Raskaaksi 2015

lucky: mulla tuntu muutamaan otteeseen viiltävää kipua "alakerrassa"ja alkoi pienenpieni rusehtava vuoto jota kesti muutamanpäivän kunnes sitten alkoi kramppaavat ja KOVAT vatsakivut jakun menin vessaan alkoi verta "holahdella" pönttöön.En epäillyt pätkääkään mikä oli kyseessä :( Voimia kovasti sinulle!

Pepita : mulla ei noin voimakasta oo vuoto. On kuin menkoissa. Huimaus ja pieni huono olo mietityttää. ..selkään ei enää koske. Tuonne munasarjan tietämille tavallisen voimakasta menkka kipua... kovempaakin on ollut joskus menkkojen aikaan. Huimaus voi johtua stressistä

Voi Lucky, toivotaan hartaasti, että olisi harmitonta vuotoa.

Murkku ja enu, pahoittelut negoista. Toivottavasti tilanne ehtii vielä muuttua, jos vaikka olisikin liian aikaista.

On. Nyt parina päivänä on väsyttänyt tavallista enemmän. Muutamana iltana olen nyt simahtanut ihan heti sänkyyn päästyäni, yleensä unta saa odotella jonkin aikaa. Ja aamulla tuntuu, että ei millään jaksaisi nousta. En sitten tiedä, onko tämä taas joku kuviteltu oire tai johtuuko kaikki vaan hieman tavallista hektisemmästä viikosta. Saa nähdä. Tänään on ollut kyllä sellainen kiukkupäivä, että itseänikin ärsyttää oma käytökseni. Joka ikinen pikkujuttu saa hermon kiristymään, ja oon miehellekin ehtinyt kiukutella jo ties mistä. Ja lisätään toiveoireiden listaan vielä alavatsatuntemukset, satunnaista pikkukipuilua on mutta ei mitään jatkuvampaa. Tänään siis kp 26/ehkä 29. Toisaalta, kaikki "varmat" oireet puuttuvat. Rinnoissa ei tunnu mitään erityistä, ei ole pahoinvointia (tai ainakaan sellaista jonka varmasti tunnistaisi epätavalliseksi), ei palelua, ei flunssaoloja tms. Pahoin pelkään, että uutta kiertoa pukkaa.

mulla ei ollu juurikaan kipuja kanssa silloin km:ssä. ehkä joku tunnin ollu sinä vuotopäivänä kipeä. ja kyllä mä tunnistin heti kun tuli semmoinen ruskee klimppi että jaahas tässä se nyt sit oli vaikka kuinka yritin uskotella ittelleni että voihan se nyt olla joku muukin. Toivotaan että sun klimppi on jotain muuta <3! koita lepäillä ja ottaa rauhallisesti :)

Voi lucky tsemppiä mä en osaa sanoa muuta<3

On. Niin on kipeät menkat että toivottavasti ei jatku näin kipeinä.. Ennen likkaa on viimeks ollu näin kipeenä et sillon joutu ottaa aina ekan päivän saikkua kun ei mihinkään pystyny.. Nyt on vähän sama jä mä toivon että tää ei toistu enää..toivottavasti huomiseks loppuu.

Lucky oi voi, toivotaan että olisi harmitonta, että jouluvauva olisi vielä mukana. Haleja ja jaksamista. :(

Tyttötiikeri hyvä että saitte puhuttua, toivotaan että tilanne selviää suuntaan tai toiseen. Halaus!

Tuhrua oli kovin monella, toivotaan että oli kiinnittymistä ja saadaan aikaan plussatsunami vapuksi! :D

Dementia vaivaa edelleen eikä muista yhtään kenelle piti kommentoida kuten ei myöskään ketä vappuna oli testaamassa... Täytyykö tehdä oikein lista niin nähdään ketä oli mukana? :D

On. Olo on välillä niinkuin oireita vähän hankkisi, kun vaan itselle saisi tolkutettua ettei näillä päivillä voi vielä mitään olla. Suurin outous ja oire taitaa kuitenkin olla että tänään minä, turhan saamaton ihminen sain ruuhkakaupassa käynnin jälkeen vielä innostuin ja siivosin ja järjestin kuiva-ainekaapin. Eilen tein saman vaatekaapille. :D kyllä siinä jo täytyy vähintään raskaana tai kipeä olla. :D
Lukutoukka kp 14/20-28

Lukutoukka: heh, oikein erillinen vappulista? :D

Oonko mä ainut vapputestaajista joka ei tuhruta? :o näinköhän vaan se on teillä kiinnittymistä? ;) mä kerkeen näillä prosenteilla kyllä ens kierrossakin ;)

Lucky onko yhtään himmannut vuoto? :/

Silv: Juu ei se oo kovennu. Tollasta menkkamaista...aina ku vessassa käy niin pönttöön lirauttaa myös kirkasta verta ja joku tummempi ihan pikkanen kökkö seassa. Oon kyllä aika usein käynyt...

Nuuhku jospa nuo sun menkkakivut helpottais yön aikana ni ei tarviis sun kauempaa enää tuskailla!

Hih, aivan ihana vappulista teillä!! Jiiiks, pääsee jännittää teiän kanssa ihan todella!!! :) jospa sieltä pärähtäis ihan hurjana plussia!!!!

Ja luckylle tosiaan isot tsemppihalit! Mulla ei ole kummassakaan km:ssä ollut kipuja mutta ekassa tuhrutti jo ennen testausta.

Kyllä se mimmu on tarpeeksi lähellä että vapputestaajaksi laskettaisiin. Kunhan lista on tarpeeksi pitkä on ainakin jonkun pakko plussata. :D
Itsellä ei kyllä mitään varmuutta ole, ei selkeitä oireita tuhrusta puhumattakaan mutta jostain syystä vappu vain tuntuu jotenkin hyvältä päivältä testille. ;)

LunaOdessa: Pahoittelut menkoista!:sad001

Anskunen: Ihania ultrakuulumisia! Nyt vaan masua kasvattelemaan ja nauttimaan raskaudesta!:)

Lucky: Toivotaan, että on harmitonta vuotoa!:smiley-angelic001 Siun miehen pitäisi kattoo peiliin ja miettii, mitä tuli sanottua ja pittää sinnuu hyvänä eikä laukoa mitään tuollaista suustaan!:angry4

Takaisin