Näköjää en oo sit ainoa jolla täti on myöhässä ja testit negaa..
Mitkä kiertopäivät mariskalla ja susannella on? Jos vaikka plussat viel ehtis tulla? :)
Mä oon just kaupoille menossa ni vois varmuudeks parit testit ostaa. Vaikken usko et niille tarvetta olis. Viimeks ehkä ke tai to (kp33 tai 34) testasin negan.
Mitkä kiertopäivät mariskalla ja susannella on? Jos vaikka plussat viel ehtis tulla? :)
Mä oon just kaupoille menossa ni vois varmuudeks parit testit ostaa. Vaikken usko et niille tarvetta olis. Viimeks ehkä ke tai to (kp33 tai 34) testasin negan.

viime su iltana tuli ovisplussa ja maanantai aamuna vielä, joten tehtiin inssi uusiksi maanantaina. Tällä kertaa ei miehen simpat olleet ihan niin priimaa mitä pe, johtuen vain yhden päivän tauosta yhdynnästä sekä valvomisesta. Mutta oli kuitenkin tarpeeksi hyvää että inssi voitiin tehdä. Jännäksi vetää sillä taisi irrota molemmilta puolilta munasolu. Oli toinen kasvanut hurjaa vauhtia pe ultrasta kiinni. Oli sitten kyllä ma iltana kunnon megaovis kivut, huh ei olekaan koskaan vastaavia ollut. Nyt sit vaan jännäillään, en teidän vapputestailuihin pääse mukaan, menkkojen pitäis alkaa vapun jälkeen ma-ti.