Raskaaksi 2015

Nyytti on jälleen tippunut pahasti kärryiltä,kun ei tänne joka päivä ennätä..
Parikymmentä sivua olisi luettavaa ja taitaa mahdottomuus olla.
Jos joku on tällä välin plussannut,niin mahdottomasti onnea,tädeistä ja negoista pahoittelut.
Myylle iso halaus <3

Täällä vissiin kp12. Sylkitestiin tullu jo parina päivänä plussakuvioita,mutta en jotenkaan oikein luota siihen enää. Taiöulla taitaa olla sen verta hormonitaso koholla pitkin kiertoa,et aika usein läpi kierto antaa plussakuvioita. Viimekskin menkkoihin asti. Kai se on vaan kroppaansa kuunneltava.
Päivitysten myötä period trackerikin nollasi itsensä ja sinne meni kaikki tiedot ja muistiinpanot kierroista oviksineen,oireineen yms. Huoh.
Päivät vaan vilisee ja mitkään ylimääräseen ei riitä aikaa, vaikka mieli tekis paneutua rauhassa tähän foorumiin ja moneen muuhun asiaan!
Lapset,koti,ompelu ja treenaaminen. Puolentoista viikon päästä Espanja. Koitan kyllä välillä täällä pyörähtää ,tsemppiä ja plussatuulia :)

On. Neiti oli sitten tarhassa "saanut" puolikkaan kinderin syödä.. koko iltapäivän oli tosi itkunen, valitteli et mahaan sattuu.. -> vatsa kuralla + 38 asteen kuume ja näppyjä ainakin pepussa ja naamassa.. että voi tällä hetkellä ärsyttää hoitotätien käytös.. Päätin jo aamupäivällä että neiti on vain ihan pakolliset päivät tarhassa tässä kuussa. ( Eli mun lääkärikäyntien ajan.) Ensi viikko neiti saa olla kotona. Ottaisin kokonaan pois sieltä, mutta kun mulla kuitenkin on sekä reumalääkärikäyntejä että noita lapsettomuushoitoja naistenklinikalla, niin on pakko pistää likka sinne hoitoon..
Oli ne vissii siellä tarhassa syöny jotain mango- juustokakkuu kans . Olikohan sekään laktoositonta.. nyt on kyl luottamus nollassa noita tätejä kohtaan..

Lume ihanaa kuulla susta! Ja kiva jos pääsit vähän rentoutuu. Ja unohtaan yrittämiset.. Sekun joskus saattaa olla hyvinkin stressavaa..

Ei hitto teijän voiks näitäkin sanoo "seksiseikkailuiks" :laughing021 meil ei oo kyl käyny noin vaik joskus likka tullukkin keskeyttään kun unenpöpperössö heränny ja tullu äitin ja isin väliin nukkuun.. Ai mikä ehkäisy.. No niin no.
Ja oon mä kans kerran lähteny unenpöpperössä ja tietysti alasti kattoon että mitä se isäntä touhuaa kun kauhee kolina kuulu.. No kappas vaan kun vastassa olikin appiukko.. :cool05

Miilia, todella ikävää kun pienelle annetaan suklaata vaikkei saisi syödä, kamalia nuo oireet :(
Ihan
vain mielenkiinnosta, onko siis tytöllä maitoallergia vai laktoosi-intorelanssi? Maitoallergia oireilta kuullostaisi minusta ennemminkin, mutta olet puhut sekä maidottomuudesta ja laktoosittomuudesta?
Molemmat joka tapauksessa on todella ikäviä! :(
Itselläni siis on laktoosi-intorelanssi ja oireet rajoittuvat mahakipuun ja muihin mahaoireisiin. Tädilläni on maitoallergia ja hänellä vatsaoireiden lisäksi satunnaisesti iho-oireita. Aikuisena ihmisenä siis oman vointinsa mukaan joskus syö palan suklaata, ja tietää siten itse mitä odottaa, kun tietää ettei saisi sitä palaakaan syödä :)
Minulla onneksi n. vuoden täyskieltäytymisen jälkeen alkoi oireet helpottamaan, toivottavasti myös siellä ajan mittaan helpottaa, jos on laktoosi-intorelanssi! :)

Nyytti, Mulla kävi samoin period trackerin kanssa taannoin ja sen jälkeen huomasin, että sinnehän voi kirjautua ja nykyisin se tekee backupit automaattisesti <3

Mä olen aikoinaan (asuin esikoisen kanssa kaksin) herännyt ovikellon soittoon ja nousin tietysti sängystä (täysin alastomana) pukeakseni päälle että menen avaamaan. No enpä ehtinyt pukea kun yhtäkkiä ovi aukesi. Ja mun sänkyhän oli toki olohuoneessa niin, että siitä oli suora näkyvyys ovelle. Huoltomies katsoi sadasosasekunnin ja veti oven kiinni ja samalla sekunnilla mä tietty vetäisin peittoa sängyltä suojakseni. Meni pari minuuttia ennen kuin uskalsi soittaa uudelleen ovikelloa :D Naurettiin kyllä sitten tuolle vahingolle. Hän oli soittanut jo kerran aiemminkin, mutta heräsin vasta jälkimmäiseen soittoon ja toki hän ajatteli ettei ketään ole kotona kun ei vielä toisellakaan soitolla avattu ovea heti :)

Nennaa, laktoosittomalla mennään, ja sillä ollaan saatu ihottumat ja mahavaivat kuntoon.. Tottahan se on et yleensä laktoosista ei ihottumaa tule, mut lääkärin mukaan ei kuulemma mahdotonta ole.. onhan suklaassakin laktoosia.. ( yks vaihtoehto on kans et ois suklaa-allergia.. tummakaakao-tuotteet kuitenkin menee ongelmitta ja oireitta) neiti piristy iltaa kohden, kun ensimmäinen hammas irtosi.. Iso tyttö jo <3

Itselläni pahoinvointi jatkuu, menkkajomot on jonkin verran jo helpottanut.. posket taas on sen näköiset et oisin saunassa istunut.. *helottaa punaisina*
Kp 30/~32, dpo 11, yk~32

Myylle paljon voimia! :( Onpas täällä tekstiä tullut päivän aikana. R-testin tehneille malttia! Kyllä siellä jotain näkyy! :)

On. Mä taas kehittelen ittelleni kaikennäköisiä oireita. Ei vaineskaan tää turvotus ja vatsakipu on ollu tänään sietämätöntä, se pitää varmasti paikkansa. Flunssa tuli takaisin jippiajee!!!!!...... Äitillä oon käyny nyt parina päivänä syömässä ruokatauolla kun on lomalla ja miten voi olla mahdollista ettei äidin kotiruoka maistu!!!!! :O tää oireiden kehittely on sitte äärimmäisen kivaa ja joka kierrossa jotain "keksittävä" :D niiiiin ja navan vierestä kipuilee välillä. Ihme vuotaminen (kirkasta) niinkuin olisin jatkuvasti märkänä pitkin päivää jatkuu? Osaako joku tätä selittää, ei ole ollut tälläistä ennen.

Ootteko muuten lukenu fifty shades of grey sidottu kirjaa! Mä päätin ostaa ekan kirjan elämässäni ja lukea (ikinä en kirjoja o ennen lukenut)... Parissa päivässä 250sivua aina vaan lukenut kuin suinkin mahdollista joten jääny tänkin sivusto vallan seuraamatta. Taivaallisen hyvä kirja....pistää ihan hulluks!!! :D

Kp18/kiertomitensattuu.com
Ovis ehkä kp13 aikoihin..?

Kiva kuulla susta taas lume! Miten oot viihtynyt uudessa työssä? :) ja onnea hienosta painonpudotuksesta!

Jollain oli vahvat ovisviivat vau, eikun hyödyntämään ;)

Paljon muuta piti kirjoittaa mutta pääsi unohtumaan.. Höh

Pepe 7+2 <3

Lume, kiva kun oot takaisin seurassamme! :) onnea vielä uuteen kotiin! Sä ootkin ollut ahkera, niin töiden kuin vapaa-ajan suhteen jos oikein elämäntaparempan oot tehnyt. Toivottavasti tauko teki hyvää ja pääset pian siirtymään plussanneisiin! :)

Pepe, lahopää ei nyt muista että ootko kertonu, mutta olitko jo neuvola-aikaa varannut? :)

Maaritmarianne, oon lukenu ne kaikki kolme jo muutamaan kertaan läpi :rolleyes: Ovat kyllä hyviä, leffa myös, vaikka kirjoista enemmän tykkäsin :grin

Nuuhku, tuo tosiaan on kukka, orkidea nimeltään Dracula saulii. (Ja just hulvattoman ulkonäön takia valisin.)
Maaritmarianne, lukeminen on kivaa ja koukuttavaa puuhaa, kun löytää sen oikean kirjailijan teokset. Tosta se lähtee. :laughing002
Miilia, en vaan pysty käsittämään tota toimintaa päiväkodissa. :think005 Pitäs varmaan ratakiskosta vääntää...

Meneekö oviksen kanssa myös niin, että jos ovis klo:18 jälkeen, ni dpo 0 on seuraava pvä? Sivistäkää mua pliis.

Kohta3 15/29 dpo 0 (ziisös ku voi olla paikat kipeenä!)

Mä oon viihtynyt tosi hyvin :) ihania työkavereita ja aina saa mennä hymy huulilla töihin ja vielä nauraen niitä muistella kotona :) jep mä alotin ton fit farmin super dieetti Simplen :) tavote ois noin -15kg ja kiinteytystä ;) eli 10kg jäljellä ;D

Mä luulen että meidän yritys on nyt vähän aikaa jäissä :) eli en vielä aloita noita hormoneja uudestaan mut eihän sitä koskaan tiedä ;)

Mä luulen kohta kuolevani tähän ylävatsakipuun ja turvotukseen. Koitin saunassakin rentoutua mut tulin kiiruulla pois ku haluaisin vaan nukkumaan ettei tarvis tuntea tätä kipua enää!! Isännälle näytin vatsaa ja sanoi vitsillä "taidan syödä noi kaikki makkarat itte". Mä räjähdän kohta!

Mä en ymmärrä. Söin tänään alkuillasta ja tsiuum mä olin simahtamaisillani ja nukuin taas päikkärit...

Takaisin