Silv ja Larissa, Pahoittelut menkoista, mutta hyvällä asenteella olette menossa seuraavaan kiertoon. Mä voisin sit kans hypätä siihen tammikuisten plussa-aaltoon.. Tosin täytyy ensin tämä kierto talsia loppuun.
Mymmelistille tsemppiä vääntöön pomon kanssa.
Nuuhku, Aika samoissa siis mennään kierron suhteen.. Kumpi ehtii eka saada ovisplussan
Piti kommentoida vaikka kenelle, mutta enpä nyt enää muista edes aiheita saati ihmisiä :D Tämä päivä on ollut kyllä alusta asti.. tällainen. No, huominen on toivottavasti parempi päivä.
Tatuoinneista ja hiusten värjäämisistä olitte puhuneet. Mulla ei ole tatuointeja eikä taida tullakaan kun miehen mielestä tatuoinnit on rumia naisilla enkä taida viitsiä ärsyttää

Ei vaan, ei mulla oikeastaan ole ikinä ollut tatuointikuumettakaan. Hiuksia värjäilin joskus paljonkin, mutta lopetin värjäämisen tuota nuorimmaista odottaessa (värjäsin ensin mahdollisimman lähelle hiusten omaa väriä niin ei juurikasvu häirinnyt niin paljon). Nyt muutama kuukausi sitten kyllä taas sorruin värjäämään kun tuntui, että kaipasin edes jotain ”kivaa” tähän arkeen. Juuri katselin juurikasvua ja mietin, että pitäiskö jatkaa värjäämistä samalla värillä vai värjäiskö taas lähelle omaa hiusten väriä.. Mulla on hiukset tuonne puoleen selkään niin ei oikein tule kyseeseen hiusten leikkaaminenkaan värinpoistoajatuksessa
Tein vielä myöhemmin uuden ovulaatiotestin ja viiva oli kyllä vahvistunut aiemmin tänään tehdystä. Laitan uudesta vielä kuvan myös teille. Alkaa tuntemusten ja testien perusteella vaikuttaa siltä, että ovis on parin päivän sisään. Toki kiertoa ajatellen niin pitäisikin olla, mutta ei näistä voi koskaan olla varma..
Laitanpa testikuvan lisäksi vielä kuvan nuorimmaisen hiuksista kun letitin hänen hiuksensa ensin yötä (ja mahdollisia oksennuksia) varten ihan tavallisesti, mutta eihän 3v4kk:n ikäiselle prinsessalle tavallinen letti kelvannut. Onneksi sentään ei ihan ”täysmittaista” ruotolettiä vaatinut