Raskaaksi 2015

Oi voi kun monella kiinnitysvuotoa samaan aikaan, jes! Toivottavasti on sitä!

Lucky, apua! Oma km selvisi ultrassa, mutta soita neuvolaan, ne varmasti auttaa!

Lucky kannattaa soittaa päivystykseen

Onnea jokaikiselle plussanneelle <3
Pahoittelut negoista ja tädeistä <3
<3 Myylle extra tsempit ja voimia <3

<3 Ihanaa kevättä kaikille <3

Pikaisesti omaa napaa.
Tutkimukset alkoi kunnallisella tiistaina. Ultrassa ei mitään munasarjoissa tai kohdussa. Tänään kp3 ja huomenna labraan. Folliultra torstaina ja loppukierrosta vielä toinen labra. Miehen näyte Helsinkiin maanantaina. Ens kiertoon aukkari. Näillä siis mennään :)
Fiilis on hyvä; helpottunut, mutta odottava. Josko meille kuitenkin vielä vauva tulisi ♡

Lucky, silloin kun mulla alkoi spontaanisti niin tuli ensin veriviiruja paperiin, sitten ihan suojaan asti ja myöhemmin hulahti ihan kunnolla. Kannattaa kysyä jos päivystyksessä ultraisivat?

Lucky, mulla km alkoi sillä että pyyhkiessä tuli verta, sit alkoi mahakivut ja siitä parin tunnin päästä tuli jo hyytymiä ja verta todella paljon. Tässä ekassa km viikkoja ei ollu niin paljoa vielä että syke ois ees näkyny ultrassa.

Lucky: taalla ku tuli km ni iha punasella verella, alkuun pyyhkiessa ja sitte kunnolla. Toivottavasti sulla vaan jotai harmitonta <3

Mulla tuli verta housuu kun nousin aamulla niin kunnon läntti ja oli semmosta kirkasta verta ja sen jälkee rauhottu kunnes alko sit hiljalleen valua sieltä semmosta tummempaa ja sit hyytymiä alko tulee kanssa illemmalla.

Soitin päivystykseen ja hoitaja kysy lääkäriltä. Lääkäri sano et ei pitäis näin tulla niinku menkat olis alkamassa kun papa koetta otettu. Odotella huomiseen ja soittaa sit neuvolaan. Mutta jos kipuja tulee ja vuoto runsastuu ni sit päivystykseen ni katsovat tilannetta. Ukko ei tässä oo yhtää mukana. Kävin hermo sauhulla ni vittuili vaan että tupakka ei varmaan tässä yhtään auta. Kaupassa ku käytiin ja oisin ostanu itelle suklaata ni ukko kovalla äänellä sano että elä nyt tollasta osta ettei ny painoa tuu lisää! Ettei nyt mikään ihme jos km tulee ku joutuu tuon tyhmiä juttuja kuuntelemaan

Lucky, hitsi kun et nyt sinne ultraan päässyt :/ sun miehes on suoraan sanottuna ihan tosi törkee, minä en katselis tuollaista :( koita jaksaa <3

"Minä olen 9. viikolla raskaana ja juuri kävin papassa. Kandi otti näytteet ja lääkäri selitti, miten verta voi vuotaa ja pikkuhousunsuoja on tarpeen. Kertoi myös, että alkuraskaudessa,kun verta pakkautuu kohdun ja emättimen seinämiin enemmän, verenvuoto on hyvin tyypillistä. Aiemmin ei ole vuotanut." Tollasen löysin yhdestä keskustelu palstasta

Lucky miks ottivat papakokeen raskausaikana? Miulle sanoivat sillon että eivät ota raskauden aikana vaan vasta jälkitarkastuksessa.

Lucky, Toivotaan siis että olisi tuollaista normaalia. Todella törkeää ja ikävää kyllä tuo miehesi käytös :( voimia!

Multa otti sen takia papan kun ollut niitä limakalvo muutoksia normaaleja ja kahto nyt että ku vuotelee ni otetaan se. Samoin bakteeri viljelyn otti.

Voi lucky <3 tääl alkoi edellisenä päivänä pyyhkiessä tuli tippa tai kaks seuraavana aamuna lorahti kunnolla.. :/
Tuo niin pyllystä! Mä en käyny tarkistuksessa kun täällä ei oteta terkkariin ja neuvola ostaa ultra palvelut toiselta paikkakunnalta.. :/ ja nyt ei kyllä oo miehes ollu millään tapaa mukava! Voima halit sinne! :/

No tuskin siihen papaan nyt kuitenkaan liittyy kun vessassa tippu pönttöön ihan kirkasta ku oli pissalla. ..aivan kuin menkat

Voi lucky <3 toivotaan että on harmitonta! Mulla kun oli km 2011 niin mulla tuli ihan runsaasti verta ja kovat kivut.. Ja vuoto samanlaista kuin menkoissa..

No ei kyllä ollut. Ei sen päässä oo ku se saakelin mätä herne joka killuu. ..siellä kauppa episodia jo pyysi anteeksi. Olispa joku ihminen joka sille puhuisi järkeä miten tällaiseen tilanteeseen suhtaudutaan ylipäätään raskauteen ja ylipäätänsä naisiin. .. sillä ei mikää oo kohdillaan. Aamulla oli vielä seksiä vailla ja sanoi sille ettei nyt että katotaan sit illalla eipä tartte illallakaan ruinata ja on kyllä vitun tyhmä jos ei tilannetta älyä. Kysy se että mistäpä tiijän ettei joulu vauvaa tuu ni silitti olkapäätä sekunnin ja lähti pois

Voi lucky :sad001 toivotaan todella että harmitonta vuotoa, sehän on yleistä !
Kurjaa jos mies tollatavoin puhuu, mutta jos häntäkin ahdistaa tilanne.
Voimahaleja iso kasa :Heartred
Täällä km:t alkoi kirkkaalla kokoajan runsastuvalla vuodolla ja kivut tuli aika pian mukaan.

Anskuselle tätäkin kautta onnittelut ihanista uutisiata :Heartred

Voi Lucky! :( tuli niin paha mieli sun puolesta! Toivottavasti olis vaan harmitonta vuotoa :/ ja miehes kyllä sais nyt olla tukena eikä vittuilla! :/
Iso jaksuhali <3

Takaisin