Täällä yksi yötyöläinen käyttää taas ajan hyödykseen....
Kukka siellä meinaa painaa oikein kunnon yöputken!
Tyttötiikeri toivottavasti saatte asiat miehen kanssa selvitettyä!
Aphrael kerroit miehesi työstä, mun miehellä myös samanlaista "vapaata" työntekoa ja silti se jaksaa aina valittaa kuinka on paskaa hommaa
Anskusella ihania ultrakuulumisia, tuhannesti onnea!
Lucky voi ei! Toivotaan parasta. Sormet ja varpaat ylhäällä!
Pahoittelut negoista
Kuulkaas naiset tulitte mun uniin viimeyönä! Oltiin sovittu tapaaminen ja jännityksellä odotin miltä näytätte
Haluaisin itsekin testailla vappuna mutta silloin vasta dpo 10. Tänään meinasi kaupasta tarttua mukaan testejä mutta päätin kuitenkin jättää sinne. Muuten olisin taas testaillut turhaan ja vaan mieltä pahoittanut. Jos pystyn, testaan vasta jos tätiä ei kuulu dpo 15
En usko merkkeihin tai suuriin voimiin mutta kerron teille nyt kuitenkin miten ihanaa sattumaa olisi jos tärppäisi: esikoinen sai alkunsa siskoni karvaisen lapsen syntymäpäivän aikoihin ja la oli siskoni syntymäpäivä. Nyt olisi saanut alkunsa esikoiseni syntymäpäivän aikoihin ja la minun syntymäpäivä suurinpiirtein. Yhdellä ystävälläni on 1kk vanhempi lapsi ja sain juuri kuulla hänen odottavan seuraavaa, joten meidän kakkosille tulisi eroa n. 2kk
Tänään ollut sellaista menkkamaista oloa ja alavatsaa pistänyt aina välillä. Ensin oikealta ja sitten illemmalla vas puolelta. Noustessani nopeasti sohvalta alavatsan vihlasi. Eilen illalla vatsalla oli elohiiri. Minun piti olla tarkkailematta kehoani olla listaamatta oireita koska niin monta kertaa ennenkin kuviteltuja oireita ollut. Mutta tuollaista kilpailua ei kuitenkaan. .. tiedän kuitenkin että lähes mahdotonta, sillä nyt dpo 3
Otin tänään viimeisen Teron, toivottavasti tuntemuket eivät enteilee tätiä. Viimeksi kävi niin että terojen jälkeen ei tätiä kuulunut kuten yleensä, vaan ovisplussasta laskettuna dpo 14 niinkuin kuuluukin. Nyt siis odottelisin tätiä vasta 4.5
Pitäisikö oviksen jälkeen olla kuivakausi vai onko vv ihan tavallista?
Entä mitä mieltä olette, voiko hieronnasta olla jotakin haittaa mahdollisen kiinnittymiseen kannalta? Olisi aika maanantaina (dpo 7)