beneathbeautiful
Kunnioitettu kommentaattori
Eei ne siis ole este yritykselle kai en viimeksi puhunut gynen kanssa asiasta (kävin siis yksityisellä), mutta siis ihan oma halu ollut että odottelisin niiden häviävän pois kun oletettavasti jotain tulehdusta yms. Niin se ei kai oo ikinä kovin hyvä raskauden kannalta. Ja sit se että ne sen perusteella mitä oon lueskellu niin voivat harvoin mutta kuitenkin raskauden myötä muuttua huonompaan suuntaan.. mut siis joo viime kierrossakin oli seksiä ilman ehkäisyä tosin ei oviksen aikaan vaan jälkeen... Halu olisi niin kova tosiaan vauvaankin.. ja joo oon ihan kauheen stressaantunut ja siis miehen isä kuoli tuossa helmikuussa ja onhan tässä aiheita mitä vuotohäiriöitä vois muutenkin aiheuttaa ja niin edelleen.. mut joo pitää vaan oottaa sinne 11.5 ja sit sais jotain rauhaa mielelle tai vastauksia.. hirvee avautuminen nyt.
Toivon tosiaan kaikille mahtavaa vappua! Ja erittäin ihanaa ja aurinkoista ilmaa, hyviä grilliruokia ja positiivisia raskaustestejä !! :) te ihmiset täällä ootte ollu iso ilo mulle tässä vuoden alusta asti kun olen lueskellut ja eleskellyt kaikkien mukana. :) oon saanut voimaa oottaa yritystä.. välillä vaan iskee ihan epätoivo että entä jos..
Toivon tosiaan kaikille mahtavaa vappua! Ja erittäin ihanaa ja aurinkoista ilmaa, hyviä grilliruokia ja positiivisia raskaustestejä !! :) te ihmiset täällä ootte ollu iso ilo mulle tässä vuoden alusta asti kun olen lueskellut ja eleskellyt kaikkien mukana. :) oon saanut voimaa oottaa yritystä.. välillä vaan iskee ihan epätoivo että entä jos..