Ninukki tiiän tunteen että ei malta olla kurkkimatta kiireenkään keskellä mitä tän foorumin naisille kuuluu, koukussa ollaan siis

onpa kyllä viimeksi sulla ollut tosi inhottavavia hoitsuja siellä synnärillä! Tosi törkeää käytöstä!
Nepa tervetuloa kirjottelemaan sieltä taustalta ja pikaista plussaa :)
Kohta3 itselläkin pari kuukautta pillereitten lopettamisen jälkeen alko kroppa ja halut heräillä. Pillereitä syödessä ei tosissaan ollut oikeen milloinkaan kummoisia haluja alkaa peittoa heilutella, mutta nyt tuntuu että koko aika vois touhuta

sullahan on oma stailisti siellä kotona! Ihan huippua!
Lucky87 ei ainakaan tutkimusten mukaan pitäisi kymmenien vuosienkaan e-pillereitten käytön vaikuttaa hedelmällisyyteen. Jokaisen hormonitoiminnan palautumisaika on yksilöllinen. Itse huomasin vasta pari kuukautta sitten että hormonitoiminta alkaa tasoittua ja pillereitten lopettamisesta oli jo puolisenvuotta. Häistä olen itsekkin samaa mieltä että en itte viihtyis ison porukan keskipisteenä vaan ollaanki miehen kanssa puhuttu että joku järvenranta mökki vuokrataan ja sinne grillibileet läheisille jossa sit juhlistetaan naimisiinmenoa jos siis ikinä etes päätetään "virallistaa" tämä meiä suhe :)
Beisla ihan huipulta kuulostaa noi teiän häät! Etenki tuo trampoliinilla pomppiminen täysissä häätällingeissä :D en voi olla nauramatta, ja hymyilemättä, koska ihan huipulta kuulostaa ja on siinä ollu sivusta seuraajillakin hauskaa :D
Nala85 aivan tosi loistava ratkaisu tuo adoptio! Olen niin onnellinen teidän puolesta kun pääsitte aloittamaan sen projektin! Taatusti ollut valtavan rankkaa ja tuskaista teille molemmille käsitellä kun ette voi "omaa" lasta saada, mutta kyllä adoptiollakin tuleva lapsi on oma. Aivan ihana uutinen :)
Hipsutin sun mies on aivan ihanan innoissaan, kun noin höpsöttelee :D teillä onkin siellä tosi jännät päivät
Junibeakos se oli joka ikä asiaa pohti? Kyllä mäkin olen äidiksi halunnut ihan pienestä asti. Ensimmäisen kerran taisin olla 7v kun mietittiin että mikä minusta tulee isona niin vastaus oli että äiti :DD mutta tässä sitä ollaan +30v ja esikoista yrittämässä vasta! Äitini tosin oli 39v kun minut sai esikoisenaan ja viisi vuotta myöhemmin siitä syntyi veljeni. Tosin kaveripiirissäni ei olekkaan kauhean nuoria äitejä vaan monet vasta nyt esikoista ovat hommailemassa. Minunkin mielestäni äiteys ei ole ikä asia vaan tunne ja kypsyys asia, ei sitä äiteyttä iässä katsota :)
Junibea huh huh tosi kunnioitettavan kauan ootte olleet yhdessä! Etenkin kun ajattelee kuinka nuorena olette alkaneet olemaan yhdessä! Antaa toivoa ettei kaikki eroa :)
Ja ihan huippu tuo lista miten itte voi testailla kotona raskautta

tuota hammastahnaahan vois melkei kokeilla ens viikolla kun ei kehtaa apteekista taas käydä r-testejä hakemassa kun en kuitenkaan malta odottaa menkkojen alkamispäivään ennen testaamista

ja sullakin ollut tosi inhottava kokemus viimeksi synnärillä! On noita epäammattimaisesti käyttäytyviä ihmisiä kyllä joka alalla! :/
Aphrael oi ihana miten pitkään tekin ootte olleet yhdessä! Hihi, mäkin oon miettinyt samaa että jos isot häät joskus järjestettäis jonkun mielenoikun takia niin mun miehen puolelta ois varmaan se 70ihmistä ja itteltä tyyliin se 10 :DD
Iiliina ihania ultrakuulumisia <3 :)
MrsH onpa tosi outoa? Voisko olla mahdollista että täti kuitenkin jättää tulematta vai onko vuoto yltynyt? Voisko kyseessä olla vaan valemenkat?
Soffie testin ostaminen ja tekeminen on kyllä joka kuukausi ollut itselläkin varma keino saaha menkat alkamaan :D joka kerta menkat alkanut tunti r-testin tekemisen jälkeen :D ja eihän sun noilla kiertopäivillä tarvii oottaa huomisaamuun että teet testin eli testiä kehiin vaan

muakin alkaa jo hävettää tuo r-testien joka kuukautinen hakeminen, nii jospa tässä kuussa odotan kiltisti ennen kuin menen tikkuja taas hamstraamaan. :D
Mami91 aivan ihana äiti sulla! Tosi mahtavaa että ollut sun tukena vaikeina aikoina kaikin keinoin! Ihanalta vaikuttaa myös sun mies joka on antanu sulle uskoo miehiin uudelleen! Ja tosi vahva olet kun oot noin upeasti päässyt elämässä eteenpäin! Piti vielä kerran ylistää sua koska oot todella vahva ihminen :)
Enu onpas hyvä uutinen että sun kroppa alkaa taas toimia, niin alkakeehan jo tänää heilutella peittoja niin tulee ovis sitten kunnolla hyödynnettyä
Bb tervetuloa ja pikaista plussaa :) mulla leikattiin 6vuotta sitten kohdunkaulasta muutoksia eli papa:ssa näkyi solumuutoksia ja siksi siis jouduin paikallispuudutuksessa tehtävään toimenpiteeseen. Sanoivat silloin että kohdunkaulan operointi tulee jatkossa vaikuttamaan lapsihaaveeseen sillä tavalla että myöhäisen keskenmenonriski kasvaa. Enää solumuutoksia ei ole tullut ja monet gynet ovatkin todenneet että kohdunkaulani on parantunut todella hyvin, joten myöhäisen keskenmenonriski on lähes olematon. Ja kyllä minäkin odottelisin kontrolliajan ennen kuin siirtyisin lasta yrittämään, melkein kannattaa kuitenkin kontrolliajalla ottaa puheeksi tuo vauvvakuume niin saat taatusti loistavia vinkkejä :) ja sori tuo larissan keksimä lyhenne toimii

hahaha, siellähä hyvin valmistutaan vauvvan tuloon kun olet alkanut neulomaankin ja lehteä tilaamaan

kyllä on ajatukissa käynyt että jos tilais vauvvalehden mutta vasta sitten kun/jos tärppää :)