Raskaaksi 2015

Olikos se normaalia että loppukierrossa ovistesti näyttää vahvaa toista viivaa, ei kuitenkaan ihan yhtä vahva viiva kun kontrolli?

Pahoittelut negoista
Plussaa nyt odottavat ei vaivuta epätoivoon vaikka siltä kovasti varmasti tuntuukin. Kyllä se papu tulee sieltä.
Lauruska: ylimmässä testissä nään vahvimman viivan paikan muissa kaikissa samanlainen viivanpaikka mutta viivan paikan nään kaikissa. Elä vielä tuhlaa pc:n testiin :)

Beislalle: tsemppiä luovuttajan kans skypettämiseen. Sä skypetät vauvaa ja me puuhastellaan :D

Laitoin nyt noita mun viivan paikka kuvia alin on just noita mitä Lauruska:lla on sit siinä on pc x 2 ja yks apteekin oma. Luulen että tuossa apteekin omassa puikko testissä joku yrittänyt kiinnittyä ku niihin ei tuu mitään viivan paikkoja

Liitteet

• 1427981177238.jpg
    1427981177238.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 158
  • 1427981245737.jpg
    1427981245737.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 158
  • 1427981398041.jpg
    1427981398041.jpg
    21.2 KB · Katsottu: 160
  • 1427981543631.jpg
    1427981543631.jpg
    13.8 KB · Katsottu: 159
Voi Myy, osanottoni. :sad015

Noista o-testeistä...Helposti saattaa mennä ohi koko oviksen tikuttaminen. Tossa on mun ti klo:17, ke klo:15 ja to klo:16 testit...
Ovis oli pikkasen ennen puoltayötä. Ainakin silloin oli selkeä "pallo rännissä" tuntemus oikeella. Aamulla sotaväki liikkeelle ja jumankekka että nyt on maha kipeä. Sit taas kärvistellään...:excited001 Jos nyt tarttuu, niin olis joulupaketti...

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    203 KB · Katsottu: 145
Miilia, Olitkin saanut jo muilta saman neuvon eli viepä tuo asia päiväkodin johtajan tietoon. Jos lapsella on allergian vuoksi välttämisruokavalio niin sitähän noudatetaan pilkkua viilaten. Terveisin kahden moniallergisen äiti joka selvittelee mitä lapsi söikään päiväkodissa sinä aamuna kun ”vatsatauti” tuli. Päiväkodin (varahoitopaikka vaan) hoitajien mielestä ei voinut saada muiden lasten ruokaa napattua ja lähes hermostuivat kun kysyin, että mitähän muut söivät silloin aamupalalle, koska jos kyseessä olisi allerginen reaktio niin osattaisiin suhtautua kyseisten ruoka-aineiden kanssa kokeiluun normaalia varovaisemmin. Sen verran epätyypillisen nopea reagointi olisi ollut meidän neidille..

Lauruskaah, Mä en jostain syystä näe edes niitä viivanpaikkoja noissa testeissä :D Taitaa olla kaikenlaiset viivalasit multa hukassa..

jasmi, Melkoinen tuuri testaamisen kanssa!

Myy, Voi ei :( Pahoittelut!

Mami, Testissä jotain haamua näyttäisi minunkin mielestäni olevan, toivottavasti vahvistuu. Ovistestit voi loppukierrosta näyttää mitä vaan..

Pikaisesti vielä omaa napaa. Tänään tuli ovistestiin aika tyylipuhdas plussa eli peli ei ole vielä menetetty näköjään \o/ WP_20150402_006.jpg

Aphrael no sulla ainakin on selkee plussa ovistestissä! Hyödyntään siittä mars ;)

Kohta3 jep saas ny nähä millon toi meikäläisen ovis on jo on.. :D sullakin ehkä selkeempää kun on ollu sit noin haaleet viivat noi edellinen ja seuraava.. Mutta kun mulla noissa nyt ei ihan hirveetä eroo oo.. :/ tai sit mul on mega ovis :D
Ps. Mä oon luullu että toi sun profiilikuva on apina mut se taitaakin olla kukkanen.. Nauran ittelleni ihan hulluna täällä anteeks! :)

Myy oon todella pahoillani!! :( epäreilu maailma.

Lauruska mä en nää kyllä sun testeissä myöskään mitään vaik kuinka yritin tihrustaa :sad001

Mut mamilla näkyy selkeesti jotain, uudestaan vaan testiä josko se siitä vahvistuis! :)

Aphraelilla hyvät viivat ovistestissä ;)

Hyvää pääsiäistä leidit! :)

Nuuhku, Täytyy varmaan ensin lukita noi lapset jonnekin tai vaan odottaa et nukkuvat ;) Tässä taannoinhan kävi niin et nuorempi oli nukuteltu jo ja teini katseli kuulokkeet päässä leffaa huoneessaan kun puuhasteltiin suljettujen ovien takana. The hetkellä alkoi nuorempi oksentaa (tyypillistä hänelle iltaisin) ja minä säntäsin hänen luokseen. Vedin puseroa päälle matkalla ja toinen käsi oli haaroissa pitämässä paperitolloa sotkujen välttämiseksi. No, teini oli tietty samaan aikaan tulossa vessasta eli pääsi hänkin todistamaan tätä :D Miestä nauratti kun tuli heti mun perässä et olin aika huvittava näky kuulemma :)

Voi ei Myy, ei oo totta! Oon niin pahoillani! Voimia! :sad001

Miilia ai etta naan ihan punaista, todellakin yhteytta ylemmalle taholle! :mad: Uskomatonta touhua!

Murkku osaisinpa sanoa jotain jarkevaa. Toivon etta jotain on edes yrittanyt tapahtua, mutta oisko tosiaan viela testin paikka? Just in case. :shy:

Mimmu pahoittelut, toivoin niin kovaa etta plussaisit, mutta tosiaan ne clomithan vaikuttaa viela seuraavassakin kierrossa, joten ei muuta kuin uutta putkeen! :)

Myy: Suuret pahoittelut ja halaus <3

Täällä tilanne pysynyt vakaana. Oma vointi tuntuu paremmalta ja vauvankin vointi ollut hyvä. Tosin tämä makaaminen ja odottaminen ahdistaa. Siis kun ei tiedä yhtään et kauanko joutuu täällä olemaan ja en oo tottunut olemaan toimeettomana. Aika käy pitkäksi :D Onneks mies tulee huomenna tänne ja lauantaina sit taas ultrataan et jos saisi jotain lisätietoa jatkosta.

Freyja, varmasti aika käy pitkäksi siellä. Kiva kuulla että siellä voidaan hyvin ja toivottavasti koko ajan vaan parempaan päin myös pikkuisen osalta eikä takapakkia tule :Heartred tulehan ilmoittelemaan kuulumisia!

Voi Myy, oon niin pahoillani teiän menetyksestä. <3 Ei voi muuta sanoa kun voimia!

Mamilla jopa mä nään pienen haamun, vahvistumista! :)
Lauruskalla en kans näe mitään mutta eiköhän noilla oireilla vielä plussa tule muutaman päivän sisään. :)

Voi Myy, pahoittelut munkin puolesta! :sad010 Ihan kauheeta! Voimia koko perheelle!

Lauruskaah toi oli munkin ensimmäinen raskausoire, että heräsi tuntia tai paria aiemmin kuin normisti. Kuulostaa lupaavalta! :wink

Tyttötiikeri käytin apteekista ostettuja Onni ovulaatiotestejä. Olivat halvempia kuin digit muttei niin halpoja että olis raaskinut kahdesti päivässä testailla. Beisla ehkä mulla sitten oli sellainen nopee LH-piikki, koska ovulaatio todistettavasti tapahtui.

Myy voimia!

Aphrael: meillä kävi niin että anoppilassa oltiin ja appiukko hiippaili alakerrassa niin hiljaa. Mies oli puuhastelujen jälkeen jo kerennyt vessaan ja mä yritin juosta paperi ja käsi haaravälissä ettei tuu sotkua.ni just ku oven avasin ja olin puoliksi ulkona ni appiukko oli just vastaan kävelemässä. Piti tehä pika Pakki takas ja laittaa housut jalkaa... en tiedä älyskö mitään vai ei...ei se ainakaan näyttänyt siltä

Voi ei Myy oon niin pahoillani <3 voimia teille <3

Täällä menkat taas jo ohi! Koko päivänä ei oo siteeseen asti tullu mitään, pyyhkiessä vähän tuhrua.. Ihmeellisiä nykyään nää :o

Silv kp3/30-36 yk 10.

Hei leidit :)

Moni on varmaan miettinyt mihin katosin ja mitä tänne kuuluu. Ajna välitti terveiset ! Kiitos niistä <3

Mä olen tehnyt hulluna töitä uudessa paikassa ja taas huomenna mennään 6pv eteenpäin sen merkeissä.

Lopetin myös clomit työn johdosta, turhauduin jatkuvaan yritykseen ja kerta toisensa jälkeen siihen pettymykseen ja kaikki kivut ja pahoin voinnit joka kuukausi turhaan. Ihanaksi onneksi uudessa työpaikassa olen tutustunut yhteen tyttöön jolla on myös pcos ja olen saanut paljon vertaistukea sieltä kun samoja fiiliksiä käydään molemmat läpi.

Uusi koti tuntuu hyvältä eli muutto sujui ongelmitta.

Saan enää syödä siis 2kk clomeja kun aloitan ne uudestaan. Sen jälkeen täytyy mennä mieheni kanssa keskustelemaan lääkäriin jatko suunnitelmista.

Lapsi asian kannalta tunnen itseni aika surulliseksi ja vajaaksi. Olisi niin mukava olla vihdoin perhe.

Muuten menee oikein hyvin. :) mitäs tänne teille ? :) en ole teitä unohtanut vaan aina välillä miettinyt mitä touhuatte ja onko iloisia uutisia. Olen vaan ollut perin laiska kyselemään.

Ps. Aloitin kunto ja ruoka remontin. 3 vko menossa ja -5kg :)

Takaisin