Isot pahoittelut
Myy, sanat ei vaan nyt riitä

Tuu tänne purkamaan tuntoja jos vaan siltä yhtään tuntuu
Murkku, on sulla nyt kyllä outo meininki siellä!
Äääää
Jasmi! Kuvaa vaaditaan!
Soffie, mulla on ollu tolleen aina ennen, että joka kierrossa vaan vasen tissi ja nänni oli loppukierrosta arka!

Viime kierrossa oli sitten molemmat iahn "normaalisti"
Mimmu, tohon Toffeen kommenttiin viitaten. Clomithan vaikuttaa jotenkin myös seuraavassa kierrossa (varastoituvat kehoon) eli sen takia moni saattaa plussata clomikierron jälkeen ja vaikka toivo olisi jo menetetty

Muoks. Timbekin oli kommannut vastaavaa!
NAPAA: Hitto että tekee KIPEÄÄ tämän kertaiset menkat! Ja vuoto on ollut paljon runsaampaa kuin aiemmin! Kettumaisesti säteilee selkää, pyllyreikään ja nivusiin.

Pelottaa, että jos onkin jotain lievää endoa ja siitä johtuisi se tiputtelukin... Yleensä on tällainen vuoto ja lievät kivut vaan kp 1, mutta nyt on kolmatta päivää aika vaikeaa olla. Särkylääkkeen voimin töihin ja uutta nappia huuleen nukkumaan mennessä että saa nukuttua. Muuten fiilis on onneksi mitä parhain! Ja onneksi on se lääkäriaika tulossa niin saa tästäkin sanoa. Tai ehkä siellä on ollut joku
kiinnittymisyritys ja siksi on näin kauheat menkat..? Kun oli tätikin sen 4-5 päivää myöhässä... Edelleen on kovat odotukset tälle kierrolle
Oudoista unista kun oli puhe, niin viime yönä oli jotain vispilän kauppaa Suomipopin Jaajon kanssa

Sairasta, kun valveilla ollessa en kyllä pidä häntä mitenkään erityisen viehättävänä, mutta uni-Larissa oli ihan toista mieltä

Aina mulla on jotain outoja unia julkkismiehistä, kun lähdetään kohti ovista

Joka kierrossa mies vaan näyttää vaihtuvan, viime kierrossa se oli Channing Tatum. Sitä ennen vierailevina tähtinä ovat olleet mm. Olli Herman, Pete Parkkonen, Alexander Skarsgård ja Ryan Gosling

Mistä mun alitajunta näitä oikein kehittää..?
Larissa kp 3/27-31