Raskaaksi 2015

Silv sopivasti kato plussais ennen äitienpäivääkin ni vois sit yllättää sillä tavoin tulevan mummin :)

Iso halaus Luckylle! Toivotaan että vuoto olisi vaaratonta ja johtuisi vaan papa-kokeesta! Itse olen joskus alkanut papan jälkeen vuotamaan noin ja tuli myös heikko olo. Ja eikös limakalvot ja kohdunsuu ole alkuraskaudessa herkempiä muutenkin vuotamaan..? Miehesi käytös on kyllä ollut töykeää sua kohtaan :( mutta ehkä hänkin on huolissaan, mutta ei osaa asiaa käsitellä ja tuoda julki oikein?

Ihana toi vappulista! :) Niin monta on testaamassa että pakko edes jonkun on plussata! Veikkaan että tänne kyllä tulee vappu-täti, kun alkoi tuo mun loppukiertoihin kuuluva tuhrukin :/

Mies Sano että kun et ole lääkäri ni elä tee itsellesi diagnoosia ennen kuin olet varma asiasta... juu...Yritä tässä nyt ajatella noin... lämpö on 37 tasan... Ilmankos Eilenki illalla tärisin niin horkassa ja tänään myös. On iha kuumeinen oloki.

Täällä yksi yötyöläinen käyttää taas ajan hyödykseen....

Kukka siellä meinaa painaa oikein kunnon yöputken!

Tyttötiikeri toivottavasti saatte asiat miehen kanssa selvitettyä!

Aphrael kerroit miehesi työstä, mun miehellä myös samanlaista "vapaata" työntekoa ja silti se jaksaa aina valittaa kuinka on paskaa hommaa :dead:

Anskusella ihania ultrakuulumisia, tuhannesti onnea! :Heartred

Lucky voi ei! Toivotaan parasta. Sormet ja varpaat ylhäällä!

Pahoittelut negoista :sad001

Kuulkaas naiset tulitte mun uniin viimeyönä! Oltiin sovittu tapaaminen ja jännityksellä odotin miltä näytätte :grin

Haluaisin itsekin testailla vappuna mutta silloin vasta dpo 10. Tänään meinasi kaupasta tarttua mukaan testejä mutta päätin kuitenkin jättää sinne. Muuten olisin taas testaillut turhaan ja vaan mieltä pahoittanut. Jos pystyn, testaan vasta jos tätiä ei kuulu dpo 15

En usko merkkeihin tai suuriin voimiin mutta kerron teille nyt kuitenkin miten ihanaa sattumaa olisi jos tärppäisi: esikoinen sai alkunsa siskoni karvaisen lapsen syntymäpäivän aikoihin ja la oli siskoni syntymäpäivä. Nyt olisi saanut alkunsa esikoiseni syntymäpäivän aikoihin ja la minun syntymäpäivä suurinpiirtein. Yhdellä ystävälläni on 1kk vanhempi lapsi ja sain juuri kuulla hänen odottavan seuraavaa, joten meidän kakkosille tulisi eroa n. 2kk

Tänään ollut sellaista menkkamaista oloa ja alavatsaa pistänyt aina välillä. Ensin oikealta ja sitten illemmalla vas puolelta. Noustessani nopeasti sohvalta alavatsan vihlasi. Eilen illalla vatsalla oli elohiiri. Minun piti olla tarkkailematta kehoani olla listaamatta oireita koska niin monta kertaa ennenkin kuviteltuja oireita ollut. Mutta tuollaista kilpailua ei kuitenkaan. .. tiedän kuitenkin että lähes mahdotonta, sillä nyt dpo 3 :laughing002

Otin tänään viimeisen Teron, toivottavasti tuntemuket eivät enteilee tätiä. Viimeksi kävi niin että terojen jälkeen ei tätiä kuulunut kuten yleensä, vaan ovisplussasta laskettuna dpo 14 niinkuin kuuluukin. Nyt siis odottelisin tätiä vasta 4.5

Pitäisikö oviksen jälkeen olla kuivakausi vai onko vv ihan tavallista?

Entä mitä mieltä olette, voiko hieronnasta olla jotakin haittaa mahdollisen kiinnittymiseen kannalta? Olisi aika maanantaina (dpo 7)

Voii jessus! Töissä joutu vähän opetteleen uutta tos yhtäkkiä iltapuhteiks.. Työnantajalla siis cystofix ja vaihdettiin siihen ihan normaalisti hanaa niin eikös se perkeleen letku katkennut!! Normi katetreja oon vaihtanu kyl satoja mutta cystofixiin en oo koskaan koskenu.. Eikä siinä mut sillä olis ollu letkunvaihtokin ihan muutaman viikon päässä joten oli ehtiny kasvaan aika mukavat kiinnikkeet jo...

Nyt vasta jännittää vaikka kaikki on hyvin jo :D Huhhuh.. Mutta yhtään itteeni kehumatta, koko vaihtoon meni kokonaiset 10 minuuttia! TA sano et kerran joku kandi oli ollu sitä vaihtamassa ja sillä oli menny 45min jonka jälkeen urologi oli lopulta tullu hoitaan homman :D

Hauska vappulista meillä! Pakkohan noin muhkeesta listasta on jo useamman plussata! :) Miekin tosin testaan jo torstaina, jos tarvis enää ;)

Ahhh voiton puolella jo tän viimesenkin yövuoron kanssa! :)

Toivon niin että lucky selviää säikähdyksellä! <3

Omaa; mä oon jotenkin niin turhautunut.. Kp 33 eikä mitään tuntemuksia.. Tai no ajoittain nippailua nivusissa.. Joskus ruokailun jälkeen huono olo, mut sitä voi tulla muutenkin jos on syönyt liikaa.. Mut jotenkin ajatukset ruvennu pyörii testin teossa.. Mut toisaalta odottaa jotain oiretta vaikka mistä vois päätellä varmasti jotain.. Ku en halua pettyä taas.. Nyt just töissä niin hiljaista että tulee mietittyä kaikkea.. Ja keksittyä oireita :D mutta ehkä vaan odottelen kun kierto joskus päättyy.. Mut ärsyttää vaan kun kaikki alkaa turhauttaa.. :( argh!!!

Ja edelliseen viestiin lisäten että en tiedä minne muualle ajatuksia purkaisin.. Kaverit on joko raskaana ja ei ymmärrä mun ajatuksia.. Tai sit ne teilaa mun pienetkin toivon pilkahdukset.. Ajatellen tietysti etten pettyisi.. Mut silti.. *huokaus*

Lucky, Voi ei! Millainen sun vointi on nyt? Kävitkö päivystyksessä yöllä? Toivottavasti kaikki on kunnossa sekä sinulla, että raskauden suhteen!

Silv, Sinähän olet oikein päässyt puuhaamaan. Voisi kyllä mennä sormi suuhun cystofixin vaihtamisen kanssa vaikka tosiaan katetroinnit on erittäin tuttua hommaa ja on noita urologisia juttuja tullut muutenkin tehtyä, mutta ei kyllä cystofixin vaihtamista. Tosin.. ehkä se ei paljon eroa peg-napin vaihtamisesta ;)

jm, En usko, että tavallisella hieronnalla voi aiheuttaa mitään ongelmia raskauden alkamiseen tai muutenkaan alkuraskaudessa. Eri asia sitten joku akupisteiden hierominen tms, mutta ei sekään varmaan kiinnittymiseen vielä.. Ja siis mun mieshän aina avautuu työnsä raskaudesta :D No ok, sillä on kyllä töitä tosi paljon ja vastuut on isoja kun virheiden kohdalla puhutaan satojen tuhansien ja jopa miljoonien rahasummista (onneksi on isot vastuuvakuutuksetkin), mutta kyllä mä silti äkkiseltään väittäisin oman työni olevan raskaampaa niin henkisesti kuin fyysisestikin ;)

Anskunen, Ihania ultrakuulumisia! Onneksi teillä on pian jo se seuraavakin ultra niin pääsette monta kertaa ihailemaan uutta elämän alkua :)

Mutta nyt herättämään nuorimmaista ja sit pyöräillään kahden pyörän kanssa (eli mä talutan omaani ja avustan välillä työntämällä neitiä) 1,5km hoitopaikkaan ja sieltä saan sit pyöräillä omaa tahtia töihin. Onneksi jo perjantaikin kun ei jaksaisi nyt työt huvittaa ollenkaan eli loman jälkeinen motivaatiopuute vaivaa. Täti on onneksi pakkaamassa tavaroitaan. Nyt vaan pitäisi tutkia kalenteria ja varailla kontrollipapaan aikaa kun täyttyy 3kk siitä papasta jossa oli jotain tulehdusmuutoksia (jonka kuparikierukka voi selittää ja se poistettiin viikkoa myöhemmin eikä silloin gyne sanonut että olisi mitään poikkeavaa kun perustutkimuksen toki teki samalla).

Mimmu anteeksi. Toivotaan että se oli enne että siellä voi pian jotakuta mummuksi kutsua. Mä kyllä niin tykkään tästä kännykän itsekorjaavasta sanakirjasta varsinkin täällä kommentoidessaa... Välillä sanat on mitä sattuu ennen kui huomaakaan. :l
Lukutoukka kp 15/20-28

Aphrael, tsemppiä työpäivään! :) toivottavasti saat varattua ajan gynelle, eikä sieltä löydy enää mitään ihmeellistä :)

Hyvää, virkistävää ja aurinkoista huomenta teille kaikille muillekin!
Täällä on aste pakkasta ja jouduin työpaikalla raappaamaan auton ikkunatkin..

Mut nyt on työviikko pulkassa ja viikonloppu alkakoon, jei! :) olikin aika raskas työvuoro, joten laskin kolmesta asti melkein minuutteja ett pääsen kotiin :D
Ja viel ei täti tullut, eli ei ainka lyhentynyt kierto tällä kertaa :)

Huomenta !

Miten Lucky voi? :Heartred

Ihana toi vappulista :laughing002 toivottavasti sieltä ropisee paljon plussia !

Täällä meni yö valvoessa, kun joku hiirulainen on löytänyt tiensä meidän välikattoon. Kauhea rapina ja minä juoksin harjanvarren kanssa tökkimässä kattoa :laughing021 nyt jo kello soikin ja valmistaudun lähtemään mun ihania hoitolapsia kaitsemaan ! Onneksi on aamuvuoro niin pääsee ajoissa viikonlopun viettoon. :)
Täällä kp 31/28-30 josko se täti tänään löytäis tiensä tänne!
Muoks. Mä kävin keskiviikkona labroissa ja ke saan tulokset.

Plussaa kaikille !! Ja mukavaa perjantaita :)

Huomenta, täällä kanssa huoli luckysta! Miten voit?

Huomenna taas testailen, odotukset eivät kovin korkealla ole. Sanotaan että 70% varmuudella odotan negaa seuraavassakin testissä...

Aika ihana vappulista teillä! Toivotaan, et kaikilta listan jäseniltä jää vappuskumpat juomatta ;)

Muakin kiinnostaa Luckyn vointi? :)<3

Onneks tänää pitkä työpäivä ni ei ehi ajatella mitään testailuja tai menkkoja, joiden pitäis tänää alkaa womanlogin mukaan!

Meritähti kp35/30(-65)

Täälläkin yksi joka on Luckyn voinnista huolissaan?

Lähden ihanaiset taas sukuloimaan viikonlopuksi niin en varmaan ehdi kuin pikaisesti tykkäillä ja lueskella kommentteja! Mutta maanantaina sitten takaisin niin pääsen teiän kanssa jännäilemään vappuna!! :)

Ihanan keväistä viikonloppua ihanaiset!! <3

Älä huoli Lukutoukka, irtosi hyvät naurut! :D Sulla on vaan jäänny päälle, kun mä itsekin kutsun itseäni välillä mummoksi :D

Toivottavasti Luckyllä on kaikki hyvin!

Silv, ootko sairaanhoitaja koulutukseltas vai ihan lääkäri? Meillä täällä ainakaan cystoja ei saa vaihtaa muut kuin lääkärit :o

Takaisin