Raskaaksi 2015

Myy, oon niin kovin pahoillani, voimia!❤❤

Mimmu, elä menetä toivoas, kun ihmeitä tapahtuu ja toivottavasti teinkin kohdalla❤ :)

Lauruska, kyllä noilla oireilla pitäis jo plussa tulla! ;)

Murkku, vaikken kenenkään muun kohdalla tätä toivo, niin voikun siulla olisikin ollut km, koska silloin olisit ainki raskautunut!! :) positiivisin mielin vaan tähän kiertoon :)

Miilia, todella kummallista ja epäammattimaista käytöstä miun mielestä päiväkodissa! >:( samalla syylläkö ne syöttää pähkinäallergiselle pähkinöitä, "kun muutkin lapset saa"?! Ei hyvää päivää, kyllä täällä alkoi näkyä punasta ton välinpitämättömyyden takia.
Tsemppiä sinne, toivottavasti katsovat sentään ettei prinsessa paljoa saa syödä sitä suklaata.
Pieni kun ei vielä välttis itse ymmärrä/muista, niin kyllä se niiden aikuisten vastuulla silloin kuuluisi olla mitä lapsi suuhunsa laittaa..

Kerkesinpäs ~4 tuntia nukkumaan ennenku ystävä soitti ja herätti vahingossa :D oli kyllä kiva kuulla hänestä, liian harvoin tulee soiteltua❤ nyt täytyy ruveta googlailee ett miten kaupat tässä mein lähellä on auki pääsiäisen aikoihin :)

Nuuhku, mä ainakin just kirjotin että esikoisen yritysaikana en saanut yhteenkään ovistikkuun läheskään yhtä vahvaa viivaa ku kontrolliviiva, mut selkeesti ovis tapahtui kun tuo pieni 1-vee pallero sai siitä kierrosta alkunsa. :)

Tälläsiä oon saanu nyt ja tänään puikkotestiinkin tuli toinen viiva, väriä ei kyllä taida noissa missään olla :cool:
028.jpg

Mami, viivaa ainakin näkyy! Vahvistumisia :) en nyt muista, millä kp:t?

ON. Täällä saatiin kaiketi ovis hyvin hyödynnettyä, nyt täytyy odottaa että jatkuuko edelleen pitkä kierto, onnistuko vaiko lyhenisikö (:smiley-angelic001) kierto jo! Onneks tulee pääsiäinen, pääsee töihin + sukulaisvierailuille niin ei kerkeä hirveästi asiaa murehtimaan :p Nyt edelleen hieman nipistelyjä vasemmalla puolella + alavatsalla..

Unikertomuksiin piti sanoa että yksi yö näin unta ovulaatiotesteistä, ja selkeästi olen liian koukuttunut Dowton Abbey-sarjaan kun henkilöt siinä unessa oli mukana! :grin

puhvis kp32/42..

Paljon voimia Myy :Heartpink

nuuhku: millanen sun kierto yleensä on? oliko sulla silloin 1.4 oliko ovisoireita? voisko olla vaan pitkä kierto tulossa ja ovis ei oo vielä ollutkaan? ootko ennen tehnyt ovistestejä? Kun varmaan useamman kierron testailujen jälkeen osais paremmin tulkita testetjäkin. (anteeksi jos tuli paljon toistoa kysymyksissä)

Kyllä minä nään sinakin mamin testissä haamulaisen, voimistumisia sille :)
Lauruskan testeissä en nähnyt mitään :( mikä kp sulla nyt on?

Taitaa päräyttää täti tänään paikalle sen verta on kipuja nyt:banghead: noh jos jotain hyvää ni ainakin kierto palasi normaaliin pituuteen:happy: ehkäpä meillekkin siis tammivauva:rolleyes:
ja voi myy valtavat halaukset sinulle:Heartred

Mimmulih92 kp28/25 tjot k1

Lauruskaah, Joo niin näyttää :grin Pitäsköhän pakottaa mies cittariin kaupoille niin sais pc liuskoja, jos ne näyttäs punasempaa sävyä? :rolleyes: Meinasitko lauruska testata jollain muulla testillä vielä?

Kävin muutaman vuorokauden ikästä valohoitopikkuista kattomassa ja voi että se lisäs kyllä vauvakuumetta entisestään :love7 Hurahdan aina kun joku kaveri saa vauvan, nytkin ostin melki 40 eurolla pikkuselle harsoja tuttipulloja jne ja ei,en ole mitenkään varakas vaan saan minimi tukee joten jäi kyllä lompakkoon lovi, mutta ei kaduta kyllä pätkääkään. :)

Nyt pysyviä plussia kaikille, että saadan nyyttejä syleihimme ja nuuhkuteltaviksemme :love7

Tyttötiikeri joo näin mä kans mietin että jos oiskin koska kyllä toi oikeesti aika tumma oli toi 1.4 aamu testi siittä taisin kuvankin tänne pistää sillon aamusta ennen neuvolaa..noh toivoa sopii tai sit ovis on tulossa vasta :)

Junibea mun kierto on "yleensä" 29-31 (on heitelly ihan laidasta laitaan) ja jos ovis ois nyt niin tää kiert ois paljon lyhkäsempi tai siis jos laskee viimesistä menkoista eikä tosta km vuodosta niin oltais jo kp yli 40. Testannu oon aikasemminkin mut tais sittenkin olla erimerkkisiä kun nää.. Ja oviksen kyllä yleensä ottaen tunnistan mut jotenkin halusin tähän kiertoo ottaa kun se km just.. Oireita on olu vaan himot yleensä myös oviskivut nyt ne on ollu paljon vähäisempiä mutta jotenkin musta tuntuu että ne johtuu tosta geippi mehusta jota oon vetäny koska niissä kierroissa joissa oon sitä juonu ei oo ollu kummosempiakaan oviskipuja. Eilen oli kyllä hirvee päänsärky jota ei yleensä oo.. :) kauhee stoori :D

Mamin testissä minäkin näen jotakin! :)

Takaisin