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin tädin pitäis tulla 1 - 4 päivän sisällä. :) Eihän tää kierto vielä pahasti ole venynyt, mä tiedän että monilla menee paljon pidempään. En oo ehtinyt vielä juuri hermostuakaan, tavallaan oon vielä taukomoodissa.