Huh, johan on taas paljon tekstiä tullut, kun en eilen iltana kerennyt koneelle.
Zanasa, paljon onnea teille!
mh- lupaavalta kuulostaa, kumpa teilläkin tärppäis nyt! Jos veritippa olis ollut kiinnittymistä?
nennaa, voimia menkkakipuihin ja on kyl niin epäreilua kun muut sikiää tahtomattaan.
Jasmi, älä menetä toivoa, kyllä yksikin kerta voi riittää. Siihen munkin on usein pakko uskoa. :)
mindiS, hauskalta kuulostaa sun touhuviikko, jos on kavereiden kinkereitä ja muuta. :) Palaa sitten kertomaan miten menee.
Silv, venytyskorut kuulostaa musta aina niin jännältä. Sääli jos oot joutunut luopumaan lävistyksistä, kun niistä tykkäät. Mulla siis tylsästi vain yks reikä per korva.
Lissu, hyvä ettei kierto kuitenkaan venynyt enempää.
bb, niinkuin muutkin sanoo niin naisen kroppa vaan välillä on oikukas tolla lailla, ei se välttämättä tarkota mitään huonompaa.
enu, toivottavasti vippaskonstit auttaa! Mäkin voisin ehkä hakea vehnistä.
Ilpuri, pahoittelut kp1:stä.

Mutta nauttikaa skumpasta!
Gatusa, voimia sun miehen siskojen tilanteeseen, kuulostaa tosi raskaalta.
Kyllikki, hyvään aikaan sulla osuu ainakin kierukan poisto! :)
Lucky ja BB, mulla sama että rakastan tuntureita. Kyllä joka syksy on pitänyt päästä vaeltamaan johonkin. Tunturimaisema on niin rauhoittava karuudessaan. Ikinä en ole käynyt Suomalaisten suosimissa rantalomakohteissa. Ja vaikka nyt kävinkin Ausseissa, ei me juurikaan rannalla makoiltu vaan esim. käveltiin luonnonpuistoissa, kiipeiltiin, otettiin surffikurssi ja muuta. Mutta valaita en oo ikinä nähnyt (defiinejä kyllä), olis kyllä toivelistalla!
Nyytti, tsemppiä oviksen metsästykseen!
lauruskaah, mä näen väriä sun testissä! Nyt voimistumista! Koska meinaat tehdä uuden testin?