Raskaaksi 2015

Näköjää en oo sit ainoa jolla täti on myöhässä ja testit negaa..
Mitkä kiertopäivät mariskalla ja susannella on? Jos vaikka plussat viel ehtis tulla? :)

Mä oon just kaupoille menossa ni vois varmuudeks parit testit ostaa. Vaikken usko et niille tarvetta olis. Viimeks ehkä ke tai to (kp33 tai 34) testasin negan.

Soma, joo veikkaan tännekin kyllä tätiä vapuksi plussan sijaan... Mutta on mulla ainakin sitten valmiina värikäs kuukuppi vappu-tädille :grin Mutta uusi kierto ja uusi mahis sitten :wink

Meritähti, jospa sieltä ehtis vielä plussa pärähtää! :) Uutta testiä vaan kehiin!

Meritähdelle ehtii hyvin vielä plussa tulla ! :)
Täällä kp 32/28-30 mut takana kkm joten tiedä sitten miten sotkee kiertoa. Negan siis tein tässä välissä, en kyllä yhtään plussaan usko.

Meritähti, kp30/29 eli tädin pitäis tulla tänään. Varnistin negani ihan digillä että eiköhän se nega ole :) ei muuta kuin kohti rullaluisteluja! :D

Hei kun mä oon näissä asioissa vähän tyhmä niin tuli mieleen, et voiko toi kkm siirtää ovista, niin kun siis et tuliskin myöhässä vuodon loputtua ?

Ihanan aurinkoista "huomenta" tylleröt. Taustaillut taas viikon, kun meilläkin ollut pientä parisuhteen huolto aikaa. :grin Mies sai viikko sitten jonkin ahaa elämyksen miten paljon muo rakastaakaan ja päätti kirjottaa mulle ajatuksistaan ym. koska keskusteltaessa puolet aina unohtuu. Ja tämä munkaan mies ei ole mikään puhelias osapuoli mitä tulee tunteisiin jne. Joten ollaan nyt pidetty kirjeenvaihtoa ja saada suhdetta muutenkin paremmaksi. Yritetty muuttaa tiettyjä rutiineja ja ottaa toinen enemmän huomioon.

Ja Lucky niiiin toivon että vuoto siellä olisi harmitonta. Kyllä se jo teidänkin aika olisi pieni saada. Teilläkin yritystä takana jo ihan kiitettävän kauan. :Heartred

Pikkuminskille tsemppiä tutkimuksiin, oli kiva sustakin kuulla. :) ja Gatusa oli myös täällä käynnyt.
Kiitos muuten kaiklle inssitsempeistä! :happy: viime su iltana tuli ovisplussa ja maanantai aamuna vielä, joten tehtiin inssi uusiksi maanantaina. Tällä kertaa ei miehen simpat olleet ihan niin priimaa mitä pe, johtuen vain yhden päivän tauosta yhdynnästä sekä valvomisesta. Mutta oli kuitenkin tarpeeksi hyvää että inssi voitiin tehdä. Jännäksi vetää sillä taisi irrota molemmilta puolilta munasolu. Oli toinen kasvanut hurjaa vauhtia pe ultrasta kiinni. Oli sitten kyllä ma iltana kunnon megaovis kivut, huh ei olekaan koskaan vastaavia ollut. Nyt sit vaan jännäillään, en teidän vapputestailuihin pääse mukaan, menkkojen pitäis alkaa vapun jälkeen ma-ti.

Kp 18/25-27 dpo 5.

Nyt olis pregcheckit matkassa! Kiva lämpösessä auringonpaisteessa lykkii rattaita :D hiki valuu ! Sit jos menis vähä takapihaa laittamaan... Tai tikkuun pissimään :D ehkä odotan maanantaihi ton testin kaa ni sais aamupissasta. Ellei täti kurvaa ennen sitä, luultavasti on jo matkalla ku sain nää testit haettua ;)

Huomenia kaikille! Tässähän pääsee jännäilemään vappuna ja sen jälkeen monen kanssa! :) Itse pääsen testailee vasta viikko vapun jälkeen.. voi tätä odotuksen määrää! Millaista se sit onkaan, kun ultraa tms odottaa.. Tsempit nyt ainakin luckylle, pianhan se on jo maanantai ja toivottavasti sitten saatte vastauksia! :) Pahoittelut myös negan testanneille :(

On. Jäätävät oviskivut sain kaverikseni nyt aamuksi, toiv helpottavat pian kun pitäs vaikka ja mitä saada tehtyy. Päivätyön varjopuolena tää, et sit viikonlopuksi kasautuu kaikkee :D Täällä muuten kans yks hoitsu ilmottautuu! Hile kp 18 (31-38) dpo 0 yk 9

Aurinkoista lauantaita naiset!
Mahtavassa säässä 10km juoksu lenkki miehen kanssa tehty :) Etelä-Suomessa on ihan kesäinen sää verrattuna Keski-Suomeen. Ollaan anopin ja appiukon luona vierailulla.

Pahoittelut negan saaneille! Osilla tais olla vielä aikaset dpot, niin toivotaan peukut pystyssä että vielä plussaksi muuttuis!
Myös tädin kohdanneille pahoittelut

Hileinen tervetuloa! Meillä osuu piinailut samaan aikaan! Saadaan yhdessä jännittää ☺

On. Luulen oviksen olleen torstaina tai ainakin ovistikku oli haalenemaan päin sillon, womanlog ennusti ovista eiliselle. Rinnat kipeyty eilen, muita ovis oireita ei oo. Ainakin ovis tuli hyödynnettyä, pupuiltua tuli kp. 8,9,11,13-15. Nyt ei sitten muuta kun odottelemaan...

Rentouttavaa viikonlpppua!

Hipsutin kp 16/29 (27-33) yk 7

Mä päädyin taas kokkailemaan :) jauheliha-kinkkupihvejä. Laitan siis taikinan sekaan noita savukinkkusuikaleita tuomaan vähän lisää makua. Uusia perunoita ja tonnikala salaattia.

Vapuksi oon kehkeillyt jo että grillimakkaraa, ehkä possun pihviä, uusia pottuja ja jotain hyviä salaatteja.. huhhuh kun tuli jo nälkäkin..

Täällä kp21/28. Tissit kipeytys eilen mutta se on jo normaalia..

Muurahaisella en valitettavasti nähnyt mitään :/
Mariskalla oli jotain esiastetta, vahvistumisia :)

Meillä on täällä kotona remppatalkoot ja pihalla pärjää hyvin t-paidassa, ihana keli!
Aamukahvi ja tupakki ulkona ekaa kertaa tänä keväänä, nami :) ihanaa asua maalla! :)
Ja sainpas tänään ekaa kertaa kissalta turpaakin, nenässä kamalat vekit :D

Täti ei oo vielkään tullu ja menkkakrampitkin loppuivat. Eli kokoaika vaan todennäkösemmin vappua juhlitaan tamponien kans kotona.. :(

Nenna kp29/33(28-35) dpo12-14?? yk12

Hipsutin, jee kiva jännäillä yhessä! Meidän kaveripiirissä ei kellään oo vielä lapsia, eikä oikei aikeitakaan, joten tähä asti on yksin pitäny kuumeilla ja jännäillä. Yks kaveri kyllä yrittää miehensä kans, mut he asuu kaukana.. Eikä oo tästä "projektista" kerrottu ku iha muutamille muutenkaa :) Tää oli eka kierto ku otettii ovistestit käyttöön, joten toiveita olis nyt niiiiiiin paljon! Oon käytyäny clearbluen digiä, ihanan selkee! Aiemmissa kiertoissa luulen, et ajoitus menny mönkään vaik yrittäny limojen tms mukaan mennä.. ja ku kierrotki heittelee ton 31-38 on oviksen bongaus ollu ongelma. Mut jospa tää ois nyt THE kierto :)

Plussatuulia kaikille! :)

Ihmetyttää hiukan kun 25 amerikkalaisesta 52% pitää sitä mun aamuista testiä positiivisena ja 16% negatiivisena... Ja oon kyl luullut et se on tiukka raati siellä.
Nyt oon alkanut epäilemään pc:n testejäkin, että tekeekö nekin huijausviivoja?!?

Mutta kyllähän murkulla jotain testissä oli :)

Muoks. Mut epäilen kyllä itsekkin että nykyään tuo viivanpaikka tulee aina...

Muokattu viimeksi:
Joo mä kans epäilen et nykyään tulee aina tollanen hailura kaikkiin testeihin... :( et ei odotukset kovin korkealla ole. :(

Mä näin myös murkun ja mariskan testeissä jotain... Toivotaan nyt että vahvistuu!

Tervetuloa munkin puolesta Hileinen ja pikaista plussaa!

Esma: suosittelen sulle "tuplaonnea" sivustoa, ite olin tuplia odottaessa siellä ja tosi hyvää vertaistukea sieltä saa. Jo yli 4 vuotta ollaan oltu samaan aikaan odottaneiden kanssa tekemisissä :) Pidän peukkuja sulle ultraan!

Mukkis rv 4+1

Takaisin