Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tuntuu hyvältä kun täällä saa vertaitukea ja kaikki otetaan avosylin mukaan joukkoon, uudetkin.
Kallonpohjan lihakset meinaa vetää ihan solmuun ja aiheuttaa päänsärkyä. ÄLLÖVAROITUS! Kirkasta, runsasta vuotoa ja mä haisen!
blaah.
Ollaan tosiaan yhdessä pysytty.. aina ei helppoa ole ollut. Asumuserossakin oltiin 1,5 vuotta, sairastuin masennukseen ((Samaan syssyyn silloinen kuopus sairastui epilepsiaan ja meinattiin menettää meidän esikoinen tapaturmassa) ja opiskelut meni sen takia pieleen, olin puoli vuotta sairaslomalla ja huolehdin lähdes yksin kolmesta lapsesta. Lapset oli kyllä isällään välillä, mutta pääsääntöisesti minulla. Löydettiin miehen kanssa puheyhteys uudestaan ja puhuttiin enemmän kuin koskaan. Rakastuttiin uudestaan ja hups, tulin raskaaksi
Pikkuhiljaa mies muutti meidän luo ja saatiin asiat kuntoon, meillä menee nyt paljon paremmin, eikä ne asiat ois muuttuneet mihinkään ilman asumuseroa. Se oli vähän sellanen herätys kummallekin. Ja nyt meillä on 5 tyttöä ja haaveillaan kuudennesta lapsesta. Alkusyksystä tulee mulle 30 vuotta täyteen 

hajosin kanssa täysin tolle kalanpaistamiselle