Raskaaksi 2015

Kiitti vaan itte en tykkää noista housuista yhtään.. Ja voikin olla että ne vielä puretaan ja tehdään jotain aivan muuta.. :D
Kettukarkkikuvio on kyllä kiva mut housut ei kyllä onnistunu..

Sydänpyllylläkin sielä haamulainen! Jippii! :)

Beisla joo ei voi laittaa mihkään järjestykseen. Ja tietenkin onhan tää ny kurjaa varsinkin kun ensin luvataan ja sit viedäänkin pois.. Mut silti kuitenkin jotenkin kolahti että kun toisislle ei edes lupailla mitään.. Ja kyllä sen hetken podin täyttä syyllisyyttä kun olen parjannut että ei onnsitu. Mutta kyllä mä parjaan silti edelleen.. Kyllä se tuntuu kestä tahansa ikävältä jos ei vaan onnistu.. :/ ja kyllä sitä saa surra!:) Mut tuo kun osui niin lähelle niin jotenkin tuli paljon konkreettisemmaks se että joillain voi oikeesti olla ainoa mahdollisuus saada lapsi vain adoptoimalla tai. Munasolunluovutuksella.. Ja kun meillä nyt kuitenkin tuo yksi ihana jo on.. :)

Jm me mentiin lähes vuosi kesketetyllä kun esikoista aloin haaveileen. Mies halusi kans mutta sitä jännitti ja annoin ohjat sen käsiin että sit kun siittä tuntuu siltä että se on valmis niin antaa mennä vaan.. Noh sit kun se lähes vuosi oli menny ja mies saanu pohtia ja punnita asioita ja miettiä sitä tulevaa lasta niin eipä siihen kun kerta tarvittu niin oli jo pullat uunissa.. Mutta meillä on kyllä miehellä tapana tehdä näin se on sen tapa yrittää sisäistää asiaa ja miettiä ja sit saa aina vähän lisäaikaa.. Nytkin oon lopettanu ehkäisyn siis jo ennen miehen äidin pyyntöö toisesta mukulasta..( Koska noi hormonaaliset ehkäisyt ei vaan sovi mulle) ja ollaan oltu jo kohta 2 vuotta ilman ehkäisyä.. Mut yritys. On aloitettu vasta viime toukokuussa.
Muoks. Ja ymmärrän hyvin. Kyllä meilläkin olis suhteessa aivan liian iso mörkö jos toista ei edes yrittettäisi että en tiiä tulisko siittä mitään..

Sydänpyllylle vahvistumista!

Jm, tosi harmittava toi tilanne. :shifty: Toivottavasti saatte nyt kunnolla juteltua vaikka ei se varmasti helppoa ole kummallekaan. Kunpa nyt saisitte asiat sovittua ettei tarttis eroa miettiä... Ja meillä tosiaan ei oo yritys vielä alkanu niin keskeytetyllä ainakin eilen mentiin. Vaikka muuten kyllä on ollu vielä kortsu käytössä. Mut riippuu kierron vaiheestakin.

Beisla: kyllä siltä vaikuttaa että vauvakuume iski tohon mieheenkin nyt vähän kovemmin. :happy: Mut sopimuksessa pysytään. :) Ja toisaalta jos tulisinkin tästä kierrosta raskaaksi niin l.a. olis 3.1. että siinä sais aika lailla jännittää kumman vuoden puolella syntyy. Eli molempien mielestä hyvä näin. Toivottavasti sä saat nyt rentouduttua taukokierron aikana!

Kp 4/30?

Jm, onpa vaikea tilanne. Itse kuitenkin varmasti tiedät mitä teet ja tunnet miehen, joten tsemppiä! Toivottavasti asunnon etsintään asti ei tarvitse mennä :( mutta ymmärrän kyllä, että tuo on liian iso asia vaan unohdettavaksi. Ei varmasti ole helppoa aloittaa sitä keskustelua.

Meillä mies jossain vaiheessa, jonkin asian yhteydessä sanoi "yksi tällainen riittää " myöskin ehdottanut tavaroiden laittamista toriin myyntiin. Turvakaukalo ym. Tai vaihtoehtoisesti antaisimme ne tuttava pariskunnalle jotka saivat juuri lapsen. Itse taas olen säästänyt jokaisen vaatteenkin myöhempää käyttöä varten vaikka olisi monia kavereita joilla nuorempia tyttöjä ja varmasti mielellään ottaisivat lahjoituksen vastaan. Miehellä myös ikää 15vuotta enemmän joten kovin montaa vuotta ei senkään puolesta sopisi odottaa....

Sydänpylly mä näen myös! Vahvistumisia <3

Omaa napaa. Aamusta ei ois sängystä jaksanu nousta, tunti takaperin iski niin hirvee väsy et meinasin nukahtaa. Mies hönkäsi naamaan niin meinas laatta lentää. Nännit on tosi ärhäkän kipeät!! :'( työkaveri paisto kanaa niin mä haistoin sen kuvottavan suojakaasun, mies ei. Ja jonkin aamusta ollu karsee närästys vaiks juonut vaan vettä.. :/

Jm tääl on kans mies 10 vuotta vanhempi.. Ja huitelee jo reippaasti yli 30.. Mutta mä toivon että teillä kääntyis kaikki nyt parhain päin! Puhumalla varmaan selviää. Paljon tsemppiä sinne! <3

Beisla nii en tiä. Kai seki mahdollista on. Kyl niin kipeetä tekee ettei hetkeen oo tehny (edes keskenmenneessä). Ja ekaa kertaa tulee mahdollisesti enemmän tavaraa ulos kun se yks siteellinen :D tai siltä nyt näyttäis. Edelleen kyl se eka side menossa. Että mitenkään runsasta ei ole, menkat kumminkin alko kun nousin ylös sängystä eli about seiskan aikaan.

Sydänpylly tossa jälkimmäisessä kuvassa näkyy kyllä toinenkin viiva. :happy: Vahvistumista sille siis! :joyful:

Silv pahoittelut menkoista. :sad001 Parempaa onnea tähän alkaneeseen kiertoon. :)

enu kp5/31

Kiitos kauniista sanoista ja ymmärryksestä. :cat: Kummasti helpotti taas oloa. Kyllahän näistä tulee muutenkin puhuttua, mutta ei kuumeilevan tuskaa taida tajuta kuin toiset kuumeilevat. (ei ainakaan ne, joilla on jo omat lapset teini-iässä... :shifty:)
Nuuhku, noi kettupöksyt on :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred vaikka mua rupeski itkettämään heti ihan hulluna, kun näin ne. (tulee rakas, jo edesmennyt isoisä mieleen ja sitten kauhea ikävä.)

Beislan ja Nuuhkun kanssa samaa mieltä noiden murheiden arvottamisesta. Ei oikein voi vertailla surujen suuruutta. Toiselle lapsettomuus on hälläväliä juttu ja toiselle pitkään kestävä yritys on maailmanloppu.

Liisulle hatunnosto herkkulakosta. Mä en pystyis ikinä. Jos ees yrittäisin, niin varmaan vetäisin moninkertaisesti ne herkut mitä ilman lakkoilua. :wacky: Hyvä että jollain on tahdonlujuutta!

jm:llä on ikävä tilanne. Vaikeita asioita ja isoja päätöksiä. Onneksi asiat yleensä helpottuu, kun saa jonkun päätöksen syntymään. Se epävarmuus ja pohdinta-aika on kaikista pahinta. Kovasti tsemppiä ja jaksamista! Varmasti kaikki menee kuitenkin parhain päin.

Mä elän tota Carnaganin "enne" aikaa matkustamisen suhteen, enkä malttaisi odottaa tuota "jälkee" aikaa. Stoori vielä lisäsi matka-vauva-kuumetta. :rolleyes:

Mä oon kyllä ihan mahdoton. Vasta yk.2 (jos ees oikeen yk:ksi vois sanoa) ja mä jo ressaan täällä siitä, et kp.13 on ovistesti vitivalkoinen. :oops: Tulis nyt ees jotain näkyviin. Ees niitä haamuja, mitä niin monella näyttää niissä kummittelevan koko kierron ajan. Pakosti tulee mieleen, että jos mä oonkin "rikki", enkä saakaan lapsia.
Eli selkeästi on ovis tulossa, kun on pää näin pehmennyt. :shifty: Millaiseksikohan tämävielä yltyy... :wideyed:
Ihana kun ootte täällä ja niin aktiivisia. Helpottaa pirusti omaa olemista, kun pääsee lukemaan teidän juttuja ja katsomaan testikuvia. Saa ainakin tuntumaa siitä, miltä sen sitten pitäisi näyttää.

Plussia nyt urakalla kaikille! :smiley-bounce013

Huh huh kun taas tullut lukemista tauon jälkeen mutta onnittelut plussanneille ja pahoittelut kaikille km ja tädin kohdanneille..mutta Silvin sanoin uutta matoa vaan koukkuun :)

Lauruskalle viivojen vahvistumista ja onko Larissa jo testaillu?

Ja sitten..itellä nyt kp3 menossa, jihuu menkat alkoi ja lekuri soittaa tänään ja jos sais jo letrozoli reseptin kouraan ja teroja ei ehkä tarvikkaa aloittaa.. en tiedä..mutta jospa pas olisi jo hiukan lähempänä..

Nopea kommaus ja omanapa:

Sydänpylly se on plussa! Onnea!

Äsken väänsin miehelle vähän rautalangasta, että menkat on 4 päivää myöhässä ja kohta vois kaivella testiä esiin. Siinä se vaan jotain hymähteli sohvalla vastaukseksi ja hymyili. Joko on tilanteen tasalla ja tyytyväinen tai sitten pitää tätä taas mun turhana intoiluna :D

Joku kysy oonko jo testannut niin sunnuntaina tein puhtaan negan.

Nyt töihin!

Larissa kp 32/27, dpo 13

Takaisin