Raskaaksi 2015

No päästän nyt teidät jännityksestä ja että ei pääse stressiä muodostuu :laughing021 pissassin tikkuun 4h pidätyksellä ja kuvaan ei todellakaan saa mitään muuta, kun puhtaan negan. Mutta hyvässä valossa tihrustettuna tikkuun mun silmään piirtyi haamujen esi-isä:D taikka sitten silmät ja mieli tekee sen haamun. Ei siis viiva ssa ollenkaan väriä. Seuraavan kerran teen ensi viikolla testin :)

Soma, sun täytyy välillä sit nostaa sitä taulukkoa, ettei pääse unholaan painumaan sittenkään ku mie joskus mummelina plussaan :D

Nennaa en menis vannomaan värinkään puolesta vielä ensi viikolla. Koitan metsästää vielä, jos tulis roskishaamu :D Mutta on ihan täti fiilis kyllä. ..

Voi nennaa, mä en osaa auttaa kovin kummosesti. Kyllähän se rasva siel hetken ainakin säilyy? Pikaruokaravintolassa työskenneltyäni voin sanoa ettei sielläkään rasvoja vaihdeta välttämättä kun viikottain ja menekki on pikkusen kovempaa ku kotioloissa ;) Meil mies oli ostanu jonkun aika ison purkin sitä paistorasvaa? En muista merkkiä ku purnukka on jo hävitetty :D mut se oli joku just uppopaistojutuille tarkoitettu. Mut noihin jää koukkuun ja kilot kiittää sitte :D

Jos olis ees raskaana ni vois tommoset uppopaistojutut pistää himojen piikkiin ;)

Meritähti, no huhheijaa niin harvoin?! Yks kaveri sano ett niillä mäkissä vaihtuis automaattisesti joka kymmenennen korin välein, ja halusin uskoa siihen :D
No mut auttoihan tuo kuitenkin senverran ett voin varmaan vappuna satsata siihen öljyyn ja huoletta paistella munkkeja (ja ranei) sen pari päivää :D

Soma, kyl mie niin toivoisen teille sen pysyvän plussan tulevan pian❤

Ite päätin ottaa lasillisen (tai oikeestaan puolikkaan, koska miehen pullon pohjat :D )miehiä odotellessa, eiköhän se täti sieltä taaskin ole tulossa kuitenkin :)

Nennaa: kyllä rasvaa voi käyttää useita kertoja, oikeestaan väristä ja hajusta kyllä huomaa koska pitää vaihtaa. Putsaa vaan se rasva käytön jälkeen jäähtyneenä jollain sihvilällä kaikesta isommasta. Syväpaistoöljyä löytyy joka kaupasta ja normi rypsiöljykin käy, ei vaan kestä niin hyvin. (markkinakauppiaan vaimona on tullut rasvankeitinten kanssa pelattua)

Mä pidän peukut teille vapputestaajille!!! Haluun nähdä paljon tuplaviivoja!!

Yllätyin muuten kun kattelin noita mun valokuvia noista testitikuista. Eka hailura-plussa tuli dpo7 , siis laskennallinen dpo ja kp 22. Aika aikaisin? Tossa viä tikut, alempi aamupissasta... (sorry kuvaterrorismi, laitelkaa pian tikkukuvia jotta mä lakkaan tihrustamasta näitä...)

Liitteet

• DSC_0542.jpg
    DSC_0542.jpg
    657.8 KB · Katsottu: 183
Heips täältä taustaltakin taas!

Pahoittelut negojen saaneille, josko niitä plussia alkais taas satelemaan pian.

Freijalla ihania uutisia! Ihan mahtavaa että pieni mies kasvaa ja voi hyvin!

On. Pakko ensin vaan purkaa tänne siitä mun "ihastuksesta". Ääääh en kestä kun se on niiiiiiiiiin <3.. Tänään kun puhuttiin kaikenlaista ja sit puhuttiin siitä mistä oon alunperin kotosin yms niin se vaan totes "no Ilmankos oot tollanen" mä: "ai millanen" se: "...ihana.." meni pasmat aivan sekaisin.. Voi kun vaan olosuhteet olis erilaiset....

Tuon miehen kanssa nyt mulla ei siis tosiaan ole mitään tulevaisuutta, mutta en kyllä tiedä onko miehenikään kanssa. Jotenkin vaan tuntuu et kai meidän on pakko olla nyt ainakin toiset kymmenen vuotta yhdessä, olipa suhde millanen tahansa, kun vasta viime kesänä mentiin naimisiin. Olis jotenkin noloa jo erota.... mutta kun en vaan tiedä..

No ainakaan tässä kierrossa ei tarvii jännäillä tai mitään, seksiä meillä on ollut viimeksi 19.3.... se kiteyttää jo paljon..
Mutta jatkan taustailua ja seurailen teidän kuulumisia ja siirtymistä plussanneisiin! :)

Ja nytten kun ton laitoin, en nää siinä enää mitään... :) tarttis varmaan alkaa nukkuun niin ei nolaa itseensä enempää... ;)

Nyt menee jo tooosi oftopic, mut nennaa, ei rasvat itestään valitettavasti vaihdu mäkkärissä ;) ja joka kymmenes käyttökerta olis tunneittain, allekin helposti :D aika rumba. Mut kuten Mukkis tais sanoa, rasvan väristä ja hajusta huomaa paljon. Niin kotioloissa kuin ravintolassakin :) ja kyl meil töissä yleensä vaiheltiil n.3pv välein. Välil vaan venähti, mut se näky heti laadussa ja semmosta ei tietty haluta myydä :D

Tyttötiikeri, ihana et on tommonen ihastuminen mut varmasti sit alkaa murehtimaan ja miettimään nykyistä suhdetta uudella tavalla :( toivottavasti teiän parisuhdepulmat helpottais pian<3 ja turha miettiä mitään et "vuos oltu naimisissa ja nolo erota" juttuja! Ikinä kenenkään ei mistään syystä pitäis olla epämiellyttävässä parisuhteessa :/

Tässä nyt rajattua kuvaa tän iltaisesta testistä, mutta en saanu kyllä kuvaan sitä haamujen esi-isää :D
2015-04-25 22.54.50.jpg

Mä koitan täällä yövuoron touhussa toppuutella itteeni.. Mies meinaan sano tänään että ihan kuin rinnat ois kasvanu! :D sille kun en oo sanonu missä vaiheessa kierto on.. :) Voi kun sais jalat pidettyä maassa.. Huomenna siis kp 35.. Ite en huomaa kyllä rinnoissa mitään, tosin en silloin viimeksikään ku plussan saanu.. Silloinkin mies sano rinnoista noin :D tosin toissa yönä ihan herkistyin töissä kun puhuin yökkökaverin kanssa työyhteisö asioista :D nyt mulla alkaa olee toiveet korkealla.. Toivottavasti en pety taas.. Ehkä nää liittyy johonkin muuhun vaan..

Täällä näky haamujen esi-isiä :) toivottavasti vahvistuuvat! :) <3

Kukka eikös miehet huomaa parhaiten nuo ulkoiset oireet. Mullekin mies sanoi ennen, kun testasin keskenmenneessä raskaudessa että ompas sun rinnat tarpeessa :D eli mahdollista sielläkin ;)

Tikru, ei huonossa suhteessa kuulu olla pelkästään siks ett eroominen olisi noloa. Se ei ikinä ole noloa, vaan vahvan ja itsenäisen naisen merkki, kun ei jää oikeasti huonoon suhteeseen - ja pahimmassa tapauksessa itsesääliinkin vielä - rypemään vaan jatkaa elämäänsä. Eikä toisten mielipiteitä saa ikinä asettaa oman -henkisen tai fyysisen- hyvinvoinnin edelle.
Tuollaisessa tilanteessa voisin kuvitella haluavani pitää pienen mietintätauon suhteesta. Sen aikana helposti huomaisi miksi tahtoisin olla kyseisen puolison kanssa; Siksikö että sen kaikki toilailut on vaan tavallaan ihania ja niitä on ikävä, vai siksikö, koska on ikävä käydä yksin nukkumaan kun on tottunut toisen läsnäoloon.
Ihastuminen on mielestäni normaalia myös suhteessa ja sille annan täyden synninpäästön. Toisinaan se on jopa ihanaa ja piristää omaa suhdetta, kun antaa "vastaflirttailut" omalle puolisolle :) Pettämistä en itse hyväksy, mutten myöskään tahtoisi välttämättä muiden asioihin puuttua.
Tietenkin tiedät itse parhaiten mistä siellä on kyse, mutta ehkä auttaisi jäsentämään ajatuksia, jos kävisit jollekin ammattilaiselle puhumassa?
Jokatapauksessa toivotan tsemppiä tuohon hankalaan tilanteeseen❤

Kukka, komppaan Somaa, eiköhän ne miehet huomaa ne ulkoiset muutokset ekana ;) toivotaan parasta! :)

Meritähti, voi hyvää päivää, ja mie kun olen aivan onnessani syönyt kyseisessä mäkissä raneja, koska luulin ettei niitä ikinä paisteta "vanhassa" rasvassa (sattunut siis aina vähintäänkin "aika hyvät" ranet siellä.) tästedes taidan vaan paistella ihan itse omat ranet, toivottavasti en liho kamalasti sen myötä kun kotona saa suurinta herkkua ikinä (tai ehkä kyllästyn, toivottavasti) :D

Oon kirjottanu tätä viestiä jo tunnin näköjään. Sori kirjotusvirheet, ku melkein kaiken oon autossa kirjottanu :D

Nyt ottaa päähän toi mies! Voi luoja ett se osaakin saada otsasuonen miulla pullistumaan toisinaan! Enkä edes saanu niitä h**vetin raneja!!! :((
Ja nyt kun luin tuon Tikrun viestin uusiksi, niin niihin aikoihin meilläkin on viimeksi seksiä ollut. Ei siis ihme ett miulla on pinna näin kireellä taas.. Vuorotyö tekee tehtävänsä silläkin saralla paruhteessa, huoh...

Takaisin