Raskaaksi 2015

Voi lucky! :( toivotaan parasta, että olisi harmitonta! Toivottavasti selviää pian!

Tänne työpaikalle sitten päätti täti kurvata :( No pääseepä taas "tjottailemaan" (minä yritän ja mies tjottailee) :D ovistikkuja tilaukseen, leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä!

Toivottavasti muut tuhrut muuttuisi plussiksi! :)

Kp1/38-41

Muokattu viimeksi:
Teki tossa mieli hyvää ja ajattelin että voisin testata sitä suklaakakkua mikrossa ja mies tykkäsi mutta ite melkein kaulailen vessan pöntön kanssa, muutaman lusikallisen maistoin. mikä mua vaivaa kun ei mun rakas suklaa maistu. Toivottavasti tää jatkuu :D ei mukavaa mut eipä tuu syöty sit!

lucky toivotaan että saat jouluvauvan pitää! Tsemppiä vuoteluihin se on raastavaa aikaa kun haluaa toivoo parasta mutta pelkää pahinta. miehesi sietäisi kyllä käydä herrasmies kurssilla.

Murkku mä nään ton perus viivanpaikan siinä mutta toivottavasti se sais väriäkin pian :)

Ei saakeli muurahainen :D mitäs jos et tikuttaisikaan seuraavassa kierrossa ollenkaan? ;) (seuraavaa kiertoa kyllä tuskin tulee ;) )
Juu, kyllä tää on ehdottomasti viimeinen kierto missä tikuttelen, johtuen ihan siitä että kaikki apukonstit on sitten käytetty...

Mut oon aatellu silleen, että mulla ei enää mene rahaa tupakkaan, niin voin askirahat sijoittaa testeihin. :D

Lucky, toivotaan että on harmitonta.. mulla sisko oli jo neljännellä kuulla raskaana ku löyty hematooma kohdusta ja se vuosi kun seula siis tosiaan ku ois koko vatsan sisältö tullu ulos ja keskenmenoriski kohosi pilviin mutta vielä on poika mukana ja heinäkuussa laskettu aika. Toivottavasti menee ohi. Mullakin oli papan jälkeen yhen päivän ajan vuotoa joka loppu sitten.

Lucky toivotaan, että olisi nyt ihan harmiton vuoto.

Murkku mä nään kans viivanpaikan ja sais siihen väriäkin pian tulla ;)

On. Kp23/28-30 ,pyysin miestä ostaa r-testin. Oli ostanu neljä testiä,joissa kaksi. Kuulemma siks osti enemmän kun niitä menee olevinaan paljon :D testasin hätäpäissäni jo,mutta ihan puhdas nega ja niin näillä kiertopäivillä osasikin odottaa sellasta :D Vatsalla outoa painetta ollut ja emättimessä sukkapuikko tuikkasuja. Jotenki vaan luulen, että täti tulee vappua juhlimaan meille. Tampooni vappuhuiskat mukanaan :D

Mulla on mennyt yksi raskaus kesken (n. Rv7) ja se oli alusta lähtien outo raskaus. Sain haaleahkot viivat ku menkat oli 2 pvä myöhässä, testasin viikon päästä uudelleen ja viiva oli ihan vähän vahvistunut. Kahdessa aiemmassa raskaudessa viivat oli tosi vahvat jo kun menkat oli päivän myöhässä. Sit muutaman viikon päästä tuli hieman verta pyyhittäessä ja siitä pari päivää niin alko runsas, hyytymäinen vuoto. Mulla ei ollut yhtään kipuja!! Verta ja hyytymiä vaan tuli paljon. Ultrasivat ja sanoivat että kohtu on ihan tyhjä. Eli helpolla sinäänsä pääsin. Tulin pian uudelleen raskaaksi ja sit oli taas ihan leffaviivat ja raskaus meni loppuun asti.

Tsemppiä Lycky niin paljon. Voihan se toki olla myös harmitonta. Aika hurjia vuoto juttuja oon kuullut ja silti kaikki on ollutkin hyvin <3

Nyt alavatsa kipua tuossa enemmän oikean munasarjan kohdalla. Vähän selässä. Tuli myös sellanen löllö ruskea klimppi n 6cm x 3 kokoinen. Mikähän lie. Huimaa pikkasen...vielä oon kotona... klo 20 on meijän päivystys mennyt kiinni joten kyssiin pitäisi ottaa yhteyttä mennä sinne jos en kotona pärjää... ukko puhuu vaan jostai talon painumisista. Kävin kaverin luona ja juttelu hieman auttoi. Mutta nyt pitkälleen ruvettava. ..

Lucky87 nyt sais kyllä sun mies keskittyä sun vointiin eikä talon painumisiin! Kyssiin vaan jos yhtään tuntuu siltä! Onneks kuitenki kaveris luona pääsit käymään, että sait ees vähän jollekkin puhua. Halauksia <3

En vaan tiijä kuka mut sinne veis jos ukko tuolla asenteella... sille ei kyllä oo yhtään toisen hyvin vointi tärkeä...

Lucky. Törkeä ukko! >:( mutta mun mies on vähän tökerö aina välillä jos on huolen aihetta että jos se ei vaan uskalla tai halua ajatella asiaa ja koittaa muita asioita ajatella ja sen takia myös tiuskii ja on ihan mulkku? (:

Voi hitsi lucky, eipä tuollasesta miehestä kyllä paljon hyötyä ole tollasessa tilanteessa! Miullakin tuli mieleen tuo mitä Elyssei sanoi, ett jos sitä mietityttää myös tuo raskaus ja yhtäkkinen vuoto yms. paljon isoja muutoksia eikä osaa oikein suhtautua niihin ja yrittää niitä yksikseen pohtia kun ei puhua osaa ja siksi käytös on noin törkeää... Ei se kyllä siltikään oikeuta tollaseen käytökseen :(
Todellakin lähdet sinne kyssiin, jos kipuja tulee tai vuoto runsastuu, niin saat varmuuden asiaan! Tsemppiä kamalasti❤

Lucky koita jaksaa ! Lähdet vaan lekuriin jos yhtään siltä tuntuu :Heartred sanot ukolle et nyt mennään etkä anna vaihtoehtoa !
Haleja ! :hug013

Takaisin