Raskaaksi 2015

Tissit senkun kipeytyy aamulla ehkä kipeimmät ja sitten tuska kipeet ku riisuu rintaliivit pois, kivempi olla ilman :D
Tänää ollu huono olo ja pää sattunut.
Menkkamaisia oloja oli taas aamulla mut ei oo alkanut ainakaan vielä.
Tein aamulla myös testin ja oli huomattavissa eroa jopa poikaystävä sen huomasi :)!! Ihan punaista kummankin silmään vähän näkyi.
väsy väsy väsy voisin nukkuu koko ajan.
kohta jos uskallan voisin tehä kunnon testin mutta en viel :) kuitenkaan ei oo nii ihme että menkat myöhästyy km jälkeen.
Kp 33/31

Jasmi: whihii! Toivottavasti teille plussa tulisi, Se kipu rinnoissa, kun ottaa rintaliivit pois niin voi jösses se tekee kipeetä. Järjetöntä väsyä täälläkin. Itse yritän viimeiseen asti siirtää testin tekoa. Varmaan järkevin tehdä aamulla. Ravaan kokoajan pissallla ja pissa on tooosi laimee siinä kohtaan, kun käy 2-3krt tunnissa pissalla :D

Iiliinalle onnea hienoista ultrauutisista! :happy:

MrsH, uutta testiä vaan kehiin, jos oli kuitenkin valemenkat..?

Lukutoukka, Käkis ja Maaritmarianne, pahoittelut negoista, jospa vielä muuttuisivat plussiksi kun vähän aikaa kuluu. :rolleyes:

Soffie, testiä täällä kanssa kovasti ootellaan! :grin Heti testiä kehiin kun mies tulee kotiin eiks niin? :wink

BeneathBeautiful, tervetuloa joukkoon mukaan! :welcome Toivottavasti saat kontrollista hyvä tulokset ja pääsette pian yrittämään. Varmasti on kaikenlaisia ajatuksia pyöriny päässä mutta toivottavasti tää kevät olis valoisampi!

Larissa, mites sulla meni koeaikakeskustelu? Tommoset on aina jänniä mut sen jälkeen voi sitten huokaista helpotuksesta. :)

Hipsuttimelle plussaonnea!

Jasmi, kovasti toivon vahvistumista ja kunnon tuplaviivoja! :)

Vauva-lehden tilaamista mäkin jossain vaiheessa mietin. Oon sitä muuten välillä lukenu ja aattelin kanssa tilata sitten jos plussa tulee jossain kohtaa.

Täytyyhän munkin ikäkeskusteluun osallistua. :) Oon siis itse nyt 27v. ja mies on 28v. Tuntuu että nyt on ekaa kertaa sellanen olo että ois perheen perustamisen aika. Oon aina ollu tosi lapsirakas mutta meillä on elämä mennyt näin ja hyvä niin. :shy: Mentiin tosiaan 9/2013 naimisiin ja samalla muutettiin yhteen. Ja on kyllä tuntunu hyvältä olla jonkun aikaa kahdestaankin. Ja nyt on muutaman kuukauden sisällä vaihtunu elämäntilanteet niin että molemmilla on vakityöt niin ei tarvii sitäkään puolta murehtia. Vaikka varmaankin oltais alettu yrittämään vaikka näin ei ois käynytkään. Muutamalla samanikäisellä kaverilla on jo useampikin lapsi ja toiset mua vanhemmatkin on vielä sinkkuja. Jokaisen elämä kulkee omia polkujaan. :happy: Mahtavaa kun täälläkin on ihania naisia erilaisista taustoista tukemassa toinen toistaan! :Heartpink

Lissu kp 13/30?

nyt vaan napailu...

ei taida tartteta testata, jotain veren kaltaista tuli taas nyt iltapäivällä paperiin ja aikas paljon, ei niin paljon kun sunnuntaina, mut ihan selvää rusehtavaa verta, et eiköhän se täti tuu.. tulipas pitkä kierto kun nyt jo kp 37/32, toisaalta onhan mul ennenkin venyny 37 päivään..

mut voi Höhhhhh kun toivo jo ehti herätä :(

MrsH: harmi :( Ooto miettinyt jotain kierrontasaus kuuria?:) Mutta niin kauan kk ei kunnolla ole alkanut niin toivoa on :)

Mä laitan vasta sit kun näkyy paremmin mä laitoin toiseen ryhmää tänään mutta ei ne vaa näy kunnolla. Iha erilaiselta näyttää mun kännykkässä kun sit tietokoneella :) joten jos siihen piirtyy ees hiukan vahvempaa viivaa nii heti tulee kuvaa :)

Soffie täällä odotellaan malttamattomana sun testailuja ;) ja räkätin täällä veet silmissä tuolle sun kalatarinalle :'D siis ei voi olla todellista :DD

Anskunen just tuolla esikoinen foorumilla kyselin sun kuulumisia mut täällähän sä ootkin ehtiny jo rupatella niistä :D hihi, vähänkö mahtaa olla malttamaton fiilis kun ultraa oottelette ;) niin no eiköhä se sallita että välillä otat pieniä unia kesken päivän ni jaksat sit illalla mennä taas uudelleen nukkuu ;)

Heip, mulla on ollut hyvin kiireinen päivä. Oon vanhemmilla ja oon leikannut meidän kolme omenapuuta, plus yhden (uusien) naapureiden. Siitä sain jopa rahaakin, mut hirveä työ oli kun se on ollut vuosia hoitamatta. Sit vaihdettiin vielä kolmen auton renkaat.

Äh, kännykällä kun seikkailen niin edellinen lähti liian aikaisin. Mäkin halusin liittyä ikäkeskusteluun.

Jännä kun joka paikassa sanotaan, että ensisynnyttäjien ikä on noussut, mutta täällä vois kuvitella että mun kaltaiset on ihan vähemmistössä. :grin Oon siis 30 ja esikoista yritetään.
Oon kyllä aina tiennyt että haluan joskus lapsia, nukeillakin leikin vielä varmaan 11v. Mutta pitkään tuntui että en ole valmis lapsiin, kuumeillut oon vasta kun tapasin nykyisen kumppanini, ehkä viisi vuotta. En koskaan ole ollut mikään baareissa juoksija, mutta muuten piti ensin saada elämä kuntoon. Oon pitkään ollut tosi ujo ja yksinäinen, myös kavereiden suhteen. Ekan kerran kävin treffeillä vasta yli 20v. Parinkympin alkupuolella oli pari suhdetta, molemmat alle vuoden, niin ei siinä kerennyt lapsia miettimään. Vasta vaimoni tavattuani aattelin että oon valmis, mutta sekin piti ensin lämmitellä. :wink Että osittain olosuhteista johtuu, että vasta nyt ollaan liikkeellä. Joskus harmittaa että yöheräilyt olis voinu olla helpoimpia nuorempana, ja haluaisin että vanhemmatkin jaksais vielä nauttia lapsenlapsista, mutta näillä nyt mennään. :) Toisaalta ehkä 25:sena olisin ollut valmis, mutta en missään nimessä sitä ennen. Mun kaveripiiri myös on sellanen, että harvalla on lapsia, ja ne kenellä on, on alottanu n. kolmekymppisenä.

Heh multa kans kysellään aina ikää, että oonko vielä opiskelija (lähihoitaja) Kun iän sanon nii ovat äimänkäkenä et luulivat paljon nuoremmaksi. Loppukevennykseksi onneksi moni sanonut että "50vuotiaana kelpaa" :D itse sanoisin olevani henkisesti vanhempi. Esimerkiksi sisko 3vuotta vanhempi on täysi teini vielä. Itse rakastan enemmän koti-iltoja miehen kanssa, "harrastan/olen harrastanut" aina pitkiä parisuhteita, haaveillut perhe-elämästä ym. Äidille olen kertonut pillereiden lopettamisesta ja on ihan innoissaan. Sekä juoruillut kavereilleen että meijän tytöistä nuorempi aloittaa perhe-elämän ennen kuin vanhempi. Ja sitä toivookin niin päin kun siskon kanssa ollaan ihan eri maata.

On. Ei menkkoja onneksi vielä. Aamulla menkkakipuili mut ohi meni onneks. Ristus ku on hienoa kun vatsa toimii kunnolla. Yleensä ummetuksen puolella. Pesuaineet kaupoissa haisee ihan törkeen vahvalle ja pahalle. En oo mielestäni ennen edes huomioinu niiden hajuja.

Näin täällä tänään. . Pikkurilli sijoiltaan, ja lastaa pitää pitää 10 vuorokautta. . ( Sain kumminkin kehuja, et olin saanu runnottua sen hyvin takas paikalleen) istuttiin neidin kanssa 3 tuntia päivystyksessä, koska lääkäri odotti rtgn lääkärin lausuntoa, ei olisi kuulemma millään uskonut että ei ollut murtumaa.
Muillakin on nähtävästi ollut rankkoja kokemuksia menneisyyksissään.. minua on raiskattu 2 kertaa, ensimmäinen kerta oli 17-vuotiaana, ja samalla lähti myös neitsyys. . Toisen kerran vappuna 2010.. ( arvatkaa vaan että onko tämä aika vuodesta rankkaa) 2010 olin myös raskaana ja juuri eronnut, tämä kokemus oli luultavasti syy keskenmenoon. (Meni kesken ~rv.6) 08 - 09/10 olin väkivaltaisessa suhteessa, valehtelematta voin sanoa että selkääni sain päivittäin,mutta koska olimme kihloissa eroaminen tuntui jostain syystä vaikealta, ja kärsin ihan liian pitkään.. juhannuksena -10 olin varma että löysin elämäni miehen, olimme tunteneet saman vuoden keväästä, ja tämä ihminen tiesi kaikki vaikeat asiat. Tuskin edes vuotta ehdin tämän miehen kanssa olemaan ennen kuin hän petti mua ollessani sairaalassa toipumassa leikkauksesta. Ja pettämisestä sain kuulla yli puolivuotta myöhemmin miehen toiselta naiselta (suhde oli siis jatkunut) jätin miehen, muutin toiselle paikkakunnalle, mutta muutin kuitenkin takaisin ja meidän suhde jatkui on/Off. ( Emme kuitenkaan seurustelleet, koska hänellä oli joka baarireissulla uusi mimmi, vaikka nukkuikin minun luonani) tyhmä olin kun annoin hänen käyttää mua sillä tavalla, mutta jos en olisi muuttanut takaisin (samaan kaupunkiin, en asuntoon) niin en olisi tavannut aviomieheni! <3 nykyisen miehen kanssa päätettiin heti seurustelun alussa että haluamme yhteisiä lapsia, useita. Menimme kihloihin 2 kk seurustelun jälkeen (12.12.12) ja naimisiin (6.7.13) vieläkin saatan säpsähtää joistakin asioista, ja tietyistä tavoista kosketella, mutta onneksi mieheni ymmärtää tilanteeni. Ennen tätä ihanaa suhdetta ja avioliittoa en kokenut tarvitsemani seksiä, eikä tämä liittynyt ehkäisyyn, koska hormonallista ehkäisyä en saa geenivirheen takia käyttää, vaan siitä että mua ahdisti koskea miestä.
Lapsia olen halunnut jo nuoresta, mutta vauvakuume paheni siitä keskenmenneestä raskaudesta 2010. Olin silloin 20v.

Liitteet

• 1428596279686.jpg
    1428596279686.jpg
    46.9 KB · Katsottu: 157
Miilia, mulla tuli ihan itku silmään sun kokemuksesta. Olen kovin pahoillani kaikesta mistä olet joutunut kärsimään! :hug013 mutta onneksi elämä on alkanut voittamaan ja olet ihanan miehen löytänyt! :Heartred pahoittelut sormen takia, mutta paketti on oikein söpö :cat:

Heh multa kans kysellään aina ikää, että oonko vielä opiskelija (lähihoitaja) Kun iän sanon nii ovat äimänkäkenä et luulivat paljon nuoremmaksi. Loppukevennykseksi onneksi moni sanonut että "50vuotiaana kelpaa" :D itse sanoisin olevani henkisesti vanhempi. Esimerkiksi sisko 3vuotta vanhempi on täysi teini vielä. Itse rakastan enemmän koti-iltoja miehen kanssa, "harrastan/olen harrastanut" aina pitkiä parisuhteita, haaveillut perhe-elämästä ym. Äidille olen kertonut pillereiden lopettamisesta ja on ihan innoissaan. Sekä juoruillut kavereilleen että meijän tytöistä nuorempi aloittaa perhe-elämän ennen kuin vanhempi. Ja sitä toivookin niin päin kun siskon kanssa ollaan ihan eri maata.

On. Ei menkkoja onneksi vielä. Aamulla menkkakipuili mut ohi meni onneks. Ristus ku on hienoa kun vatsa toimii kunnolla. Yleensä ummetuksen puolella. Pesuaineet kaupoissa haisee ihan törkeen vahvalle ja pahalle. En oo mielestäni ennen edes huomioinu niiden hajuja.

Miilia voi ei olet hirveitä kokenut! Miten kaksi kertaa voi edes osua samalle naiselle, kun yksikin kerta on ihan liikaa! Ihanaa että olet nyt onnellisesti naimisissa!! :)

Miilia kamala, mitä olet joutunut kokemaan. :sad001 Mullakin tuli kyyneleet silmiin, kun sun postauksen luin. Hienoa kuitenkin, että olet löytänyt hyvän aviomiehen. Toivon todella, että plussaat pian, olet onnesi kyllä ansainnut. :Heartred

On kyllä elämä runnellut täällä muitakin. Pahoittelut inhottavista kokemuksista ! Kaikille täällä olijoille ehdottomasti ne plussat testiin nopeesti ;) kaikki epäilemättä ansaitsis sen :)

Ziisös. Aivastin ja meinasin kuolla! :scratch Ihan kuin joku olisi puukon iskenyt alavatsaan, vasemman lonkkamaljan kohdille.
En toivo tästä jatkuvaa vaivaa näin allergiakauden kunniaksi. :meh: Olen saanut seurakseni myös mehevät ilmavaivat. Samoilla sapuskoilla mennään koko ajan, mutta nyt päätti kehittää ilmaa sitten sisuksiin. Järkyttävä matkapahoinvointi iski myös kotimatkalla. Joskus pikkulapsena viimeksi ollut.
Päätin jo alkukierrosta, että tää ei ole meidän kierto, vaan vasta seuraava. Seksiäkin oli vaan kahdesti, tosin toinen just oviksen aikaan, mutta ei pitäis kauheen isoja zäänssejä olla. Kuitenkin näitä "oireita" näemmä ilmaantuu. :rolleyes:

Takaisin