Tikru, ei huonossa suhteessa kuulu olla pelkästään siks ett eroominen olisi noloa. Se ei ikinä ole noloa, vaan vahvan ja itsenäisen naisen merkki, kun ei jää oikeasti huonoon suhteeseen - ja pahimmassa tapauksessa itsesääliinkin vielä - rypemään vaan jatkaa elämäänsä. Eikä toisten mielipiteitä saa ikinä asettaa oman -henkisen tai fyysisen- hyvinvoinnin edelle.
Tuollaisessa tilanteessa voisin kuvitella haluavani pitää pienen mietintätauon suhteesta. Sen aikana helposti huomaisi miksi tahtoisin olla kyseisen puolison kanssa; Siksikö että sen kaikki toilailut on vaan tavallaan ihania ja niitä on ikävä, vai siksikö, koska on ikävä käydä yksin nukkumaan kun on tottunut toisen läsnäoloon.
Ihastuminen on mielestäni normaalia myös suhteessa ja sille annan täyden synninpäästön. Toisinaan se on jopa ihanaa ja piristää omaa suhdetta, kun antaa "vastaflirttailut" omalle puolisolle :) Pettämistä en itse hyväksy, mutten myöskään tahtoisi välttämättä muiden asioihin puuttua.
Tietenkin tiedät itse parhaiten mistä siellä on kyse, mutta ehkä auttaisi jäsentämään ajatuksia, jos kävisit jollekin ammattilaiselle puhumassa?
Jokatapauksessa toivotan tsemppiä tuohon hankalaan tilanteeseen❤
Kukka, komppaan Somaa, eiköhän ne miehet huomaa ne ulkoiset muutokset ekana

toivotaan parasta! :)
Meritähti, voi hyvää päivää, ja mie kun olen aivan onnessani syönyt kyseisessä mäkissä raneja, koska luulin ettei niitä ikinä paisteta "vanhassa" rasvassa (sattunut siis aina vähintäänkin "aika hyvät" ranet siellä.) tästedes taidan vaan paistella ihan itse omat ranet, toivottavasti en liho kamalasti sen myötä kun kotona saa suurinta herkkua ikinä (tai ehkä kyllästyn, toivottavasti) :D
Oon kirjottanu tätä viestiä jo tunnin näköjään. Sori kirjotusvirheet, ku melkein kaiken oon autossa kirjottanu :D
Nyt ottaa päähän toi mies! Voi luoja ett se osaakin saada otsasuonen miulla pullistumaan toisinaan! Enkä edes saanu niitä h**vetin raneja!!!

(
Ja nyt kun luin tuon Tikrun viestin uusiksi, niin niihin aikoihin meilläkin on viimeksi seksiä ollut. Ei siis ihme ett miulla on pinna näin kireellä taas.. Vuorotyö tekee tehtävänsä silläkin saralla paruhteessa, huoh...