Raskaaksi 2015

Beisla: mä oon käynyt vadsössa ja vardössa... Onko se nyt itä rannikkoa ja kirkenesissä...Sieltä lähettiin hurtigrutella muistaakseni joku pikku lenkki heitettiin olisko voinu olla tromssa...siihen aikaan varmaan melko edullinen oli vielä mutta nyt kun hintoja kattelin ni voi hyvänen aika kun oli kallis

Silv. Nii ne tekee. Mutta jospa sulleki plussa pian tulis ni sais kattella niitä oikeita viivoja omasta testistä.... :D mä en oo oikeen ikinä ymmärtänyt venytys korujen päälle :) onhan ne ihan hyvän näköisiä sellasilla tietyn näköisillä nuorilla mut entes vanhana sitten... :D muutenki paikat roikkuu ni on tasapainossa korvanlehtien kanssa... palautuuko ne koskaan? :D

Nennaa: toivon todella että pian teillä tärppäis. Tuo tunne on inhottava mutta onneks tuo olo helpottaa aina hetkeksi voi taas hymyilläkin kuten Mymmelisti niin nätisti kirjoitti. Ja kuulostaa tuo hyvinkin tutulta. Työt vie kaiken jutustelu ajan ku iltavuorosta tuun niin ei kerkee ees istahtaa ku pitää ruveta nukkumaan jotta poika pääsee uneen

Zanasa: laitappa sun raskaus keijun haamusta kuvaa :) ja onnea paljo plussasta!

Mh: jospa plussa tulis! Oireet ainaki on hyvät ja kiva kun et enää vietä hiljais eloa

Jasmi93 : jospa se mahdollisuus olis nyt

Mindis: elä oo kauaa poissa :')

Bb: elähän nyt itsellesi syöpä diagnoosia anna :D etkä todellakaan luovuta vielä. .. hetken se siltä tuntuu mutta sit helpottaa taas.... Voihan siihen ihan joku harmiton syy olla että tuolleen epä tasaseen vuotaa. Itsellä vuota ekapäivän runsaasti ja sit hiipuu kunnes 4 päivänä on kokonaan ohi... ja useimmiten vaihtelee ja riippuu vähän lääkityksestäki... teroluttien aikaan mulla oli runsaat menkat ku uskon että tyhjennys vuoto poisti limakalvon kunnolla kun taas luomu menkoissa vuoto on vähäistä. Mulla myös muutoksia näkyy kohdun kaulassa mutta ne on kuulemma normaaleja synnytyksen jälkeen. Joskus ollut myös jotenki papa koe vähän koholla olisko ollu 2 vai miten sen voi sanoa ni seuraava ollu jo puhdas. Käytä lactobalansea tai suu kautta maitohappo bakteereita

Gatusa: siellä suunnallahan on taas tuulee! Toivottavasti ei mitään näitä joukkoja joista nyt puhutaan en viiti mainita nimeä mutta kaikki tietää mitä tarkoitan. Sinnepäin on niitä vaimoja tuolla lailla just lähteny. Hyvä ettei pääse maahan! Ja saattaa olla todella vaikea päästä eroon siitä tyypistä.
Voi olla että jossain päin maailmaa tollanen opastus juttu vois toimia mutta Suomessa ainaki saa kaiken Moisiin neuleisiin ym. Ohjeita ilmaseks. Tietty jos jotai erikoista on ni sitten. Ukkos siskon tilanne kuulostaa tosiaan vakavalta. Huh. Kumpa sä ja sun perhe pystyis olemaan erossa noista sota joukko jutuista. Vakavia juttuja... ah. Taas niitä sun kehumia viikunoita. :D koeta rentoutua ja nauttia vauvasta. ♡

Voiks dpo olla 17 :D en oo tikuttanu ovista tai mitään. Sen tiiän vaan et lauantaina pitäis tulla menkat ja 5.4 oli kp1

Lucky se haamu oli todellakin haamu eikä toiveitakaan että olisi näkynyt kuvissa :D tarvi hyvät viivalasit että siihen sai väriä kuviteltua ;) Onneksi on tuo digi niin ei tarvinnut arpoa enää :P

Lauruskaah, veikkaan että sulla olis kyllä vähemmän päiviä hedelmöityksestä, ite sain dpo 12 tuollaisen viivan. Tai sit sulla vaan erittyy hieman hitaammin hormonia :) onnea kuitenkin!

PItkästä aikaa tuli lukemaan kuulumisia.

Parissa viikossa oli tullut melkosen monta sivua tekstiä :p

Paljon onnea plussanneille.. :Heartred
Pahoittelut tädin yllättäneille.

Lauruskan oireita seurailin ja olin kyllä varma että plussaat.. selkeesti näky toinenki viiva testissä. :Heartred MUlle apteekin omat ei oo ikinä antaneet haamua, jos ei ole ollut raskaudesta kyse. Ja minäkin luulen että tärppi on käynyt myöhemmin mitä oletit.

Täällä kp 14 meneillään. Otti aika koville kun menkta tuli.. kyllä se mieli on kummallinen kun saa kehon tuottamaan selkeitä raskausoireita vaikka ei todellakaan olis raskaana.. noh nyt alkaa ovulaatio pikkuhiljaa taas lähestyä. oireet alkaneet voimistu, en silti odottais ovista vielä ennen seuraavaa viikonloppua. Oon paiskinut niska limassa kouluhommia.. lasten sairastelun vuoksi olen ollut hirvittävän paljon pois tunneilta enkä millään oo saanu kaikkea tehtyä. Ainakin yks tentti menee uusintaan.

Timbe hyvin todennäköistä et on vähemmän :) en vaan oo tikutellut niin tarkkaa oviksen päivämäärää en tiedä :) tai sitten tosiaa hormoonin eritys hitaampaa. Tää vois kyllä selittää ne lämpöilyt ja kauheen väsyn jos nyt oikeesti on niin että tänne lapsi on suotu :)

Lauruskaah, siellä näkyy ihan kyllä mun silmiin viiva :) toivotaan että se vahvistuuuu !! Ja saisit siihen digiinki sen pregnant vastauksen tässä viimestää sunnuntaina :)

Niin ja lucky, mie oon syöny nyt lacto7 nappeja joulukuusta asti ja kaikki flunssat on jääny kyllä muille.. saa nähä nyt onko muuta hyötyä siitä ollu.. oon myös syöny omega7 yhen kuurin että limakalvot paranis ja oon käyttäny vagisania ku om välillä tuntunu kuivalta koko limakalvot ja seki auttanu.. mut reippa viikko ja asiat selkenee toivon mukaan :)

Lauruskaah: kyllähän siellä väriä on! :) varovaiset onnet :)

Ja lucky: ei palaudu ainakaan täysin, siinä yks syy miks nyt venytänkin takas isommaks :D mut niitä korujahan saa ihan semmosia mitkä näyttää ihan normi koruilta :) mullakin oli pitkään semmoset timanttikorvikset mistä ei huomannu millään lailla et oli venytykset :) eikä nää nytkään isot oo, 8mm.. Veljellä veti vähän yli, sillä 42mm :D ja mun siskolla ja isällä on myös, isä tän homman niinku alotti... :D

Takaisin