Kiitos, ootte tosi ihania❤ kyllä tää tästä, nyt ku on kaikki (toivottavasti kaikki) tullu ja kärsitty ni tulevaisuuden on pakko olla parempi

En nyt pystykään vielä alottaa tota taukoa täältä, ku kaikki tuntuu nyt vaan kerralla ahistavan ja oon iltavuorossa ollu, eli en oo nähny ketään (kaikki töissä aamut ja illalla ku pääsen töistä, kaikki on jo nukkumassa) ni ollu pakko päästä johonki purkamaan ajatustulvaa :D
Onneks on tää foorumi, ties missä maankolossa olisin ilman teitä ja tein tsemppejä❤ :)
Mymmelisti, oot aivan mielettömän vahva nainen, kun jaksat elättää toivoa vieläkin❤ onneksi pääsette pian niihin tutkimuksiin ja toivottavasti on vain jostain pikkujutusta kyse ja plussaisit sitten pian❤ :)
Pepe, tiäkkö mietin silloin jo kun tulin tänne foorumille kun kerroit ett molemmille vanhemmilles on tulossa lapsia, ett miten paljon siultaki voimia kysytään siinä tilanteessa. Siis jotenki tuntu vielä paljon rankemmalta ajatukselta ku se, ett 4/5 kavereista sikiää ympärillä, mut ett vielä omat vanhemmatkin. Tietysti onnellinen olen ett siun perheesi kasvaa nyt tänä vuonna neljällä tulokkaalla, mahtavaa! :)
Mut siis, oot tosi vahva nainen ja todellakin ansainnut onnesi❤ :)
Tietenkin toivon ihan jokaiselle pikaista plussaa! :)
On; niin kamalat menkkakivut etten ees muistanu kuinka vihaankaan näitä :D puoleen vuoteen ei oo ollu kipuja oikeestaan nimeksikään, mut nyt on taas tälläset "tavalliset", eli ei voi istua, ei seistä, ei kyykistyä, ei maata, eikä mitkään särkylääkkeet auta, vaikka kohta purkillisen 600mg buranaa syöny. Vessas voi sentää istua, sinne varmaan kohta linnottaudun ton mun yöllä väsäämäni mutakakun kanssa :D