Raskaaksi 2015

Hampaaton: Mulla on selässä 3 perhosta ja yks pieni perhonen ja lootuskukka. Noita perhosia ois pitäny pari lisää saada, ne kuvastaa lapsia. Eli kahdesta nuorimmasta puuttuu perhonen ja todennäköisesti laitan yhden pikkuisen lisää kuvastamaan tuoretta keskenmenoa. En ole vielä uutta aikaa saanut varattua. Mulla on myös 2 tekstitatuointia (kyljessä ja kyynärtaipeessa) ja ruusuja toisessa olkavarressa. Mun mies ei niin välitä tatskoista, tänään viimeks sano että toiset maksaa tatuoinnin poistamisesta :grin Varmasti jos varaan nyt uuden ajan se menis jonnekin 4kk:n päähän niin voin joutua taas peruun.. jos oonki silloin raskaana???

Onko täällä muita jotka tykkää tatuoinneista?

KP 16, ei mitään uutta.. munasarjoja juilii välillä.. jotain siellä yrittää tapahtua mutta mun keho on vähän hidas..

Hui kuinka kamalasti tänne on taas tullut viestejä. Suurimman osan luin töissä tauolla enkä millään muista kenelle piti vastata.
Lauruskaah taitaa siellä jotain näkyä, vahvistumisia sille. :)
Mariska toivottavasti kilpparitesteistä tulee hyvät arvot.
Esma onneksi kaikki on kunnossa, tarrasukkia paljon että pikkuinen pysyy mukana loppuun asti.
Jm hankala tilanne mutta toivotaan että saatte keskusteltua asiat. Jaksamista.
Larissa onnea lainasta ja ei onnea tädistävaikka siihen ihanasti suhtaudutkin.
Carnagan oho, onpas se kroppa nyt kummallisella tuulella.
Miilia voi hitsi, tämä kevät on kyllä ollut niin märkä, voi harmi. Ja tietysti suurimmat matot...
Aphrael paranemisia sinne, vatsatauti on niin kurja. :( toivotaan että saatte talleteltua tänään.
Nuuhku itsellä ei ole kokemusta pienestä määrästä verta mutta muistelisin että täällä olisi joku kirjoitellut että johtuisi munasolun irtoamisesta eli uskoisin että on hyvä merkki. :) ja vielä vehniksen nauttimisesta puhuin niin täysin samaa mieltä, kamalaa on, maistuu ihan oljelta. :D

On. Täällä mietin kovasti pitäisikö huomenna testata kun huomenna on viimekierron mukaan menkat myöhässä vai odottaa siihen perjantaihin minkä jo aijemmin päätin testipäiväksi. Huoh, piinaavaa tää piinailu. :)
Lukutoukka kp 19/20-24

Niin ja uusille lämpimästi tervetuloa ja pikaista plussaa. :)
Junibea tatuoinneista tykkään vaikka itsellä ei vielä yhtään ole. Ehkä joskus... :D

Junibea mulla on 7 tatuointia ja lisää haluaisin.

Yleinen kysymys, onko tatuoinnin ottamisesta jotain haittaa sikiölle?

Junibea mulla on kans pari tatuointia ja kaks on tilauksessa ainakin lisää.. Kunhan vaan veljenpoika joskus kerkiäis :) ja mä mietin kans tuota perhos juttua mut ei ehkä sopis mun meriaiheisiin tatskoihin joten varmaan jotain samaa mut meriaiheella.. ;)

Lukutoukka voi vitsi oisko noin että johtuis siittä.. Mä en vaan oo viel saanu plussaa ovis testeihin tosin.. Nyt rupee oleen sellaset ovis kivut että voikin hyvin olla :) voi tee jo huomenna se testi! :)

Lauruska: kyllähän se tosi asia on se että sitä mustetta imeytyy verenkiertoonkiin eikä se terveellistä ole edes sille tatuoitavalle. Mutta lie riskit samat kuin kynsien lakkaamisessa ja hiusten värjäämisessä. Korjaa joku jos tarkemmin tietää...tai jos mun tieto on väärä. :D ehkä sitä pystyy olemaan 9 kk tatuoimatta itteään jos tietää että pieni on tulossa maailmaan. Tai sitten tatuoit etkä tiedä olevas raskaana. Ja tuskin siitä nyt sillee sitten haittaa on... mene ja tiedä.

Eräs tuttu joka tekee tatuointeja ei raskauden eikä vielä imetyksenkään aikana suositellut. Iho voi reagoida eritavalla johtuen hormoneista? ?? Kannattaa varmistaa.....

Mulla kans pari tatuointia ja lisää suunniteilla, aikaa ei vaan oo saanu varattua, koska ajatus on jos sitten oonkin raskaana.
Mulla on myös lävistyksiä. esim nännikorut ja ne pitäis ottaa pois ennen kun alkaa imettämään, oon kyl miettiny et pitäiskö ne ottaa jo ennen, mut en millään raaskis..
Onks täällä muuten kenelläkään ollut nännikoruja? Mietin vaan et vaikuttaako mitenkään sitte imetykseen? :D
Mulle on kans ilmestyny elohiiri vatsaan ja jotain pieniä kramppeja havaittavissa. Ääh en saa alkaa kuvittelemaan mitään oireita, kun en tuu raskaaksi tai ainakaan tullut 32 kertaankaan niin miks tässäkään kierrossa..
Mä muutuin taas omaks negatiiviseks itsekseni, kun tajusin töissä et mun pomo taitaa inhota mua.. Haha, saatanhan mä olla rasittava jos hommat ei pelaa niinkuin tessissä lukee.. :D
Mulla kyllä oikeesti ollu taas semmonen tunne, et oon niin epäonnistunut kaikessa enkä jaksa/osaa tehdä mitään. Tää tunne syö vaan enemmän ja enemmän ja parempi kun pääsisin tästä pois, mut ei en osaa sitäkään.
Hirvee nälkä! Pakko mennä tekee ruokaa! :P

- Mymmelisti kp17/29 yk32

Lukutoukka, niinpä. . Pistettiin miehen avustuksella matot saunaan roikkumaan, ja sauna tulille ovet auki, niin saadaan ehkä alakerta kuivumaan.. Harmittaa pikkasen..

Vähän lisää omanapailua, (Anteeksi siitä)
Tänään iltapäivästä olen saanu lisätä pahoinvoinnin mun oirelistalle. . Tein jauhelihaperunasoselaatikkoa, ja sekä haju että maku oksettaa.. eikä nähtävästi oo maussa vikaa, koska neiti syö jo toista annosta..

Täälläkin yks tatuoitu nainen. :) käsissä on useita, selässä ja jaloissa. En nyt täynnä oo kuitenkaan :D
Itse en ottaisi raskauden/imetyksen aikana kuvaa, eikä mun tatskaaja edes tee. Mutta ei kai siitä hirveätä haittaakaan ole, mutta tutkittuhan sitä ei oo.
Lisää tulossa sitten joskus. :)

Kohta3, kiitos, sitä minäkin toivon, et pääsis näyttämään. :)

Hei mietin tossa että uskaltaisko syödä ton clomi-purkin ilman lääkärin lupaa loppuun? Mul on siis yhden kierron pillerit kaapissa vielä...

Sydänpyllylle onnittelut haamulaisesta!! Ja tarrasukkia matkaan!!

Pikkuminski oli piipahtanut täällä, mitä kuuluu?!?!? :) :)

Kiitos liisu :) sait mulle hymyn :)

Carnagan, mä oon kanssa aina jotenkin kuvitellut ettei raskaana saa mennä tatuoitavaksi. Nyt sitten jos varaa aikaa niin voi sitten kysyäkkin asiasta. :)

oon myös viime aikoina miettiny et hiuksia en halua värjää jos raskaaksi tulen ja melkein pitäs keksii joku kivempi vaihtoehto kun tää punanen ja saada kamala juuri kasvu siihen :D mä kun en vaan oo semmonen, et sopis perus ruskee.. No kohta taas aika kampaajalle ja vois kysästä mitä tehdään. Mulla kyl ihana kampaaja kun se on perhetuttu ja yhden ystävän isä ja luonteeltaan niin rempsee. :D

Tatuointia en oo raskaana ollessa ottanut, mut onhan noita kuvia nahkaan vuosien myötä kertynyt ja loppua ei näy :)

Hiuksia kyllä värjäsin raskausaikana, tosin harvemmin mitä normaalisti. :)

Nii monihan värjää ja siitä ei niin hirveesti taida mitään tutkimuksia olla?! En ainakaan oo kuullu. Ite vaan ajatellut et en halua värjää tai ainakaan niin et pääsis väri päänahkaan asti. Mä ainakin oon ollut terve jos miettii et miten mun äiti on sillon -90 eläny. Esim, Polttanu ja värjänny hiuksia, permiksiä. :)

Mymmelisti mulla oli toisessa nännissä koru muutama vuosi sitten (ja tykkäsin siitä ihan hulluna!) Otin sen kun yksillä festareilla sovittiin työporukalla et joka saa eniten tippiä, käy hakee korun :D yhdellä niistä oli ollu aiemmin mut oli ottanu pois ku alko odottaa. Muistaakseni se sano ettei ehtiny mennä reikä umpeen, ja maitoo oli joka paikka täynnä sit vauvan synnyttyä :D kuulemma falskas.

Takaisin