Raskaaksi 2015

Lukutoukka: pahoittelut negasta. Mut elä luovuta vielä. Niin kauan on toivoa kun menkkoja ei näy

Junibea: pääsee pääsiäis pupu töihin ;)

Suvii-i : viivalle vahvistumista! :)

Tähtiryär: voimia ja halaus! Saa täällä synkistellä niin paljon kuin haluat. Olkoot sitten seuraavasta yrityksestä vauva sylissä asti! ♡

Ihanalle näyttää tuo laavuilu :) mäkin lähden töihin 17.00 ja pääsen yöllä kotiin :) seuraavat 6 päivää näissä merkeissä :) jep tulin takasin mut luulen etten vielä täysin niin aktiivisena :D tuntuu ettei aika riitä.

Kaikille plussa onnea :) <3

Kp26/28, 5min sisällä tulos tämä

Liitteet

• 1428059026977.jpg
    1428059026977.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 197
Lauruska, ylemmässä en näe mitään, mutta alemmassa näkyi selkeästi jotain! :) onneksi vielä on aikaa vahvistua! :)

Silv, ihanaa laavuilua! Ja hyvää työiltaa :)

Nyt kaikki puput hommiin, pääsiäisen kunniaksi vaikka tuplavuoroo ;) ja etenkin te keillä sattuu olemaan ovis käsillä, niin saadaan lisää plussia listaan! :)

On; niinhän se tuhruki tuli sieltä :D voi tosin johtua eilisestä pupuilusta, ett lähti vanhat veret liikkeelle mut toivottavasti ei kestä tätä päivää pidempää :)

Nenna kp7/33(28-35) yk12

Lauruskaah, mä nään ylemmässä jotain himmeetä, mutta alemmassa vaan viivanpaikan :O Mutta itsehän sä siellä parhaiten osaat arvioida ja nähdä vahvistuuko viivat :)

On. Musta tuntuu että tää nälkä ja turvotus mikä on vaivannut jo viikon verran oikein räjähti käsiin kun sain sen haamun tikkuun :hilarious: Voisin vaan syödä ja syödä! Onneks tänään on pitsaperjantai ja karkkipäivä :P Intoa vähän laskee se että syömisen jälkeen saa seuraksi kamalan närästyksen...

Mä just varovasti laskin että viikkoja ois nyt 3+3 jos ne viivat vahvistumaan päin on :rolleyes:

nään haleen viivan vesitestissäkin, mulla on tarkat viivalasit :D Mut pissa testi vahvempi kyllä, silti näyttää vielä siltä viivanpaikalta. Mutta kyllä se varmaa lähtee siitä vahvistuu kun aikaa on viel :) millon teet sen pc testin?

Heh, hitto kun ei ole halpistestejä kaapissa. Varmasti sortuisin jo testailemaan... Nyt on kuitenkin "jo" dpo 11, samalla dpo:lla sain esikoisestakin plussan. No, ehkä ihan hyvä vaan ettei niitä testejä ole. Tää on kyl raivostuttavaa, et vaik miten yrittää itteensä realisoida ja puhua itelleen järkeä ja pitää pään kylmänä, niin silti sitä aina flippaa tässä loppukierrossa. Vaikka tietää että todennäköisyys että raskaana olis on lähes nolla! :D
Mut pitää vaan malttaa, nyt ei oo ku digi kaapissa ja sitä en halua tuhlata. Enkä viittis kaupasta ostaakaan, ennen ku menkat on myöhässä. Ja nyt ei oo varaa tilata netistäkään kun tuntuis tyhmältä mahdollisesti turhaan pistää rahaa testeihin... Jos jollain on ylimääräsiä niin saa postittaa mulle testejä! Haha!
Maltti on valttia... ..Mistäköhän sitä löytäisi...? :D

Lauriskalla alemmassa näkyy jo tumma haamu mut väriä siinä en nää. Kyllä se siitä vahvistuu :D

Itsellä eilen oli maha löysänä ja närästi ja vatsa ihan turvoksissa. Tänään vaan turvottaa ihan sikana.

Mulla posket helottaa punasina ja lämpöö koko ajan sen 36.8-37 eli vähäsen enemmän kun yleensä ja mullakin turvotus ja närästys ollu kaverina. pientä kipuiluu myös alavatsaan, esim aivastaessa ja äsken makoilin sängyllä selällään niin tuli outo tunne mahaan. Onneks tilasin läjän r testejä eilen nii pääsee testaa harmi vaan ettei posti taida kulkee ennen tiistaita? pääsis kattoo onko mun viivanpaikat saanu väriä ;)

Lauruskaah: Mä näen kanssa viivanpaikan. Luulisi että sieltä jo jotain pilkistäisi jos olisi tärpännyt. Toivotaan parasta ja jos ei niin tuleehan aina uusia kiertoja ;)

ON: Täällä rinnat jostain syystä vaan kipeentyy lisää etenkin tämä toinen rinta. Yleensä aina hellittää tässä kohtaa. Ärsyttävää. :D

Freya toivotaan että pikkuinen asustelee yksiössään vielä tarpeellisen ajan, kärsivällisyyttä makoiluun.

Ihania olette kaikki tsemppaajat, kiitos! Nyt jo mieli paranee, niinkuin lucky sanoi niin niin kauan kun ei ole menkkoja on toivoa.
Beislalle vielä erityiskiitos, olet niin ihanan kannustava ja aina kommentoit kaikille. Sulle vielä toivoisin erityispysyvää plussaa (vaikka ei niin että lähtisit täältä). Mustaa tornia luen joo ensimmäistä kertaa, nyt on menossa Velho. Kingi on muutenkin suosikkikirjailijani eli ihmettelen etten ole torneihin ennen tarttunut. Minä myös huomaan lukevani aina uudestaan ja uudestaan samoja kirjoja, uusien välissä tietty. Ja kirjoja aina kesken, nytkin pari kolme. :D
Nyt kun muistaisin kenelle muulle piti kommentoida, on maha niin täynnä ihanaa pääsiäisruokaa ettei ajatus kulje.
Äidillä tosiaan oltiin syömässä ja siellä tapahtui eräs hauska juttu joka luvattoman paljon nostaa taas toiveita (sanokaa vaan hulluksi). Perinteen mukaan meille kaikille oon, minulle, miehelleni, pikkuveljelleni ja hänen puolisolleen oli piilotettu pari pääsiäismunaa vaikka jo ihan aikuisia ollaankin. Sekä minä että mieheni saatiin kumpikin toisesta munasta ihan sattumalta pienet tuttipullot, minä sinisen ja hän punaisen. Kukaan muu ei sellaisia saanut. Vähän voin olla pimeä mutta toivotaan että se jonkunlainen merkki on, varsinkin kun on ne piinaavimmat piinapäivät meneillään. :D
Lukutoukka kp 22/20-24

Takaisin