Raskaaksi 2015

Pahoittelut negoista ja tädeistä! :sad001

Luckylle erityistsempit! :hug013 mikä tilanne?

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia! :Heartred tuo vappulista on kyllä ihana! Parin ainakin pakko plussata, mutta ketkä plussaa? Jännää :nailbiting:

En oo ehtinyt muutamaan päivään palstaa selailemaan niin heti putoaa kärryiltä :(

Luckylle toivottelen tsemppiä et olisi vaan harmitonta vuotelua! Mulla kyllä ollut jokaisessa km tuhruvuotoa, ei siis oo välttämättä tullut kunnon vuotoa heti.

Meidän poika pääsi eilen viikon vanhana siirtymään kotisairaalaan keskolaan kasvamaan. Paino on lähtenyt kiitettävästi nousuun ja happiviikset poistettiin eilen :) Kenguruhoitoa pieni mies saa ahkerasti ja jaksaa jopa vähän katsella maailmaa. Hienolta siis vaikuttaa toistaiseksi <3

Freyja, mahtavaa! :)

Hahah joo kyllä se täti tänne on tulossa, kun halut senkun lisääntyy vaan, vaikkei mies vielä olekaan halukas :D ihan normaalia miulle, tiiä sitten miksi halut lisääntyy menkkojen aikaan :o

Löysin tälläisen taulukon raskauskiekko -sivuilta.

kmViikot.jpg

Tänään ollut todel itkuinen olo. Mies lähti ryyppään kavereiden kanssa taas kerran. Itse ihan pihalla eka mies kyselee koska aloitetaan yritys sit kun näytän vihreää valoa niin sit miestä ei kotona näy.

Azalea huima ero on noiden 6 ja 9 viikkojen välillä. Ja lueskelin netin syövereistä, että keskenmenon saaneilla on 10% mahdollisuus saada toinen keskenmeno.

Hitsi vie,kun haluaisin pissiä tikkuun kun pääsen töistä tänään mutta tiedän että nega sieltä tulee. menkkojen pitäis alkaa tiistaina. Ja kun niin malttamaton ihminen kyseessä ,että mitenkä tässä pystyy olee tikuttelematta. Ja kun niitä testejä nyt siellä kotona kaapissa on isännän toimesta :D

Smurffina, onks mies nyt enemmänki sit pois kotoa vai häh? Toivottavasti kuitenki pääsette aktiivisesti yrittämään ja saatte pienokaisen aluille <3

Azalea, miten sullakin jo noin paljon viikkoja :o aika menee hirmusta vauhtia kyllä! Pysy enää mukana tässä touhussa :D

Soma, sun on ehkä pakko pissiä tikkuun illalla ;) ei olis kannattanu mainostaa, et testejä löytyy reilummin ;) mä oon ainaki niin n0lifer et oon tääl kyttäämäs illalla kuin käy :D

On. Tääl hirvee suolan- ja tupakanhimo. Suola viel jotenki ok, mut tupakka mietityttää ja ahdistaa :/ lopetin säännöllisen polttamisen 2012 ja sen jälkee polttanu vaan viihteellä ollessa eli harmillisen harvoin ;) nyt pari päivää kuitenki kamalasti tehny mieli ja ku kotona tupakka-aski oli ni kävinpä röökillä. Ei maistunu kovin kummoselle mut mieli vaan teki?! Pelkään et repsahdan. Mies ei kyl voi sietää tupakointia, paitsi viihteellä alkoholin kanssa. Joten perheriitaki on tiedossa jos ei himot hellitä :D

Meritähti kp 36/30(-65)

Meritähti90 Nyt ruvennu enemmän olemaan poissa kotoa. Vaikka itse aikasemmin halusi lasta ja minä olin vastaan. Ennen ei millään saanut lähtemään kavereiden kanssa mihkään. Nyt on öitä poissa

Meritähti, tästä vinkkelistä katottuna on VASTA ton verran viikkoja :D Omasta mielestäni oon oksentanu jo kuukausia, tai siis siltä tää aika on tuntunu :D

Meritähti, keskity tupakanki edestä muuhun mässyyn tai keitä poppareita ja lisää vaan vähän suolaa ;) tupakointi on ihan p*rseestä eikä kannata alottaa uudelleen, kun kerran oot sen jo lopettanu, onnea siitä! Pitäis miunki lopettaa, mut pirun vaikeetahan se on :D
Tsemppiä! :)

Soma, kiva kun laitoit tuon taulukon, en ollut ennen törmännytkään! :)
Pissi vaan tikkuun, niin ei jännitys pääse muodostumaan stressiksi, kerta niitä testejä löytyy ;) (tai ehkä siun pitäisi pissiä tikkuun ettei mein muiden jännitys muutu stressiksi.. :D )

Smurffiina, höh, ikävää kun mies haluaa ja kuitenkin lähtee, etenkin otolliseen aikaan :(
Tsemppiä sinnekin.

Azalea, vähänkö siekin oot jo pitkällä, iiks! :)

Täällä aivan hulluna ravaan vessassa tarkistamassa ettei täti oo tullu, ku viimekskään ei antanu mitään varotusvihlasuja edes :D ja ihan mieletön ranejen himo! Pakko varmaan kävästä mäkin autokaistalla... Jos tunnin sisään kerkeis ni ei ois ku reilu 20km/sivu matkaa, jos menee myöhemmäks ni joutuu ajaa kaupunkiin asti, eli reilu 40km/sivu :D on tää naisen elämä haastavaa :D
Hitto ku ois ees raskaana, ni vois miehelleki selittää sillä nää mieliteot ja pakolliset menot xD

Nennaa, suolasenhimoa hoidin jo ranskalaisilla ;) viime kesänä saatiin friteeraskeitin eikä käytetty ku ehkä kerta tai kaks mut nyt heitin ranuja sinne ja hitto et oli hyviä! :D niiiiin rapeita, ku jostain pikaruokamestasta, mut ei tarvinnu lähtee ajelee mihinkää :D ja suolaa meni vähä reilummin! Juustonaksut kaveriks ni suolamäärä hirveetä ja yöllä ja janottaa varmasti :D

Azalea, toivottavasti siel yrjö olot helpottaa piakkoin ;)

Smurffina, voihan se olla et miehellä on nyt kevättä rinnassa ja haluu mennä vähä enemmän! Mut jos liikaa alkaa menee, ni sit pikku puhuttelu ;)

Mä aattelin et olisin tääl lauantai-iltana yksin mut en näköjää ;)

Soma! Testiä kehiin ku pääset kotiin!!

Nälkä tulee ku lueskelen täällä tein ranskalaisista meritähti ja nannaa :)

Hetki vielä ja sit pääsee töistä kotiin, eilenkin olin illassa ja kotiin päästyä olin iha loppu, sama fiilis nyt, yleensä oon pirteimmilläni siinä vaiheessa... Noh, elämme jänniä aikoja, tosin mies ilmoitti tänään että oon niin raskaana, ku meinasin ruokapöydässä yrjötä.. Sai ihan tosissaan hetken keskittyä että meni se etominen ohi :D ja ruoka oli siis hyvää, ei johtunut siitä, en kai minä itelleni pahaa ruokaa tekis ;)

Ninukki kp22/30

Meil jääkaappi niin tyhjä et piti vähän soveltaa iltapalaa ;) ranejen kanssa oli herkkutattisipulipaistosta <3 naminami.

Ninukki, ehkäpä sielt kohta plussaa pärähtäis ;) tuskin ruoka muuten etois, jos ei edes pahas ollu :"D

Pahoittelut negoista!

Lucky, Mikäs tilanne siellä?

Freya, Ihania uutisia!

On. Mä olen ollut klo 14 alkaen ihan yksin \o/ Jos ei miehelle tule jotain pakottavaa tarvetta päästä kotiin nukkumaan (eli jos ei muu polttariporukka anna hetkeäkään nukkumisrauhaa viime yönä 2h nukkuneelle) niin tätä yksinoloa jatkuu huomiseen iltapäivään asti tällä tietoa. Mieletön herkkuähky jo vaikka vielä olis mitä herkkuja jäljelläkin ;) Sain pari pientä pihahommaa tehtyä ja katsottua rästissä olevat sarjat boksilta ja tulipa katsottua jääkiekon sm-liiga -finaalin jatkoerätkin ja raportoitua miehelle lopputuloksesta. Niin ja yhdistysasioita hoitanut pitkin iltaa kun huomenna pitäisi etänä kokoustaa. Mutta on tämä vaan outoa kun kukaan ei vaadi mun huomiota tai odota ruokaa tms. Kohta voisi melkein alkaa nyhräämään helmistä korua sinne kavereitten häihin kun kerrankin saisi tehdä ilman, että yksi 3,5v tekee samalla ruokaa niistä helmistä ;) Niin ja tulipas vähän tähän yritykseenkin panostettua kun tilasin vehnänalkioöljyä ja mehiläisenkakkakapseleita hyvinvoinnintavaratalosta. Muutama euro tuli alennustakin kun viime metreillä muistin yhdistyksen jäsenalen sinne. Eipä noista tähän kiertoon enää taida paljon olla hyötyä kun nyt on kp 7 kaiketi, mutta seuraavaan sitten. Niin ja olin muuten yllättynyt kun löysin hyvänmakuisen greippimehun :o Tropicana Golden grapefruite maistuu oikeasti greipille eikä sellaiselle kitkerälle myrkylle mille Valion greippimehu maistui ainakin joitakin vuosia sitten. Eli greippimehu käytössä tässä kierrossa :D

Meritähti, meilläkin olisi avaamattomana paketissaan fritskukeitin, mut raneja ei oo! :( itseasiassa olin unohtanu koko keittimen, ku siellä se vintillä lojunu yli vuoden :D vois ehkä ensviikolla kaivaa sen ja lukee vähän käyttistä ja kokeilla vappumunkeilla ;) säilyyks se rasva siel yhtään, vai pitääks se joka kerta vaihtaa jos esim muutamana päivänä niitä munkkeja paistelee? :o ja mikä öljy siihen ois paras sun mielestä?
Nyt meni kyl vähän ohi aiheen, mut nyt tuntu helpolta kysyä :D

Aphrael, jes omalle ajalle! \o/ :) kuullostaa kyl ihan mahtavalta tuo päivän ohjelma :)

Ninukki, hihih komppaan meritähteä, eiköhän sieltä kohta plussa pärähdä kerta väsyä ja yökötystä on liikkeellä ;)

Tää tahtoo jo niitä raneja, mut miehiä saa aina odottaa! :D

Takaisin