Nyytti, harmi jos sylkitesti ei enää toimi niin hyvin, alussahan tykkäsit siitä paljon.
Miilia, halaus sun tytölle.

En vieläkään ymmärrä tuota "kun muutkin saa" -logiikkaa. Kyllähän joku teini-ikäinen osaa jo arvioida että haluanko tän suklaan vaikka siitä tulee vatsanpuruja, mutta ei noin pieni osaa arvioida syytä ja seurausta. Kyllä ammattilaisten pitäis se tehdä eikä aiheuttaa noin pahaa oloa lapselle!
Sitä paitsi laktoosi-intoleranssi on nykyään niin yleinen vaiva, ja laktoosittomia tuotteita niin hyvin tarjolla, että luulis ettei ole tähtitiedettä noudattaa ruokavaliota.
Maaritmarianne, onpa inhottavia oireita sulla. Mullakin oli kamala turvotus loppukierrosta, onneks se on ohi nyt.
Nennaa jes lyhyille menkoille! :)
Tyttötiikeri, kuulostaa hyvältä sun luteaalivaiheen pidennys. Toivotaan että jaksaa vielä pari päivää!
Lukutoukka, pahoittelut negasta.

Se on aina yhtä masentavaa. Lukeminen auttaa kyl aina. Mäkin olen aika lukutoukka, aina kirja tai pari kesken. Onko sulla eka kerta kun luet Mustaa tornia? Oon lukenut sen kerran ja tykkäsin kyllä. Mulla on tällä hetkellä meneillään taas Taru sormusten herrasta (englanniksi tietty) n:ttä kertaa. Tykkään kyl lukea uutta, mut lemppareihin pitää aina välillä palata.
Junibea, pääsiäisen ovis kuulostaa erinomaiselta ajoitukselta! :)
suvii-i jes, mä näen kyllä hailuran!
Tähtityär voi ei!

Saa tännekin purkaa oloaan jos siltä tuntuu.
Mami91 pahoittelut, kerkesin jo innostua aiemmassa viestissä.
Silv, mulla ei ole tietoa mutta luulis että menkkojen runsaus korreloi jotenkin limakalvojen kanssa... Höh, toivottavasti olis kuitenkin tarpeeksi paksu.
Käkis, toi on kyl paras taktiikka jos haluaa välttää testausta liian aikasin. Kaapissa ne polttelee niin paljon enemmän kuin kaupassa.
Soma, harmi jos oli varhainen km vaikka toisaalta jotain ainakin yritti tapahtua.
MrsH, kyllä simpat hyvinkin 3-4 päivää elää, eli eikun piinailemaan.
On. Saatiin juteltua eilen luovuttajan kanssa, ja meillä on nyt toimintasuunnitelma. Jatketaan koti-insseillä vielä pari-kolme kuukautta ilman sen kummempia tutkimuksia (lukuun ottamatta mun gyneä ens viikolla). Jos ei siitä tärppää, mennään klinikalle ja molemmille normitutkimukset mitä ne nyt haluaakaan tehdä. Luultavasti siirrytään siitä myös klinikka-insseihin. Menee elo-syyskuulle, koska heinäkuussa klinikat on ilmeisesti kesälomalla. Tosin saattaa meillekin kesällä tulla ainakin yksi taukokuukausi, kun on kaiken maailman kesämenoja. Mutta tuntuu tosi hyvältä että on suunnitelma jatkosta! :)
Beisla taukokierto viikko2