Raskaaksi 2015

Lääkärintodistus löytyy jo tarhasta. . "Mut eihän se nyt niin vaarallista voi olla, kun muutkin lapset saa" en kyl ymmärrä mitä ne muut lapset liittyy meidän neidin allergioihin.. ärsyttää kun ne ei ois ees kertonut siitä suklaasta, jos en itse ois kysyny.. luulis et ne ois voinu laittaa tekstarin vaik eilen ja kysyy et onko ok, vai tuonko sille omat karkit, vaikka ei mulle kuuluis kun kerta on se lääkärintodistus..

Lauruskaah oot kyllä sit tosi hyvissä ajoin alottanu testailun. Eihän herkimmissäkään testeissä näy mitään ku aikasintaan dpo 10 jos vielä sillonkaan. Joten ei varmaankaan tarvii harmitella kun ei vielä viivoja tule...

Myy suuret pahoittelut ja osanotot! Paljon voimia sinulle ja miehellesi! <3

Murkku, olisko sulla tosiaan rtestiä tai ovistestiä jolla testata.

Kiitti Toffee. Mun kirves on hautautunut sinne kaivoon jo aikaa sitten enkä tiedä enään millä sen sieltä ylös saisi.

Myy, itku tuli. :( osanottoni suureen suruunne...

On noita testejä kotona, varmaan parempi testata huomenna varuiksi... On tää mun kroppa vaan niin outo!

Muoks. Sen verta kyllä verta vuoti ja kipuja oli et tuskin mitään matkassa on pysynyt...

Muokattu viimeksi:
Myy, oon niin pahoillani<3 voimia koko teidän perheelle<3 ei varmasti sanat kuulosta miltään, mut jos oikeesti olisit tässä niin halaisin sua niin kovasti<3

Myy, voi ei! :( Paljon voimia teille <3
Lauruska, mä kans kannatan että kokeilet jotain muuta testiä, mutta noissa en nää kun viivanpaikan.

On. Närästää koko ajan ja eilen maistui rauta suussa illalla kun pitkään ensin pohdin että mikä tämä maku on :D Alaselkää jomottelee ja etenkin jos pitää tuota poikaa sylissä pidempään. Nännit on kipeet oviksesta asti olleet, mutta en tiedä onko se mikään merkki mistään kun ei sen enempää kipeydykkään. Voi kun olis jo maanantai niin näkis alkaako ne menkat...

kp 22/25

Joo no onneks oli halpa ja itse testauspäivä on kyllä viel vasta myöhemmin :D tää oli vaa tämmönen muuten vaa kun tohon jää oikeesti koukkuu. Silti ärsyttää prkl turhaa kidutin itteeni ;D

Voi myy tsemppihalit ja paljon voimia <3

Miilia kannattaa kyllä ottaa ylemmälle Taholle yhteyttä, aivan käsittämätöntä käytöstä!!

Jasmi93 kunnolla huono tuuri sulla :D!

Lauruskaah odota muutama pv ja testaat Vaikka Su uudestaa :)

Soffie tilasin niin monta testiä, et halusin käyttää :D ja siks keksin kans sit sen et jos sielt nyt plussa tuliskin niin mä näkisin viivojen kehitystä ja varmaan myöskin ehkäsen samalla sen että pettymys ei oo menkkoihin niin kova jos se on ollut oletettavissa, jos oisin tehnyt nyt vaan yhden ja näyttäisi tolta niin olisin varmaan aika hermorauniona miettimässä että olenko vai enkö ym. Toi testailu on helpottanu mun oloa silleen henkisesti etten ressaa :)

Voi ei myy :( olen tosi pahoillani, ei tähän oo sanoja :( hirveästi vaan voimia ja halauksia teille <3

Takaisin