Freya toivotaan että pikkuinen asustelee yksiössään vielä tarpeellisen ajan, kärsivällisyyttä makoiluun.
Ihania olette kaikki tsemppaajat, kiitos! Nyt jo mieli paranee, niinkuin lucky sanoi niin niin kauan kun ei ole menkkoja on toivoa.
Beislalle vielä erityiskiitos, olet niin ihanan kannustava ja aina kommentoit kaikille. Sulle vielä toivoisin erityispysyvää plussaa (vaikka ei niin että lähtisit täältä). Mustaa tornia luen joo ensimmäistä kertaa, nyt on menossa Velho. Kingi on muutenkin suosikkikirjailijani eli ihmettelen etten ole torneihin ennen tarttunut. Minä myös huomaan lukevani aina uudestaan ja uudestaan samoja kirjoja, uusien välissä tietty. Ja kirjoja aina kesken, nytkin pari kolme. :D
Nyt kun muistaisin kenelle muulle piti kommentoida, on maha niin täynnä ihanaa pääsiäisruokaa ettei ajatus kulje.
Äidillä tosiaan oltiin syömässä ja siellä tapahtui eräs hauska juttu joka luvattoman paljon nostaa taas toiveita (sanokaa vaan hulluksi). Perinteen mukaan meille kaikille oon, minulle, miehelleni, pikkuveljelleni ja hänen puolisolleen oli piilotettu pari pääsiäismunaa vaikka jo ihan aikuisia ollaankin. Sekä minä että mieheni saatiin kumpikin toisesta munasta ihan sattumalta pienet tuttipullot, minä sinisen ja hän punaisen. Kukaan muu ei sellaisia saanut. Vähän voin olla pimeä mutta toivotaan että se jonkunlainen merkki on, varsinkin kun on ne piinaavimmat piinapäivät meneillään. :D
Lukutoukka kp 22/20-24