Silv, no jo on mieheltäs painoa tippunut! :O
Beisla, joo, kyllä tuossa ajassa ehtii jo jonnii verran :)
Hienoa että siellä alkaa helpottamaan vointi! samaa olen lukenut, että lähinnäjatkuvalla käytöllä on haittaa noista tulehduskipulääkkeistä. Ja joku buranasta kirjotteli, niinei kai se enää nykyään niin pannassa ole muutenkaan, vikalla kolmanneksella ei muistaakseni suositeltu enää.
ninukki, tervetuloa! :)
Hampaaton ollu reippaana :) Mäkään en oo tuosta klo 18 "säännöstä" liiemmin kuullu. tai olin mä siitä lukenu joskus ja suoraan sanottuna en kyllä itelläni ainakaan perusta. Jos menkat alkaa niin ne alkaa enkä alota laskemista seuraavana päivänä, tärkeintä kai on että laskee aina samalla tapaa :)
Ompa siellä jännät päivt menossa!! Tsemppiä piinailuun :)
Maaritmarianne, toivottavasti tarkottas hyvää! :)
Meritähti, kiva että siellä hyvät fiilikset :) Mennään muuten samoissa kieropäivissä! Täälläkin kp17 ja joku muukin oli ihan samoissa, en vaan nyt muista kuka.. :)
Lucky, plussatuulia sinnekkin :)
Aphrael, täälläkin oli muuten ihan kamalaturvotus heti oviksen jälkeen, päivän pari oli kessi ihan pömpällään vaik oli just ahkera treeniviikko takana.
Mäkin kävin mahdollisen La:n nyt ekaa kertaa tarkistamassa kun on tällainen positiivinen fiilis valloillaan ja 27-28.12 tienoille se menis. Ei ihan ihanne, mut en mä voi mitään taukoa pitää siks et millon laskettuaika olis "mukava". Lapsi on aina lahja, tulee se millon vaan :)
Esma, tottakai sait itsesi lisäillä ja ihanaa masunkasvatusta sinne! :)
Miilia, mä olin tuon omenaviinietikan ihan unohtanu! Joskus parikymppisenäsitä tovin otin. Millä annostuksella otat? Mulla on nestettä kropassa edelleen ja toki kuutisen raskauskiloakin vielä, treenamalla kiinteytyy mut kilot ei vaan karise. Imetysvarat on tiukassa
Pahoittelut massiivisesta vuodosta ja tsemppiä tähänkiertoon, okoon se The one! :)
Lumikello, en usko et vois uutta raskautta vielä näyttää :)
Taikatuuli, tsemppiä piinapäiviin! Tallettelut on ainakin hoidettu hyvinja ovis kuulostaa hyvinkin selkeältä siellä :)
Lukutoukka, voi ei *halaus*..
Haiidille synttärionnet ja toivottavasti plussa pärähtää! :)
Carnagan, valtaisat pahoittelut!!♥
Nennaa, voimikäuni ja fiiliset.. Iso halaus ♥
Päänsäryistä ollu puhetta. Mulla se oli vuosia kroonisena seuralaisena ja lääkkeenä panacod +jatkuva estolääkitys(nimäe en enäämuista), mikään muua ei auttanu. oli liian jatkuvaa ollakseen migreeniä.
Ekan raskauden myötä tilanne on kyl helpottanu paljon! Panacodeja en oo saanu syyö raskauksian ja imetyksen aikana, mut 1mg panadol tai 800 burana auttaa välillä+ hierojalla kävin aika säännöllisesti. Onneks mieskin hieroo kotosalla ja nyt treenaamisen alottamisenjälkeen ollu paikatkin paremmassa kunnossa ja vähemmän hedareita :)
Täällä kp17 ja dpo2 oletan. Haluja ja kosteutta on edelleen, samoin alamahakipuja, sellasta tylppää jomotusta, mutta ovistesti näyttäny jo kaks päivää negaa. Eli eiköhän se tosiaanole irronnu munasolu joka jo motuksen nyt aiheuttaa. Miehen uus tatska luultavasti aiheuttaa panetuksen :D Mä siis todella tykkään tatskoista..

Nyt iski sit kauhia himo saada itellekki uus ja isohko tatska selkään, sitä siis suunnitteilla ja tekoa toukokuun alussa varmaankin.
Jos tässä kierrossa tärppää, niin silloin olis varmaan rv6, uskaltaiskohan enää tehä?
Jotenkin miellän ite, et niin kauankun ei oo istukkaa eikä yhteistä verenkiertoa, niin omat tekemiset ei kauhiasti vaikuta(en siis juo enkä polta muutenkaan), mut toki jos jotain pieleen menee ja saa tulehduksen tms,niin onhan se kurja juttu..
Jotenkaan ei millään malttais paria vuotta odottaa(raskaus+kilojen karistus), mutta tottakai pikkuinen on aina etusijalla. Katotaan miten tässä kierrossa nyt käy :)
Elen käytiin kuopuksen,koiran ja siskon kanssa reilun 6km lenkillä ja tänään salille varmaankin, nyt toviksi ompelemaan ennenkuin pitää lähteä esikoista hakemaan. Ihanaa päivää kaikille! :)