Raskaaksi 2015

Kp 33/28 yö meni heräillessä, koska halusin ilmeisesti nukkua mahaltaan ja kokoajan havahduin siihen, että rintoihin sattuu, kun tässä mahallaan möllötetään :D Nyt alkaa täällä loppua huumori ja mä ihan tosi kaipaan kuukautisia aina niin ihanan säännöllisiä ja kivuliaita :D pakko kai se on testi tehdä tietäen, että nega tulee. Se on ainakin takuuvarma kuukautisten käynnistys, varmaan jo testi osto hetkellä oon housut punaisena :D Paljos sitä pissaa pitää pidättää jos meinaa iltapäivällä tehdä, vai olisiko fiksuinta odottaa huomis aamuun?? :)

Mymmelisti mulla oli samanlainen inhottava vaihe km:n jälkeen. Ei osannut olla iloinen muiden odotus-/lapsijutuista yhtään... Ja lisäksi oli tosi katkera olo, kun itse yrittää tehdä kaiken viimeisen päälle oikein ja yrittää tosissaan miehen kanssa, niin siltikään ei onnistu ja jotkut muut tulee raskaaksi yhden yön jutuista tai huonoista elämäntavoista ja piittaamattomuudesta huolimatta. Nyt oon onneksi aika pitkälti päässyt niistä ajatuksista yli ja oon ajatellut, että ehkä tää oli jotenkin tarkoitettu näin, ehkä parhaassa tapauksessa jopa opin jotain tästä. Meidän aika tulee vielä!! :)

MrsH täällä peukut pystyssä! Viivalle vahvistumista! :)

Okei :) Katsellaan jos viitsisi tehdä. Tuntuu ehkä vähän että tissikipu hellittämässä ja se yleensä tarkoittaa kk:)

Nala, todella upea päätös teillä tuo adoptio! Onnea todella paljon ja tsemppiä❤

Soffie, eikös se aina noin mene ett kun alkaa vakavissaan miettimään testin tekoa, ni täti pyrähtää paikalle :D
Ainki miulla käy suunnilleen aina niin, eli aina jos menkat myöhässä, haen testin ja menen vessaan ja täti saapuu :D
Sit eikun uuteen yritykseen ;) :)

Olo on kovin väsynyt. Ja malttamaton. En millään oikeesti enää jaksais odottaa ett pääsen noi lääkekuurit syömään, enkä tosin raskautumistakaan.. Huoh :D
Onneks toi kissapappa nukkuu tuos miun päällä ni en sentään pääse ympäri taloa juoksemaan hullun lailla :D

Tää on ihana ryhmä täynnä ihania naisia!! :Heartred

Nää molemmat hyväkskäyttäjät asu meidän naapurustossa ja toinen oli parhaan kaverin isä ja toinen toisen kaverin isäpuoli. Eka oli pelottavin tapaus, se väijy mua ja uhkas tappaa mut jne..mutta vähän ennen oikeudenkäyntiä tappokin ittensä, mut vakka tiesin että se on kuollu niin silti pelkäsin kuollakseni että se ei ookkaan kuollu ja kaikki sen näköset miehet sai mut pakokauhun valtaan. Terapiassa kävin 6 vuotta ja kun tosta yli pääsin niin etten ajatellu ekaa mulkeroo ollenkaan niin tulikin toi toinen tapaus ja sit tuli totaali romahtaminen. Lisäks mua koulukiusattiin tosi paljon niin jäi sitten noitten takia ysiluokka kesken ja sain sen vasta parikymppisenä suoritettua loppuun.

lucky, Vaikutti ja vaikuttaa edelleen parisuhteeseen. Kesti tosi kauan luottaa kehenkään ja tietysti seksi ei ollutkaan ihan helppo juttu, mutta ei niin vaikea kun olin etukäteen ajatellut, vissiin oon oikeen miehen löytäny kun asiat meni loppupeleissä niin helposti :) (aiemmissa ei vakavissa suhteissa ei siis ollut seksiä) Edelleenkään en pysty kaikkia sänkyhommia tekemään kun tulee se sama tunne kun sillon aiemmin kun on pakotettu tekeen vastentahtoaan jotain. Hirveen vaikee on myös ottaa positiivista palautetta tai kehuja vastaan, mutta oon yrittäny sitä petrata tässä viime vuosina.

Välillä kyllä tuntu että mun elämä on kun salkkareista tai huonosta elokuvasta.. mutta kai sitä voi sanoo olevansa voittaja kun viellä täällä maanpäällä tallaa suht selväjärkisenä. :) Hattua nostan kyllä omalle äidille kun 4 lapsen yksihuoltajana jaksoi vielä olla tukena mun jutuissa vaikka elämä oli jo muutenkin ollu tosi vaikeeta. On äidit vaan rautaisia naisia! :notworthy

Mutta se siitä, keskitytään pääaiheeseen taas. :happy: Ja anteeks kun avauduin näin ruhtinaallisesti ohi aiheen.

PLUSSATUULIA!!! ++++++++ :joyful:

Kp 7/27-30

ImageUploadedByVau Foorumi1428560468.262157.jpg
puhdas nega!

Kp25

Maaritmarianne: Voi harmi, mutta eikös kp 25 ole aika aikainen vielä? :)

Plussatkaa nyt hyvät naiset, niin mäkin rohkaistun tekemään testin. Eipä tää tissikipu mihinkään laantunut. Mulla jotenkin poikkeuksellisen paljon ihossa epäpuhtauksia yhtäkkiä, ärsyttää! Selässä, rinnassa ja kasvoissa. *avautuminen*

Lukutoukka, mulla piteni kierto ja luteaalivaihe 5 päivää kun aloitin vehniksen ja aloitin sen kp 7. Onko ovulaation ajankohdasta tietoa? Jos ovis oli vaan myöhässä? Ei mikään öljy voi menkkoja loputtomiin viivästyttää!

Mami, on sulla kyllä ollut koettelemuksia! Ihan hirveää! :( mutta voittajana olet selvinnyt! <3

Pahoittelut negasta Maaritmarianne :(

Soffie, testiä kehiin! Älä pidä hulluja jännityksessä :D

Larissa kp 10/27-31, tjot-k. 10

Muokattu viimeksi:
Näitä viestejä lukiessa huomaa, että tää on kyllä ihan huippuryhmä! Tänne voi avautua ihan mistä aiheesta tahansa eikä kukaan hauku tai mollaa milläänlailla. :happy: On kyllä kiva, et tällainen paikka on olemassa, jossa omia mietteitään saa purkaa ja se jos mikä auttaa! :joyful:

Mami kamalia juttuja oot kyllä joutunut kokemaan. Hienoa kuitenkin, miten hyvin olet niistä koettelemuksista selvinnyt. Hattua nostan kyllä sinulle. :smiley-angelic003

Käkis, Maaritmarianne ja Lukutoukka toivotaan siis pikaista plussaa teille, eiköhän ne negat sellaiseksi muutu. :wink

Soffien testailua odotellaan täälläkin. Muista sit laittaa kuvaa meille! :rolleyes:

ON: Tuntuu, että viimesimpien päivien aikana mun omanapa on ollu saman toistoa, mutta jatkan silti. :p Eli ovistestin viiva senkun tummuu. Tänää oli jo melko tumma viiva ja veikkaan, että huomenna tule o-plussa. Onhan se kiva, että ees noihin tikkuihin pissimällä saa jonkinlaista vahvistuvaa viivaa aikaseksi, mutta r-testeistä ei voi sanoa samaa.. :wacky::laughing002 Kiva kuitenkin tietää, että vihdoin oma kroppa toimii ja mahikset on myös siihen toiseenkin plussaan. :love017

Plussatuulia vielä kaikille :talk017 ja uusille :welcome.

enu kp14/31

Mä oon kuumeillu kans jo 17 vuotiaasta. Onneks sillon ei kuitenkaan vielä lasta tullu kun mieskin kerkes vaihtuun. Mut muuten olisin kyllä ollu ihan valmis. No tuon tyttösen sain 20 veenä tosin sittä parin viikon päästä täytin 21. Synnärillä olin erään ihanan naišen kans samas huonees ja meil synkkas vaik hää olikin lähemmäs 30 ja minä 20. Eikä muutenkaan synnärillä syrjitty oikeestaan tulivat silloin vaan kun pyysin niin katsomaan välil kurkkasivat kun huonetoveria tulivat katsomaan:) ja mulle jäi hyvä fiilis siittä :)

Tää saattaa pitää ny vähän hiljais eloa kun meil on koko viikonlopun vieraita.. :)

Pitäisi jossain välissä saada haettua. Mä ite vihaan testien ostoa. Laitan aina miehen asialle. Kerran sain Prismassa tökeröjä katseita testejä ostellessa ja se jotenkin sai mut kammoksumaan. Lähtiessä kassalta myyjä vielä pudisteli päätään... :D

Ja pakko kyllä kanssa sanoa, että tämä on huippu ryhmä täynnä huippu naisia :)

Soffien onpas ollut käytöstä kaupassa! :shifty: Muutaman kerran on Pregcheckejä ostanut kaupasta, mutta muuten tilannut netistä. Jotenkin yhtä noloa ostaa ruokaostosten kanssa r-testejä kuin kumeja :grin:grin:grin Ja himotestaajalle tulee netistä tilatut vaan halvemmaksi. Vuosi sitten tilasin 2 digitestiäkin ja piti äsken tarkistaa etteivät ole vanhentuneet, kun en ole päässyt niitä vielä käyttämään :grin

Eikös se nyt ole niin, että mäjäytetään tammikuisten ryhmä täyteen odottajia ja jatketaan tätä hyvää ryhmähenkeä myös siellä! :wink

Heipä hei. Täältä tooosi varovaisesti ja aluksi ainakin lähinnä taustaillen yhtyisin joukkoonne.

Olenkin jo vuoden vaihteesta asti harrastanutkin täällä taustailua ja tuntuu nyt että täytyy kertoa jotain itsestänikin kun täällä on osa porukasta tullut niin tutuiksi ja haluaisin mukaan tähän mielettömään vertaistukeen ja yhteisöön kivojen ihmisten kanssa.

Tosi paljon onnea kaikille plussanneille tämän vuoden sisällä ja sitä vauvaliimaa heille valtavasti !!

On. Elikkäs täällä olisi tällanen parivaljakko mies 34 ja itse 24 ja vauvahaaveita itselläni on siis ollut jo suunnilleen vuoden päivät ja olen siis ollut oikeastaan aina sellainen "en tee koskaan lapsia" persoona ja jo pienenä äitille todennut että minusta tulee vanha piika ja muutan nunnaluostariin :D..

Mutta kuinkas kävikään, iski se vauvakuume ja muuttui maailman katsomus täysin. Miehelläni on 7 vuotias poika edellisestä liitostaan mutta minä haaveilen esikoisesta <3

Sain tuossa joulukuun puolivälissä vähän jarruttavia uutisia papa-kokeessa josta löytyi jtn lieviä muutoksia ja itkin kyllä sitä kauheasti.. en ole uskaltanut nyt siksi lähteä tuumasta toimeen vaan odottelen kontrolliaikaa jossa selviää oliko tuo muutos vaan ohimenevä juttu vai saako haaveet heittää kakkulan kaivoon..

Kyllä vaan ihmismieltä on koeteltu tässä mutta elän toivossa että pääsen jännäilemään teidän muiden kanssanne tänne. Tilasin jo ovistestejä ja r-testejä ja ajattelin tässä taukoajalla tutustua omaan kiertooni ja "harjoitella" hahhha... Nojuu se siitä ja sori pitkä viesti!

Plussatuulia teille ihanille ihmisille ja jääköön kaikkien aika täällä lyhyeksi!

Tervetuloa mukaan beneathbeautiful (sorry, saatan lyhentää sun nickin jatkossa bb :wink)! Tänne kyllä mahtuu :) Toivottavasti kontrollissa on kaikki ok :)

Asiasta kukkaruukkuun, meinasi tulla eilen heikkouden hetki kaupassa. Oli nimittäin neulelankoja alennuksessa ja olisi niiiiiiiin tehnyt mieli ostaa lankaa ja alkaa neulomaan vauvalle haalaria tms. Mutta ehkä pitäisi saada se vauva alulle ensin :grin

Hups tilasin just r-testejä :grin

Muokattu viimeksi:
Joo saa lyhennellä nimimerkkiä oman maun mukaan.. oli hirveä hankaluus keksiä sopiva nimimerkki itselleen :D ja kyllä toivossa eletään! Hinku omaa pienokaista kohti olisi kova :) eikä siis suoranaisesti olekkaan kielletty lapsen tekoa mutta itse haluan hoitaa hommat kuntoon ennen yritystä. Kuullut paljon että pahentunut raskautuessa... Mutta se minusta!

Tilaako kukaan täällä vauvalehteä ? Minä laitoin omani tilaukseen ja odottelen tilaajalahjaa joka oli finlaysonin hoitolaukku.. saapi hypistellä sitten sitä kuumeissaan. Onnistuin tuossa neulomaan pienet sukatkin ja tämä on ollun pahinta mahdollista kidutusta tähän odotteluun. :D

Takaisin