Raskaaksi 2015

Nennaa toivottavasti sullakin tärppäis pian, eihän se ole mukavaa kun muut sikiää tosta vaan kun itse joutuu yrittämällä yrittämään eikä siltikään tärppää. Ihan ymmärrättävästi tuntuu pahalta. Toivon myös kaikille muillekin pitkään yrittäneille nopeaa tärppiä, unohtamatta kuitenkaan myös vähemmän aikaa yrittäneitä :)

Nennaa varmasti teille pieni suodaan <3 itse taistelin samojen tunteiden kanssa. Tosin kohteena oli mun äiti ja isä kumpikin sai uusien puolisoiden kanssa. (Tai siis äiti on kyllä vielä raskaana) hassuinta tässä on että oltiin kaikki kolme samaa aikaa lopussa raskaana. Tai siis isän nainen :D

Hirveesti voimia sinne! Kyllä se joskus helpottaa vaikka kovasti se sattuu. Tsemppiä <3

Silv ja muutkin raskauskeijun liuskoilla testaavat... minä oon pissinyt niihin nyt useempana päivänä ennen ja jälkeen mahdollista kp1:tä ilman juuri minkäänlaista haamulaista. Pariin tuli hailakka viivanpaikka ilman väriä ja kp 36/33 hyyyyvin hailakka haamulainen, jossa saattoi kuvitella olevan väriä mutta todella epäselvä jokatapauksessa... tänään sitten päätin kokeilla cb digiä (37/33) ja sieltähän tuli vahvistus oireille eli raskaana 1-2 :) joten aika varauksella suhtautuisin nuihin liuskoihin...

Hellurei kaikki! :) Hiljaiseloa vietetty ja oltu sillä mielin, että tulee jos on tullakseen. Raskaaksi 2014 tuli pyörittyä jonku aikaa aktiivisestikin ja täällä nyt vähä sivusilmällä seuraillu ja koittanu pysyä poissa, ettei toivo liikoja :D Mutta nyt on ihan pakko lopettaa tämä hiljaiselo. Kp19 menossa ja lauantaina oli ovulaatio tuntemuksista päätellen ko ukolle vielä sitä höpisin, että jännä nykyään et sen erottaa ja tuntee niin hyvin. No ei siinä, toissailtana tää alko ja jatkuu edelleen. Olo oli jo toissailtana sama ko menkkoja edeltävä päivä, kunnes sitte havahuin siihen, että ei se ole mitenkään mahollista, että ne vielä alkais, melkein kaks viikkoa pitäis vielä mennä. Eilisen on koko päivän kipuillu ja tänään jatketaan samalla linjalla. Ja toki nyt vielä vapun kunniaksi tuntuu niinkö ois ilmapallo vattassa, järkyttävä turvotus. Toissapäivänä olin näkevinäni tipan kaks verta, mutta aamulla unenpöppörössä asiaa niin ajatellu, jälkeenpäin kyllä mietitytti asia, että oliko vaiko eikö ollu. Kieltämättä kyllä nyt nämä oireet herättää hyvinkin vahvasti toiveen siitä, että joko nyt, reilu vuosi kuiten yritetty ja ikinä ei ovulaation jälkeen ole ollu vattakipua, vaan se on alkanu siitä päivä kaks ennen menkkoja.

Kiitos, ootte tosi ihania❤ kyllä tää tästä, nyt ku on kaikki (toivottavasti kaikki) tullu ja kärsitty ni tulevaisuuden on pakko olla parempi ;)
En nyt pystykään vielä alottaa tota taukoa täältä, ku kaikki tuntuu nyt vaan kerralla ahistavan ja oon iltavuorossa ollu, eli en oo nähny ketään (kaikki töissä aamut ja illalla ku pääsen töistä, kaikki on jo nukkumassa) ni ollu pakko päästä johonki purkamaan ajatustulvaa :D
Onneks on tää foorumi, ties missä maankolossa olisin ilman teitä ja tein tsemppejä❤ :)

Mymmelisti, oot aivan mielettömän vahva nainen, kun jaksat elättää toivoa vieläkin❤ onneksi pääsette pian niihin tutkimuksiin ja toivottavasti on vain jostain pikkujutusta kyse ja plussaisit sitten pian❤ :)

Pepe, tiäkkö mietin silloin jo kun tulin tänne foorumille kun kerroit ett molemmille vanhemmilles on tulossa lapsia, ett miten paljon siultaki voimia kysytään siinä tilanteessa. Siis jotenki tuntu vielä paljon rankemmalta ajatukselta ku se, ett 4/5 kavereista sikiää ympärillä, mut ett vielä omat vanhemmatkin. Tietysti onnellinen olen ett siun perheesi kasvaa nyt tänä vuonna neljällä tulokkaalla, mahtavaa! :)
Mut siis, oot tosi vahva nainen ja todellakin ansainnut onnesi❤ :)

Tietenkin toivon ihan jokaiselle pikaista plussaa! :)

On; niin kamalat menkkakivut etten ees muistanu kuinka vihaankaan näitä :D puoleen vuoteen ei oo ollu kipuja oikeestaan nimeksikään, mut nyt on taas tälläset "tavalliset", eli ei voi istua, ei seistä, ei kyykistyä, ei maata, eikä mitkään särkylääkkeet auta, vaikka kohta purkillisen 600mg buranaa syöny. Vessas voi sentää istua, sinne varmaan kohta linnottaudun ton mun yöllä väsäämäni mutakakun kanssa :D

täällä on kp 19 tai 20 ja on ollu kyllä jotenkin kipee alavatsa sen huomaa aina välillä mutta muuten ei mitään enkä millään usko edes että tästä kierrosta mitään tulee. Eilen sanoinkin miehelle että ihan ku menkat alkais mutta ei nyt viel pitäis ja välillä tuntuu outoa tunnetta oikeelle puolelle alavatsaa esim tänää suihkussa ja kun kävin hoitamassa kylällä asioita ja istuin nii silloin taas alkoi. paitsi prkl joku finni kausi alkoi nyt siis varmaa 10 finnii naamassa ja selkäänki tullut, mulla tulee lähes aina 1-2 finnii ennen menkkoja mut tää on jo per*****stä. tossa pari päivää sitten seksi sattui vähän kun tuntui että kokoajan osuu siihen kohdunkaulaan mutta eilen ei ollut enää niin alhaalla onneks. Mä en ala tässä kierrossa miettimään mitää oireita kun tuntuu että joka päivä on jotain minkä voisi laittaa raskauden piikkiin :D loppujen lopuks silloin kun tulin raskaaksi nii eihän mulla ollut sillo lähellekkään nii paljon oireita kun näillä kuvitelluilla kierroilla :DD paitsi sillon oli kyllä niitä selviä repesy kipuja että ne oli semmoset aika selvät. Mut sanotaanko että jos olisinkin tämän kierron jälkeen raskaana nii pirun hyvä tuuri ois käyny ku yhen kerran ollu mahdollisuus siihen, mutta niin oli viimeksikin, mutta en jaksa siihen uskoo :) tää aika sais mennä nopeemmin ku ei jaksais odottaa testien tekoa/ uutta kiertoa

Taas joudun naiset poistumaan takavasemmalle kun alkaa nyt reilun viikon mittainen touhukausi.. tai lupasin miehen kanssa viettää aikaa ilman puhelinta ja sit on kavereiden luona kaikkea kinkeriä jne. Mutta kovasti luen teiän juttuja koko ajan ja tykkäilen hirveästi :)
Ihanaa vappua kaikille ihanille!!! <3

Mä tilasin itelleni lohdutuspalkinnoksi hukatusta kierrosta pari vko sitten lisää venytyskoruja ja ai että ne tuli nyt postissa :) saa olla korvat hellinä taas muutaman päivän :D mies varmaan taas kiittää kunhan huomaa, se niin rakastaa mun tatuointeja ja näitä venytyksiä, lävistyskorut otin sen mieliksi (no joo ehkä töidenkin takia :) ) pois jo vuosia sitten mut näistä en luovu! :D

Pepe, onpa sulla jo suloinen vauvamasu! :happy:

Irmis, tervetuloa joukkoon! :)

Ilpuri, mikäs siellä nyt on tilanne? Ootko testannu tai onko täti saapunu?

Juntturalle ja Zanasalle paljon onnea plussasta!! :grin Mahtavaa että tulee tänne hyviäkin uutisia.

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille!!

Täällä herättiin aamulla menkkakipuihin ja kyllä se vuotokin alko... Onneksi Miranax lopulta auttoi niin ei menny koko päivä hukkaan. Eikä kiertokaan nyt onneksi ihan kauheesti venyny.

Mahtavaa vappua kaikille! :joyful:

Lissu kp1/33

Jjaahas.. kp4 ja taas vuotoa eilinen siis meni melkein nollavuodolla ja tänän taas vähän enemmän mut lähinnä sitä tuhrua... Mä en niin tajua tätä.. taidan jo luovuttaa kokonaan vauvaunelmat kun luultavasti mullon joku syöpä tms........ Ihan sama. :(

Junttura ja Zanasa todella suuret onnittelut molemmille ja tarrasukkia pienille! :Heartred:happy:

Ilpuri mites siellä? Eihän täti ole tullu? :rolleyes:

BB tuskin sulla mitään syöpää on. Mullakin ollu joskus tollai, et luullu jo menkkojen loppuneen, mut ovatki seuraavana päivänä taas jatkunu. Uskoisin, et ihan normaalia. Kyllä sää vielä raskaaksi tulet, usko pois! :joyful:

ON: Tylsä vaihe kierrosta menossa. Täti tosiaan pakkailee kamojaan ja reenaamisen tässä kierrossa vois tänä viikonloppuna aloittaa. Jännä nähä mikä vaikutus noilla mehiläisenkakkakapseleilla ja vehnänalkioöljyllä tulee olemaan vai tuleeko mitään. Jos tässä kierrossa ei tuu toivottua lopputulosta, niin seuraavaan kiertoon voisin sen greippimehun ottaa. :)

Mukavaa vappua kaikille ja plussatuulia! :wav

enu kp5/31

Siis timbe ei olla yritetty vielä yhtään. Olis tarkoituksena alkaa yrittämään nyt heti kun pääsee gynelle kontrollipapaan kun viime papassa oli marraskuussa jotain lieviä solumuutoksia.. ja nyt on näitä vuotohäiriöitä ja ties mitä niin pelkään että tässä käy vielä huonosti.. :/ 11.5 olisi se aika sinne ja ajattelin siellä jutella että josko pääsisi aloittaa yrityksen ja onko mahdollista tutkia.. tuntuu ettei ota kukaan tuolla tk:n puolella tosissaan vai oonko vaan nii huono asiani sielläki esittämään ku aina vaan hyssytellään.. tosin tiiän olevani hieman paniikkihäiriötä omaava ihminen.. plaah pelottaa vaan että seuraavaks pääsenkin vauva yrittämisen sijaan jonnekin vertaistukiryhmään juttelemaan kohdunkaulansyövästä...

Anteeksi.. tää vaan on ahdistanu puol vuotta... Ja oireita ilmenee lisää ja lisää ja plaah....

Mene yksityiselle tuosta asiasta! Itsellänikin ollut niitä muutoksia nuorempana, mutta ne lähtivät itsestään pois. Ja samoin oli vuotohäiriöitä, mutta ne johtui hormoneista jotka olivat jotenkin päin prinkkalaa. Ei kannata heti ajatella pahinta, naisen keho on sellainen kapistus, että noita sinunkin oireita voi aiheuttaa moni muukin asia. Tsemppiä!

Ei ole este yritykselle <3

Mulla oli vajaa 10 vuotta sitten papa 3 ja jouduin luuppihoitoon, jossa poistettiin kohdunkaulalta niitä muutoksia. Kävin sen jälkeen puolen vuoden välein papassa vuosia ja kyllä se aina pelotti ja jännitti. Mulla aiheuttaa hpv niitä muutoksia mutta kyllä senkin kanssa raskaaksi voi tulla :)

Hurjasti tsemppiä!

Takaisin