Raskaaksi 2015

On. Mä näin unta, Et olin just tehnyt r-testin ja se oli positiivinen olin maailman ilosin ihminen ja kaikki tuntu hyvältä. Sitten rupesin varaa aikaa kampaajalle (keskustelu palstalla nauhotettu takaraivoon: kyllä) sanoin ettei sit mitään kauheita myrkkyjä kun nyt oon raskaana. Sitte oli aikaa menny vähän eteenpäin ja maha alko olee vähän pyöree mut ei iso, menin pissalle (ja koko aika oli pelko et menee kesken) rupesin pyyhkii ja pyyhkii kunnes tuli vähän verta.. Sitte mä heräsin. Miten voin saada hyvästä unesta painajaisen? :(
En siis oo piiitkään aikaan nähny mitään raskaus unia, enkä muistaakeeni edes alkuraskaudesta koskaan ennen.

Sattuu nykyään haaveillakkin, kun en oikeesti usko, et luomuna voi tulla raskaaksi..
18päivää lääkäriin ja luultavasti siihen lähetteeseen!! (Tähän hymiö jolla sormet ristissä) :D

-Mymmelisti kp 19/29 yk32

Muokattu viimeksi:
Miilia, todella ajattelematonta tarhan tädeiltä! Sais itse kokeilla sitä kutinaa ja muuta inhottavuutta, kivahan se on toiselle syöttää allergian aiheuttajaa. :mad: Ja muka ammattilaiset... huoh.

Lumikello, on siinä muitakin mahdollisuuksia kuin että et olis ovuloinut. Tosiaan eri testit toimii vähän erilailla eri ihmisillä, noista liuskatesteistä oon kuullut eniten myös negatiivista palautetta. Monet sanoo, ettei vaan koskaan saanut selkeää plussaa niillä. Toinen mahdollisuus on, jos tikutit vain kerran päivässä, että hormonihuippu oli tosi nopea. Joillakin huippu kestää useamman päivän, mutta toiset saa sen kiinni vain tikuttamalla kahdesti päivässä.

Ohooo, lauruskalla ihan kunnon oireita :D pidetään sormet ristissä et on oikeesti just siitä!!
Mulla kans monesti ollu oireita niin en oikeestaan uskalla ajatella et mikään olis oikeesti oire vaan mielikuvitus liiasta toivomisesta.

Ai niin olis toisessa unessa myös ruotsin laivalla ja sain hytin keulasta ja siinä oli parveke ja menin siihen ja se laiva meni niin lujaa et aallot yritti syödä mut :D

Miilia , aika outoa ettei oikeesti reagoi toisen allergiaan päiväkodissa. Allergiatkin voi olla hengenvaarallisia. Soita ihmeessä ja sovi vaikka et viet lääkärintodistuksen siitä ja et tyttö ei sitten kanssa saa mitään maitoa.

Koska en osaa sanoa onko se vahvistunut yhtään, niin jos joku vois?

Ylin kp20
Kp21
Kp22
Kp23 aamu
Kp23 iltapäivä 7h pidätys
Kp24 aamu
Kp24 alkuilta 12h pidätys
Kp25 aamu

Liitteet

• 1427962497642.jpg
    1427962497642.jpg
    40.2 KB · Katsottu: 190
Lauruskaah: Mä näen jotain noissa aikaisemmissa testeissä. Noissa myöhemmissä en mitään. Luulisi, että jotain kp25 näkyisi jo. Kokeileppa jotain muuta testiä ;)

Joo mä yritän kanssa olla ajattelematta mitää oireita koska niitä kyllä on jos alkaa miettii, myös mieli alkaa tehä tepposia jos oikein toivoo jotain. Liian monta kertaa olen ollu iha varma että oon raskaana ku on sitä ja tätä oiretta.
Lauruskaah mä en ainakaa huomaa sinänsä mitää vahvistumista, nään noi viivanpaikat jotka tulee noihin testeihin ainaki mulla aina. mäkin nään aikasemmissa selvemmin ku uusissa. varmaa voisit testata just jollain paremmalla tässä välissä mitä siinä näyttää. Noihin luottaisin vasta kun on punasta viivaa.

Mimmu, mun kaveri tuli alkuvuodesta raskaaksi clomeja seuraavassa kierrossa, kun ei kerennyt hakemaan nappeja sitä kiertoa varten. Joten ne vaikuttaa pitkään. Toivo ei ole menetetty ollenkaan:Heartred Tälläkin kaverilla 2,5 vuotta yritystä ilman tulosta alla...

Lauruskaah, alimmat testit näyttää ihan hailuraa, ehkä siellä jotain voisi olla.

Lumikello, ehkä ovista ei sit ollut, tai sulla on niin nopea se hormonipiikki, ettet saanut sitä kinni testien välillä.

Miilia, tosi ikävää käytöstä päiväkodissa, enpä haluaisi lastani tuonne laittaa jos sillä olisi hengenvaarallisia allergioita... tämäkin tahallaan epämukavien allergiaoireiden aiheuttaminen pienelle lapselle ei ole ok :(

Ei oo todellista mä pidättelin rakko kipeenä pissaa ja tein viimeisen testin ja se tippuu lavuaariin jossa oli vettä :smiley-angry002

Sori vielä tää oman kropan ihmettely, mutta siis osaisiko joku vielä sanoa tähän jotain... Eli siis tosiaan verenvuoto loppui siihen kun tuli eilen se klöntti ulos, nyt lorahtelee limoja kuin oviksen aikoihin?!? Ja siis ihan sellaista kananmunan valkuaista tulee ja reilusti... Tänään kp 5/30-37

Tyttötiikeri en oo laskenu ovista/tikuttanu ni en oo tarkalleen perillä. Kierto on 28pv, ja kp1 pitäis olla maanantaina. Jos kp15 ois ollut esim. Ovis niin olis dpo10. Jos aiemmin niin vähemmän. Mutta tossa oli tollanen karkea arvio

Voi ei Myy :hug013Mä olen suunnattoman pahoillani :sad001 Hirmuisesti voimia ja tsemppiä teidän perheelle :Heartred Vaikka valitettavan hyvin tiedän, ettei mitkään sanat nyt riitä helpottamaan oloa.

Takaisin