Raskaaksi 2015

Voi Carnagan, oon niin pahoillani. :sad001 Jain vaan miettimaan, etta eihan sulla oo voinut jaada hcg koholle sen edellisen km:n jalkeen ja siks naytti plussaa?

Carnagan: komppaan katapulttia, se arvo voi hyvinkin jäädä koholle aika pitkäksikin aikaa..

Onpas täällä pääsiäisenkin aikaan tullut paljon tekstiä. :)

Päänsäryistä ja niskakivuista teillä oli jossain vaiheessa puhetta. Mulla on ollu niskakipuja jo jostain ala-asteelta lähtien, nyt on onneks ollut jo paremmassa kunnossa. Nyt on taas niskat ihan jumissa kun ei oo ehtiny/viittiny liikkua tavalliseen tapaan. Että ihan itteä saa tästä syyttää.. :confused: Mutta tosi kujaa sulla Lucky, jos ei liikuntakaan auta... Oon kans huomannu että esim. juoksu ei sovi kun siitä tulee vaan lihakset enemmän jumiin. Mulla ei varmaan oo juoksutekniikka kauheen hyvin hallussa. :rolleyes: Niskakivut menee kyllä yleensä kanssa Buranalla ohi, onneks ei oo nyt joutunu sen takia usein ottamaan..

Miranax mulla on kanssa ollu käytössä mut kuukautiskipuihin ja välillä myös migreeniin. Migreenikohtauksia on tosin onneksi tosi harvoin... Mut menkkakipuihin auttaa mulla ainakin hyvin kun yleensä ekana vuotopäivänä on sellaset kivut että niihin ei edes burana auta. Ois kyllä kiva jos pääsis niistä eroon vähän pidemmäks aikaa. :grin

Carnaganille suuret pahoittelut ja voimia! :hug013 Kaikkea hyvää jatkoon ja aurinkoista kevättä!

Ainakin Lukutoukalle ja Käkikselle pahoittelut negoista ja muillekin jos jonkun unohdin!

Haiidille ihanaa synttäriä ja plussatuulta!

Pahoittelut vielä tädin kohdanneille ja tsemppiä piinailijoille ja ennen kaikkea plussaonnea!! :happy:

Me nähtiin miehen kanssa taas paljon kavereiden lapsia eilen ja voi että kun olis ihana saada oma pieni!! Kävi kyllä jo mielessä että jos alotettaiskin yritys jo tässä kierrossa... Mut jos tärppäiskin niin l.a. ois 3.1. Oon ite tammikuussa syntynyt ja ei oo siitä kyllä valittamista mutta mua stressais ihan liikaa että kumpana vuonna syntyy. :joyful: Ja mies on kyllä sitä mieltä että sovittu mikä sovittu. :grin Voi kuinka se odottavan aika on pitkä! Mutta ihan mielenkiinnolla odotan oviksen lähestymistä. Vaikka ei vielä yritetäkään niin silti on kiva tarkkailla miten kroppa alkaa toimimaan pillereiden lopetuksen jälkeen.

Kp 11/30?

Täällä taustalla luen teidän juttuja kun itellä ollu kiire töiden kanssa ja tylsä odottelu vaihe kierrossa.
Musta tulee kohta katkera, kun on niin semmonen olo ettei nytkään ole tärpänny. Onneks sentää kohta on se lääkäri, mun tuurilla odotan tätä lääkäriaikaa kun kuuta nousevaa niin lääkäri peruu sen tai jotain..

Miltä tuntuu olla raskaana?
Oon miettiny tota paljon, et miltä se oikeesti tuntuu?
Jostain syystä en vaan osaa semmosta ajatella edes. Oon vaan siinä tunteessa et haluun tulla raskaaksi, mut en tule ja nyt odotan et pääsen lääkäriin ja asiat lähtee rullaa ja saan tietää missä vika, mut sit ku yritän ajatella siitä eteenpäin ni en vaa osaa, tai en tiiä mitä siellä sitten on.
Mies sanoo et mietin aina liikaa, mut mun on pakko ajatella jokaiseen suuntaan et tiedän, mitä jos vaikka ei koskaan voida saada lapsia? Haluun ajatella kaikkee valmiiks ja valmistautuu tai et tiedän jostain jotain eikä niin etten kuule enkä nää mitään jos jossain on joku vika ja en oo miettinyt sitä valmiiksi.
Ompa masis olo taas. Ja kohta rupeen itkee et oon läski. Näin käy joka kerta 5päivää ennen menkkoi ja tajusin sen just ku katoin kalenterii mikä kp..

-Mymmelisti kp 24/29 yk32

Mymmelisti :Heartred :hug013 toivottavasti saatte pian lääkärikäynnin jälkeen selvyyden missä vika ja sitten saat sen kauan kaipaamasi plussan! Oot todellakin sen ansainnut.

Carnagan, komppaan Katapulttia. Teitko missään vaiheessa negatestiä tai kävitko verikokeissa varmistamassa että hcg oli alle 5?

On. Sain kun sainkin ultran, tosin en kunnalta vaan lapsettomuuspolin kautta. He haluaa varmistaa että kaikki hyvin. Näköjään ihan eri meininki. Reilu pari viikkoa pitäisi odottaa :nailbiting::wideyed: odotan sekä innolla että kauhulla. Näänkö pikkuisen sykkeen vai onko sama kohtalo edessä kuin pari kertaa aiemminkin.

Ps. Piti muillekin kommentoida mutta sama pää kesät talvet joten meni omanapailuksi :grin

Tsemppiä kaikille! Tervetuloa uusille, pahoittelut negan tai tädin kohdanneille. Plussatuulia :wav

Anskunen 6+0 :cat

Anskunen jospa tällä kertaa kaikki ois hyvin siellä ja pikkuinen pysyis matkassa loppuun asti <3 voin vaan kuvitella tuon tunteen kun joutuu pelkäämään. Mutta aivan ihana kun pääsit seurantaan! :) tsemppiä!

Mymmelisti minullakin yleensä tuommoista masistelu meininkiä ennen menkkoja ja itseasiassa se vaan pahenee kun menkat alkaa :/ pettymys on ollut joka kerta valtava vaikka meillä yritystä takana vasta todella vähän aikaa.
Mymmelisti hirveästi plussatuulia sinun suuntaan ja jaksamisia. <3

Carnagan, oon tosi pahoillani. :sad001 Varmasti vie aikaa päästä surusta yli, vaikka onkin jo rakkaita lapsia. Toivon teille kaikkea hyvää jatkossa. :hug013

ninukki, tervetuloa! Toivottavasti sun kierrot tasaantuu pian. Ihanan kesäinen profiilikuva sulla. :) Ja kiva kun sun mies jaksaa perehtyä asioihin ja on valmis tutkimuksiinkin.

Hampaaton, johan teilläkin on ollut tehokas pääsiäinen. :) Hyvä että sun lutis on ainakin pidentynyt, vaikka plussaa olisin toivonut teille.

Meritähti, onnea oviksen metsästykseen!

Lucky, milloin testaat? :wink Mutta huh mitä päänsärkyjä sulla on! :hug013

Aphrael, onpa teillä synttäriputkea! Vaikka lapsi syntyis jouluaattona, ainakin sillä olis erilaista huomiota synttäreiden tienoilla. :grin

Miilia, plussaonnea tähän kiertoon! Tuo irrotuspiikki on kyllä kätevä, niin ei tarvi pelätä että ovis osuis viikonlopulle.

Lumikello, miten meni hcg-kontrolli?

Tyttötiikeri, työvoitto sun miehen kanssa! Ihan mahtavaa kuulla! :grin

Terkku, voimia odotteluun jos tämä kierto menee teillä taukokierroksi.

Taikatuuli, tehän ootte heilutelleet peittoja tosi ahkerasti! Ei se yks välipäivä mitään merkkaa, riittää kun on yksi ahkera siittiö. :wink Ja meilläkin vain 1 - 2 inssiä per kierto, ja silti jaksan uskoa mahiksiin. :)

Lukutoukka, voi pahus kun negaa pukkaa eikä tädistä tietoa. Toi on kyllä ärsyttävin tilanne! :hug013

Junibea, mullakin kestää joskus noin pitkään oviskivut. Siksi pakko tikuttaa, kun noista kivuista en osaa päätellä mitään. Ihana mies sulla, arvostaa naisiaan. :)

Haiidi, synttäri- ja plussaonnea! :wav

Soffie harmi kun sullakin tuntuu kierto venyvän. Voimia masentuneisuuteen. :hug013 Mullakin joskus tollanen olo kierron lopussa, mutta oviksen tienoilla on sit ihan toinen ääni kellossa.

jasmi, nyt en muista teitkö jo testiä?

Nyytti, ehkä sä voit ajatella sen tatuoinnin tai plussan win/win-tilanteena: jos plussaat niin hienoa, mutta jos saat tatskan jo nyt niin sekin hienoa! :)

Lissu, kyllä se teidänkin yritysaika lähenee koko ajan! Nauti nyt täysin rinnoin kun on innostunut olo. Kyllä ne fiilikset sitten yritysaikana heittää häränpyllyä. :wink

Mymmelisti, toivon kovasti että pääset lääkäriin niin kuin on suunniteltu. Kyllä teillekin vielä oma nyytti suodaan. :hug013

Anskunen, jes ultralle! Pari viikkoa tuntuu pitkältä ajalta, mut paljon lyhyempi kuin muuten olis eka ultra. Pian se menee. :)

Mariksa jes, paljon onnea vakipaikasta! :wav

Tosta klo 18 säännöstä, mulla ainakin pätee. Mun lutis on ollut 14 päivää, kerran alkoi menkat illalla vaikka melkein aina alkaa aamulla. Merkkasin sitten vasta seuraavan päivän kp1:ksi, ja myöhemmin huomasin että täsmää luteaalivaihe näin laskettuna. (Tää oli mun "kirjanpidon" alkuvaiheessa vasta, joten en tiennyt silloin lutiksen pituutta.)

Beisla mä tein tänää päivällä testin.. Meni vähä huonosti se vaikka olin pidettäny sen melkein 4 h ja ei ollu mun mielestä liian laimeen väristä pissaa niin silti ku laitoin sen puikon sinne niin hyvä että erotti sen ku alko nousemaan se väri. Tollanen oli tulos, mutta huomenna uusinta yritys
66.jpg

Laitetaas nyt vielä omaa napaakin:

Kävin tänään gynellä (yksityisellä). Oli tosi mukavan ja pätevän oloinen nainen, ei edes ihmetellyt mitä tää koti-insseily on vaan osasi siitäkin kysellä. Menin lähinnä tiputtelun tähden, mulla tiputtelee 3-4 päivää ennen menkkoja. Sanoi, että koska tiputtelee vain 3-4 päivää, ei pitäisi vaikuttaa hedelmöittymiseen. Kysyin, että mitä kun joillakin on löytynyt keltarauhasen vajaatoimintaa, sanoi että tuollainen muutaman päivän tiputtelu harvoin johtuu siitä. Että ei kannata tällä hetkellä tehdä jatkotutkimuksia.
Ultrasi, ei löytänyt mitään poikkeavaa. Sanoi että limakalvo näyttää normaalilta. Sit sanoi että "vähän monirakkulaisuutta, mutta niin harvassa että ei viittauksia PCO:hon" tjsp. Suurin follikkeli mitä löysi oli 12mm, ja sanoi että pitäis olla noin 18mm ennen kuin munasolu irtoaa, joten koska nyt on kp12 sanoi että todennäköisesti kierto on nyt siitä pidemmästä päästä. (Mulla siis 28 - 32, kp12 oon aikaisintaan saanu ovisplussan.)
Sain ultrakuvat mukaan, mutta enhän mä niistä mitään tajua. Olis pitänyt kysyä että mitä näissä oikein tapahtuu. Sain myös vähän vinkkejä koti-insseilyyn. Kerroin että ollaan tehty 1-2 inssiä per kierto, joko ovisplussapäivänä, seuraavana tai sitä seuraavana. (Kuitenkin eka aina ekan kahden päivän aikana eli plussapäivänä tai seuraavana.) Sanoi että kahden päivän päästä plussasta on jo liian myöhäistä. Ehdotti, että koska mulla plussa tullut aikaisintaan kp12, tehtäis silloin eka inssi ja seuraava plussan mukaan. Sanoi että simpat elää kuitenkin sen 5pv ja parempi liian aikaisin kuin liian myöhään.

sitä mä pelkäänki että on viivanpaikka :D no kyllä se siitä pian selvii mikä viiva mahtaa olla.

Beisla, hyvä että sait asioita selvitettyä gynellä. Ja hienoa ettei toi tuhru ollu merkki mistään vakavammasta. :happy:

Jasmi, mäkin nään jotain pientä tossa sun testissä, kovasti vahvistumista sille!! Mikä kp sulla on tänään?

Takaisin