Raskaaksi 2015

Kiitos kaikille onnitteluista! Ei tätä tahdo oikein uskoa todeksi. Pitänee käydä huomenna vielä digi hankkimassa.

Teen semmosta työtä josta pitää jäädä heti pois kun on raskaana. Kyseessä iso firma niin voi olla että löytyy jotain toista työtä tai sit erityisäitiysvapaalle.

laruskan testissä minäkin näen jotain, kovasti vahvistumista.

laskurin mukaan laskettu aika olis 31.12

Huomenta tänne. Lauruskaah varovaiset onnittelut ja vahvistumusia! Voi kun siellä pikkuinen tarraisi kiinni lujaa ja pysyvästi! <3

On. Täällä testattu puhdasta puhtaampi nega, ei edes haamun häntäkarvaa näy. :( harmittaa kovasti kun oli semmoinen tunne että jotain olisi voinut tapahtua vaikka ei itselleen sitä myöntää ole uskaltanut. Ja silti kuitenkin epäilyttää uskaltaako vappua juhliessa ottaa mitään jos kuitenkin.... Aargh.
Kuinka olette laskeneet kiertojenne pituuden? Siis kun mulla on ollut nyt 24, 20, 28 tässä järjestyksessä niin onko kiertoni nyt keskiarvo 24 vai viimeisimmän mukaan 28...? Mietin siis vaan oliko aikaista vai ei.
Toinen kysymys vielä millä yritän päiviäni laskea eli miten teillä oviksen aikaan menee himot ja limat, kun molemmat loppuvat niin onko ovis tapahtunut himopäivänä vai himottomana vai koska. Seuraavaan kiertoon täytyy kyllä ostaa tikkuja, ei tästä arvailusta tule mitään. :(
Lukutoukka kp 22/20-28

Lukutoukka, mäkin sain putipuhtaan negan kp 27/29, seuraavan kerran testasin kp 31/29 ja silloin tuli raskauskeijun puikkoon haalea viiva. Eli niin kauan kun menkkoja ei kuulu, on toivoa. Opin kyllä sen että todella kannattaa testata vasta kun menkat ovat jääneet pois, vaikka malttamattomana piinailijana se onkin tosi vaikeaa.

Huh, johan on taas paljon tekstiä tullut, kun en eilen iltana kerennyt koneelle.

Zanasa, paljon onnea teille! :wav

mh- lupaavalta kuulostaa, kumpa teilläkin tärppäis nyt! Jos veritippa olis ollut kiinnittymistä?

nennaa, voimia menkkakipuihin ja on kyl niin epäreilua kun muut sikiää tahtomattaan. :sad001

Jasmi, älä menetä toivoa, kyllä yksikin kerta voi riittää. Siihen munkin on usein pakko uskoa. :)

mindiS, hauskalta kuulostaa sun touhuviikko, jos on kavereiden kinkereitä ja muuta. :) Palaa sitten kertomaan miten menee.

Silv, venytyskorut kuulostaa musta aina niin jännältä. Sääli jos oot joutunut luopumaan lävistyksistä, kun niistä tykkäät. Mulla siis tylsästi vain yks reikä per korva.

Lissu, hyvä ettei kierto kuitenkaan venynyt enempää.

bb, niinkuin muutkin sanoo niin naisen kroppa vaan välillä on oikukas tolla lailla, ei se välttämättä tarkota mitään huonompaa.

enu, toivottavasti vippaskonstit auttaa! Mäkin voisin ehkä hakea vehnistä.

Ilpuri, pahoittelut kp1:stä. :sad001 Mutta nauttikaa skumpasta!

Gatusa, voimia sun miehen siskojen tilanteeseen, kuulostaa tosi raskaalta. :hug013

Kyllikki, hyvään aikaan sulla osuu ainakin kierukan poisto! :)

Lucky ja BB, mulla sama että rakastan tuntureita. Kyllä joka syksy on pitänyt päästä vaeltamaan johonkin. Tunturimaisema on niin rauhoittava karuudessaan. Ikinä en ole käynyt Suomalaisten suosimissa rantalomakohteissa. Ja vaikka nyt kävinkin Ausseissa, ei me juurikaan rannalla makoiltu vaan esim. käveltiin luonnonpuistoissa, kiipeiltiin, otettiin surffikurssi ja muuta. Mutta valaita en oo ikinä nähnyt (defiinejä kyllä), olis kyllä toivelistalla!

Nyytti, tsemppiä oviksen metsästykseen!

lauruskaah, mä näen väriä sun testissä! Nyt voimistumista! Koska meinaat tehdä uuden testin? :smiley-bounce012

Junibea, onpa sulla työntäyteiset päivät kun lapset sairastaa ja vielä saa kouluhommatkin hoitaa. Onneksi on kohta kesä.

lauruskaah kyseli vappusuunnitelmista. Meille tulee ihan pari kaveria syömään vappuherkkuja iltapäivällä. Yleensä mulla ei vappuaattona tapahdu juuri mitään, mutta eilen olin siskon ja sen kavereiden kanssa vähän piknikillä ja kattomassa Mantan ja hirven (Eläinmuseon) lakitusta. En varmaan ennen ollutkaan nähny Mantan lakitusta livenä. Lakki tuotiin jollain pienoishelikopterin tyylisellä vekottimella, oli hauskaa! :grin
Ja kyllä aion seurata MM-kisoja, ainakin loppupään pelejä.

Nyytti, voi ei jos sun poika on kipeä just nyt. :sad001 Kumpa menis pian ohi.

Lumikello, höh huonosti toimiville ovistesteille, mutta pääasia että talletukset on kunnossa. :)

Lukutoukka, on ihan mahdollista että sulla on vaan hitaat hormonit, kyllä toivoa on vielä! Nyt en oo varma himopäivistä oviksen suhteen, en oo niin kiinnittänyt huomiota kun ite on pakko tikuttaa.

On. Kp 36, ei tätiä kuulu. Eilen tosin kipeytyi rinnat, ja se mulla aina käy vähän ennen menkkoja, eli toivo on kova että ne olis pian tulossa.
Mun läppäri oli kuollut reissun aikana (tuuletin reistaili jo ennen sitä) niin nyt saan jakaa vaimon konetta. Pöh.

Ihania vappuplussia! Onnea plussanneille!

Lisää testikuvia tahtoo nähdä hän! :)

Itellä ottaa päähän tää tuhru.. Ovis tuntui 19pv ja siitä viikko 26pv tuntui outoja nipistelyjä ja pikkasen veriviirua valkkarissa, eli kiinnittymisoireita. Taas... :/ mua ihan pelottaa että entä jos on kolmas plussa peräkkäin.. Eikä tääkään pysy.. Nyt kp 25/28 (laskin aiemmin hölmösti oviksesta kp:t) dpo12? tuhrua ollut siitä "kiinnittymisestä" asti eli dpo7 lähtien? Tissit oli viikonloppuna isot ja kipeet. Kuivaa kautta ei oo näkyny, mutta ei kyllä oo tehny mielikään. Kaikki oireet hävinny (taas) tän tuhrun aikana. Yritin puhua miehelle et entä jos pidettäis vaikka puolen vuoden tauko yrittämisessä, mutta tää projekti on sille jotenki tosi tärkee. Se oli onnettomuudessa ja menetti toisen silmän näkökyvyn kuukaus sitte. Se ei kuulemma haluu tietää jos oon raskaana ja menee kesken, että hänelle pitää kertoo vasta sitten kun oon varma. Ettei joudu taas pettymään. No ehä mä voi olla varma. Sit tuntuu pahalta kun ei voi kotona puhua ja toisaalta ymmärrän et sillä on nyt elämä sekasin. Mä toisaalta en haluis tietää ja toisaalta haluan tietää onko tärpänny vai ei kun menkat alkaa.. Mulla on kyllä pää ihan sekasin.. Sori purkautuminen.. :(

Voiko toi tuhru kertoo siitä et luteaalivaihe on liian lyhyt?

onnea lauruskaah mashaAllah :)

lucky oot oikeessa...

hei kysymys kaikille täällä nyt millast lehtee te lukisitte säännöllisest netissä?
tietenki tuli mieleen lehti missä ois uutisia tästä maasta, sellasia mitä te ette kuule siellä uutisista...

Irmis, huh miten rankkaa sun miehellä on ollut jos toisesta silmästä näkö mennyt. Varmasti vie aikaa prosessoida omaakin elämäänsä erilaisena, ei ihme että sen on vaikea tukea sua juuri nyt. Voimia vaatii tietty sulta kun joudut yksin miettimään raskautta. Tai ilman puolisoa, tänne foorumille saa tietty purkaa niin paljon kuin haluaa. :hug013

Tuhrusta, se ei vaikuta luteaalivaiheen pituuteen. Luteaalivaihe on vain aika oviksesta menkkojen alkuun, eli siihen päivään kun kunnon vuoto alkaa. Tuhru voi kyllä mahdolllisesti muuten vaikeuttaa raskautumista, tai voi olla että ei vaikuta. Ite kävin gynellä (valkkasin vielä sellasen joka oli erikoistunut lapsettomuuteen) koska mulla tuhruttaa 3-4pv ennen menkkoja ja pelkäsin että se vaikeuttaa raskautumista. Gyne sanoi että noin lyhyellä tuhrulla tuskin on merkitystä. Tietty jos sulla tuhruttaa jo dpo7 jälkeen, ehkä voisit varalta kysyä gyneltä? Muistelisin että joillakin tuhru on johtunut keltarauhasen vajaatoiminnasta.

Lauruskaah tänne näkyi myös haalea viiva vahvistumista <3 täällä laskettu päiviä mm kisoihin jo varmaan 3 viikkoa :D tänään vihdoin ne alkaa!

Meinasitko lauruskaah nyt testailla tänään uudestaan vai ootteletko sinne lauantaihin? Mä en varmaan malttaisi :D

Beisla kiitos :) toivon tosiaan että on vaan kroppa mutkalla kaikesta stressaamisesta yms. Ja mitä matkailuun tulee niin aussit on mun unelma uuden seelannin lisälsi :) siel on niin yksinkertaisesti kaikkea. On rantaa on vuoristoo on viidakkoo aavikkoo on suunnilleen kaikki siellä :) näkemistä riittää varmasti. :) en oo vaa koskaan lentänyt nii pitäs valita ehkä lyhyempi lento heti alkuun :D etten mene ihan sekasin jo lennolla. :)

Lumikello kiitos! :) ja tuut tietenkin kahden viikon päästä perässä! :)

gatusa kiitos! :)

Pepe kiitos <3 ja täällä sama juttu, oon odottanut ihan älyttömästi :D

Bb mä testasin jo tänään ja joko noissa testeissä on vikaa tai sitten mun mahassani on jotain :D

Lukutoukka voi kökkö, plussatuulia <3 ja toivoahan on niin kauan kun menkkoja ei kuulu. :)

Beisla tein nyt tänään aamulla ja seuraavaksi sit sunnuntaina :)

Ja tässä kp27/28 apteekin raskaustesti 3min sisällä.

Liitteet

• 1430469333298.jpg
    1430469333298.jpg
    43.2 KB · Katsottu: 201
Kyllä siinä punertavaa näkyy, varovaiset onnittelut lauruskaah :) Mulla tuli kunnon tummat viivat vasta Dpo 18, eli on sulla aikaa odottaa niitä :) Mikä Dpo sulla nyt oli?

Heti kun on pari päivää täältä pois, niin tippuu kärryiltä :D

Isot onnittelut plussanneille <3
Tädin kohdanneille isot halit <3 päät pystyyn ja uuteen yritykseen!

Täällä kp5/37. Eli niiiin tylsä vaihe, täti alkaa poistumaan paikalta. On kyllä niin huomaamattomat menkat et mietityttää onko edes normaalia :/ ekan päivän vuotaa vähä enemmän, sit tosi vähän. Nyt oli jopa vähän menkkakipuja. Niitä ei pitkään aikaan oo ollu.

Pelottaa miten ehtii/pystyy tässä kierrossa pupuilee ku on niin paljon töitä ja menoja. Toivottavasti edes joskus satuttais samaan aikaan sänkyyn muutenki ku nukkumaan :D

Pakko pistää vielä kuva kun oon niiiiiin rakastunu nyt näihin uusin koruihin :)
ImageUploadedByVau Foorumi1430471433.333289.jpg

Oli muuten aika ihanat vatsakivut eilen puolenyön aikaan kun töistä lähdin... Olin jo varma että sieltä se täti saapuu mut toistaiseksi ei ainakaan mitään vaikka seksiäkin harjoteltiin vähä yöllä. :o

Silv kp 32/30-? Dpo 14 yk 10..

Takaisin