Mymmelisti
Kommentoinnin ninja
On. Mä näin unta, Et olin just tehnyt r-testin ja se oli positiivinen olin maailman ilosin ihminen ja kaikki tuntu hyvältä. Sitten rupesin varaa aikaa kampaajalle (keskustelu palstalla nauhotettu takaraivoon: kyllä) sanoin ettei sit mitään kauheita myrkkyjä kun nyt oon raskaana. Sitte oli aikaa menny vähän eteenpäin ja maha alko olee vähän pyöree mut ei iso, menin pissalle (ja koko aika oli pelko et menee kesken) rupesin pyyhkii ja pyyhkii kunnes tuli vähän verta.. Sitte mä heräsin. Miten voin saada hyvästä unesta painajaisen? 
En siis oo piiitkään aikaan nähny mitään raskaus unia, enkä muistaakeeni edes alkuraskaudesta koskaan ennen.
Sattuu nykyään haaveillakkin, kun en oikeesti usko, et luomuna voi tulla raskaaksi..
18päivää lääkäriin ja luultavasti siihen lähetteeseen!! (Tähän hymiö jolla sormet ristissä) :D
-Mymmelisti kp 19/29 yk32
En siis oo piiitkään aikaan nähny mitään raskaus unia, enkä muistaakeeni edes alkuraskaudesta koskaan ennen.
Sattuu nykyään haaveillakkin, kun en oikeesti usko, et luomuna voi tulla raskaaksi..
18päivää lääkäriin ja luultavasti siihen lähetteeseen!! (Tähän hymiö jolla sormet ristissä) :D
-Mymmelisti kp 19/29 yk32
Muokattu viimeksi:
Tälläkin kaverilla 2,5 vuotta yritystä ilman tulosta alla...

Mä olen suunnattoman pahoillani