Raskaaksi 2015

Myylle lähetän suuret tsemppi halit :hug013

Toivottavasti olen muistanut onnitella kaikki plussanneet ! Onnea nyt vielä uudestaan roppakaupalla !!

Tervetuloa uudet :welcome Mukaan mahtuu aivan varmasti !

Täällä valvottu yö. Isäntä keuhkokuumeessa ja pikkunaisista toinen kovassa kuumeessa illalla ja on kuumeillut koko viikonlopun, nyt vissiin alkaa tousellakin :( hirveä menettämisen pelko iski viime yönä ja koko makkari oli täynnä mörköjä. Huokaus ! No äiti on vahva !
Joudun taas olla töistä poissa ja sekin tuntuu pahalta vaikka eihän näille mitään mahda :(

Kaikille teille mukavaa maanantaita ja plussatuulia !:Heartred

Olen edelleen seuraillut teidän tekstejä sivummalta, kun itsellä ei oo mitään mainittavaa, niin tylsä vaihe kun kp 5/32 menossa :D

Onnea vauvauutisista!!! Ja paljon toivoa matkaan kaikille joilla on vastoinkäymiset meneillään <3

Joku täällä mainitsi ovulaation pongaamisen tarkotetuista kaksoishormonitesteistä? Mitä kokemuksia teillä on ja miten se käytännössä toimii? Jotain luin netistä mutta ymmärsinkö oikein että se hymynaama jää testiin niin pitkäks aikaa kun ovulaatio on ohi? Täh :D seuraavaan kiertoon aattelin sellasen hommata, kun ihan luomusti mennään ilman clomeja, jos ei nyt tästä tärppää.

Myylle iso halaus täältäkin. <3

Tervetuloa kaikille uusille! Tänne kyllä mahtuu :)

Huonosti nukuttu yö täälläkin takana. Tultiin reissusta ja huomattiin, että katosta tippasee vettä sisälle makkarissa. Kattoremppa olisi ollut joka tapauksessa tiedossa nyt keväällä, mutta nyt tulee vielä isompi homma :sad001 kuulemma vakuutuskaan ei luultavasti korvaa ja remonttilainaa eivät pankista myönnä ilman kahta takaajaa! :mad: täytyy muistakin pankeista kysellä tai sitten kaikki molempien säästöt menee tohon kattoon.. Ja niitä menkkoja ei ole kuulunut. :eek: Vaikka plussa toivottu asia onkin niin veikkaan, että se olisi vähän liikaa miehelle tässä katto/rahahuolien keskellä... No eilen testasin vielä ihan valkoisen negan, joten ei mennä asioiden edelle.

Sorry negatiivisuuspläjäyksestä! Joskus maanantait menee näin.. Nyt iloisia asioita ajattelemaan! Aurinko paistaa, aamukahvi on hyvää ja kaikki on muuten elämässä suht mallillaan :)

Larissa kp 31/27, dpo 12

Muokattu viimeksi:
Tänään 26/26 dpo 14. Kovasti menkkaoloja mutta ei ainakaan vielä vuotoa. Eiköhän se täti kuitenkin päivän aikana pärähdä paikalle.
Paljon onnea plussanneille ja paljon liimaa mukaan:ky

Meillä tuli kotipäivä. Yksi lapsista on kuumeessa.. ja mua ärsyttää kun nyt saattaa olla että joudun perumaan tatuointiaikani kun ei meillä oo lapsenvahtia.. keskiviikkona ois aika.. ja uus aika menis pitkälle.. 4 kuukauden jonot. :confused:

Jotenkin kuiva kausi seksin suhteenkin menossa.. :dead: no ok.. sitä vuotoa kesti 10 päivää keskenmenossa.. ja nyt taitaa olla kp 15.. mutta ei yleensä oo noin pitkää taukoa niin hiukka ihmetyttää.. jospa se tästä.. onneks ei oo missattu ovista kun se on vasta tulossa.

Larissa, äh kattoremontille! Miten vakuutus ei tollasta korvaa :eek: voi vitsi, voin kuvitella, että vähän miestä stressaa. Onhan se turhauttavaa, jos säästöt menee remonttiin! Nyt se luteaalivaihehan on jo ihan hyvän mittanen! Jos lohduttaa, niin nauti auringosta! Helsingissä sataa räntää taivaan täydeltä.

Mariskallakin siellä ollut ikävä yö :Heartred Toivottavasti olo jo parempi! Eikä tauti tartu suhun, niin on ees yks terve hoivaamassa. Menettämisen pelko on hirveä tunne!

Junibea, hyvä, että ovis vielä tuloillaan, niin kerkeätte hyödyntää :) :sign19

Täällä elohiiri kadonnut vihdoin. Vaikka olisinhan mä sen sittenkin voinut pitää, jos senkin raskausoireeksi voi laskee :joyful:

Liisu kp 24/27. Ei mitään oloja, niin kun ei yleensäkään tähän aikaan.

Liisu joo oli torstaina. Toivottavasti kaikki olisikin ok! Ps. Räntää sataa nyt täälläkin :/ mutta lutis alkaa tosiaan vaikuttaa hyvältä!

Muokattu viimeksi:
Voi myyh voimahalit sinne! <3 toivotaan kuitenkin että kaikki olisikin hyvin!

Larissa ei oo totta miten vakuutus ei muka korvaa? Voihan kökkö!
Koska meinasit seuraavan kerran testiä tehdä?

Mitä sä olet Larissa tehnyt toisin, kun olet saanut luteaalin venymään?

Meille ei tainnut olla clomeista apua :( Mun pitäisi ottaa keskiviikkona vika keltsu mutta jo eilen alkoi vuoto. Alavatsaa jomottaa jo eli lääkkeiden lopetuksen jälkeen alkaa varmaan oikea vuoto nopeasti. Huoh.

Huomenta kaikki!

Luuletteko, että mahtuisin joukkoonne vielä kuumeilemaan? Olen seurannu teidän juttuja marraskuusta asti ja koukussa ollaan. Olen vain ollut aivan liian laiska luomaan omia tunnuksia :D Alkuun haluan sanoa onnea plussista, etenkin Pepelle. Ja pahoittelut negoista ja muista vastoinkäymisistä. Vielä me jokainen saadaan oma pieni! Ja Silv odotan ihan kamalasti sun plussaa. Ja Myylle halit ja tsempit! Mariska86 mikä sun tilanne olikaan tällä hetkellä, pysyikö pieni matkassa?

Me aloitettiin yritys marraskuussa ja heti tärppäsi, raskaus päätyi kuitenkin todella varhaiseen keskenmenoon. Keskenmenosta ei kamalasti miehen kanssa lannistuttu vaan jatkettiin yritystä. Tammikuussa sain vasta kuukautiset KM jälkeen ja ihmeekseni, ne on olleet siitä asti hyvinkin säännölliset kp28-29. Tällä hetkellä menossa kp23, ovis oli kp15-17 välillä. Oviksesta lähtien, mulla on sillain tosi jännästi kutittanut häpykummulta napaan (kutittanut siis mahan sisältä). Mulla AINA oviksen jälkeen menee rinnat todella muhkuraisiksi, kipeiksi ja turpoaa ainakin yhden kupin. No nyt oviksen jälkeen ei yhtään mitään (?!?) Olen jostain lukenut, että monilla rintakipu oviksen jälkeen katoaa, kun raskaus on alkamassa. Mutta en jaksanut siitä sen enempää innostua. Nautin vaan, että loppu kierron saa nukkua mahalleen :D Anyway lauantaina kp21 iski aivan kammottava kipu vasemmalla munasarjalla ja kohdun alueella. Samanlaista kipua, kuin marraskuussa, minkä arvelin olevan kiinnittymistä. Kipua kesti sen max 10min. Sunnuntai aamuna wc käydessä huomasin pienen veri viirun alushousuissa ja sunnuntaina kun päivää mentiin pidemmälle huomasin toisen viirun tulleen. Siis olemattoman vähän, mutta kuitenkin verta! Rinnat muuten ihan ok, mutta nännit alkaneet kipeytymään ihan kunnolla. Voisko olla...? Raskaus on mahdollinen, sillä täällä puuhastellaan melkein joka päivä oli kpt mitkä tahansa :D

Onko edes olemassa mitään kiinnittymiskipua tai kiinnittymisvuotoa? Olenko aivan päästäni vialla ja nuuhkutellut liikaa ystävien lapsia. Siinä vauvan tuoksussa on jotain maagista :D Onko teillä kokemusta kiinnittymisestä tai kiinnittymisvuodosta?

Soffie kp23/28-29

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa uusille, tänne mahtuu :D

Myy. Isot tsempit ♥

On. Olot ei oo hävinny mihinkään ja itseasiassa maha on ihan sekasin ja koko yö oli ihan hirveä, kokoajan kauhea kylmähiki ja meinasin hakea toisen peitonkin, unista en onneksi muista mitään mutta ei mielestäni ollut ihan hirveitä painajaisia..
kuva mukana tämän aamun todisteesta mitä ajattelinkin näyttävän.. täällä ei vissiin ollut ketään joka tietää tuosta pregcheckin herkkyydestä? Ihme kun paketissakaan ei lue missään.. :/

Liitteet

• 1427703557496.jpg
    1427703557496.jpg
    28.6 KB · Katsottu: 194
Nuuhku, juu ei korvaa kuulemma 70-luvulla rakennetussa talossa katon vahinkoja (vaikka olisi katto uusittukin). Oli tarkoitus tehdä kattoremppa joka tapauksessa nyt heti keväällä, mutta ton vuodon takia menee enemmänkin uusiksi kuin pelkät pellit :mad: Ärsyttää, että joutuu ne pienetkin säästöt käyttämään tähän ja ei jää mitään pesämunaa esim. vauvan varalle. No, asioilla on tapana järjestyä, joten uskon että tämäkin järjestyy. :wink Leuka pystyy ja kohti uusia pettymyksiä :hilarious: Ehkä huomenna tai keskiviikkona testaan taas, jos tätiä ei näy. Jotenkin en vaan osaa ajatella/jännittää koko asiaa, kun toi katto pyörii nyt vaan mielessä. Mulla ei ole ikinä ollu menkat myöhässä kolmea päivää, jos ovis on ollut normaaliin aikaan :eek:

Mimmu, tässä kierrossa mulla on uutena ollut käytössä toi vehnänalkioöljy ja oviksen jälkeen satunnaisesti vadelmanlehtitee. Alkoholia en ole käyttänyt nyt tippaakaan kuukauteen, mutta sillä tuskin on vaikutusta kun pidän vahingossa tipattomia pätkiä muutenkin :grin Mutta ihan postitiivista, että lutis on pidentynyt vaikka tuhru onkin tallella loppu kierron kaverina! Viime kierroissa lutis on ollu vaan 8-9 ja nyt ainakin 12 :eek:

Tervetuloa mukaan Soffie, tänne mahtuu! :shy: Toivottavasti siellä olisi jo uusi papu kyydissä!

Elyssei, pregchekin herkkyys on 25.

Larissa kp 31/27, dpo 12

Muokattu viimeksi:
Larissa joo kyllä ne asiat aina järjestyy! Nim. Kokemusta löytyy. Musta tuntuu et mä oon aina se huonononnenlintu mut ainakin hyvin onnellinen :D ja aina on asiat järjestynyt! :)
Kyllä mä ny vähän vielä ootan sitä plussaa sieltä ;)
Mut huikeeta jo sekin että sulla lutis on venyny. Josse ovis siis onollut sillon :)

Kertokaahan ny. Eihän oo vielä plussa. Mä uskoisin että huomenna vois tulla plussa. Noh ehtoolla tuli hödynnetyä. Ja onneks en usko tota womanlogia koska se näyttäis et ovis ois vasta ens sunnuntaina.. Mut jos ovis on vasta ke niin tää kierto lyhenee 26 päivään... o_O Ei siinä silloinkun likaa alettiin ährään niin kierto oli sen 26 :)

image.jpg

Nuuhku: ei tuo ehkä ihan vielä plussa ole, mutta lähellä se ovulaatio on :) Itse aina lopettelen tossa kohtaa oviksen testailun,kun tiedän, että se ihan lähipäivinä! En halua jotenkin stressata! laughing6

Nuuhku, mun silmään ei oo ihan vielä plussa. Ehkä illalla tai huomenna? Ja oon kyllä 99% varma oviksen ajankohdasta, kun oireet oviksen jälkeen on aina niin selvät. Eli se oli joko kp 19 niin kuin olen päätellyt tai sitten aiemmin (jolloin dpo:t olisi jo pidemmällä kuin 12)

Elyssei mun silmään ei näy mitään sun testissä :( mutta toivottavasti menkat jää tulematta ja saat plussan testiin!

Takaisin