Carnagan, oon tosi pahoillani.

Varmasti vie aikaa päästä surusta yli, vaikka onkin jo rakkaita lapsia. Toivon teille kaikkea hyvää jatkossa.
ninukki, tervetuloa! Toivottavasti sun kierrot tasaantuu pian. Ihanan kesäinen profiilikuva sulla. :) Ja kiva kun sun mies jaksaa perehtyä asioihin ja on valmis tutkimuksiinkin.
Hampaaton, johan teilläkin on ollut tehokas pääsiäinen. :) Hyvä että sun lutis on ainakin pidentynyt, vaikka plussaa olisin toivonut teille.
Meritähti, onnea oviksen metsästykseen!
Lucky, milloin testaat?

Mutta huh mitä päänsärkyjä sulla on!
Aphrael, onpa teillä synttäriputkea! Vaikka lapsi syntyis jouluaattona, ainakin sillä olis erilaista huomiota synttäreiden tienoilla.
Miilia, plussaonnea tähän kiertoon! Tuo irrotuspiikki on kyllä kätevä, niin ei tarvi pelätä että ovis osuis viikonlopulle.
Lumikello, miten meni hcg-kontrolli?
Tyttötiikeri, työvoitto sun miehen kanssa! Ihan mahtavaa kuulla!
Terkku, voimia odotteluun jos tämä kierto menee teillä taukokierroksi.
Taikatuuli, tehän ootte heilutelleet peittoja tosi ahkerasti! Ei se yks välipäivä mitään merkkaa, riittää kun on yksi ahkera siittiö.

Ja meilläkin vain 1 - 2 inssiä per kierto, ja silti jaksan uskoa mahiksiin. :)
Lukutoukka, voi pahus kun negaa pukkaa eikä tädistä tietoa. Toi on kyllä ärsyttävin tilanne!
Junibea, mullakin kestää joskus noin pitkään oviskivut. Siksi pakko tikuttaa, kun noista kivuista en osaa päätellä mitään. Ihana mies sulla, arvostaa naisiaan. :)
Haiidi, synttäri- ja plussaonnea!
Soffie harmi kun sullakin tuntuu kierto venyvän. Voimia masentuneisuuteen.

Mullakin joskus tollanen olo kierron lopussa, mutta oviksen tienoilla on sit ihan toinen ääni kellossa.
jasmi, nyt en muista teitkö jo testiä?
Nyytti, ehkä sä voit ajatella sen tatuoinnin tai plussan win/win-tilanteena: jos plussaat niin hienoa, mutta jos saat tatskan jo nyt niin sekin hienoa! :)
Lissu, kyllä se teidänkin yritysaika lähenee koko ajan! Nauti nyt täysin rinnoin kun on innostunut olo. Kyllä ne fiilikset sitten yritysaikana heittää häränpyllyä.
Mymmelisti, toivon kovasti että pääset lääkäriin niin kuin on suunniteltu. Kyllä teillekin vielä oma nyytti suodaan.
Anskunen, jes ultralle! Pari viikkoa tuntuu pitkältä ajalta, mut paljon lyhyempi kuin muuten olis eka ultra. Pian se menee. :)
Mariksa jes, paljon onnea vakipaikasta!
Tosta klo 18 säännöstä, mulla ainakin pätee. Mun lutis on ollut 14 päivää, kerran alkoi menkat illalla vaikka melkein aina alkaa aamulla. Merkkasin sitten vasta seuraavan päivän kp1:ksi, ja myöhemmin huomasin että täsmää luteaalivaihe näin laskettuna. (Tää oli mun "kirjanpidon" alkuvaiheessa vasta, joten en tiennyt silloin lutiksen pituutta.)