Mariska86
Piirimestaruustason postaaja
Myylle lähetän suuret tsemppi halit 
Toivottavasti olen muistanut onnitella kaikki plussanneet ! Onnea nyt vielä uudestaan roppakaupalla !!
Tervetuloa uudet
Mukaan mahtuu aivan varmasti !
Täällä valvottu yö. Isäntä keuhkokuumeessa ja pikkunaisista toinen kovassa kuumeessa illalla ja on kuumeillut koko viikonlopun, nyt vissiin alkaa tousellakin
hirveä menettämisen pelko iski viime yönä ja koko makkari oli täynnä mörköjä. Huokaus ! No äiti on vahva !
Joudun taas olla töistä poissa ja sekin tuntuu pahalta vaikka eihän näille mitään mahda
Kaikille teille mukavaa maanantaita ja plussatuulia !

Toivottavasti olen muistanut onnitella kaikki plussanneet ! Onnea nyt vielä uudestaan roppakaupalla !!
Tervetuloa uudet
Mukaan mahtuu aivan varmasti !Täällä valvottu yö. Isäntä keuhkokuumeessa ja pikkunaisista toinen kovassa kuumeessa illalla ja on kuumeillut koko viikonlopun, nyt vissiin alkaa tousellakin
Joudun taas olla töistä poissa ja sekin tuntuu pahalta vaikka eihän näille mitään mahda
Kaikille teille mukavaa maanantaita ja plussatuulia !

no ok.. sitä vuotoa kesti 10 päivää keskenmenossa.. ja nyt taitaa olla kp 15.. mutta ei yleensä oo noin pitkää taukoa niin hiukka ihmetyttää.. jospa se tästä.. onneks ei oo missattu ovista kun se on vasta tulossa.

Ehkä huomenna tai keskiviikkona testaan taas, jos tätiä ei näy. Jotenkin en vaan osaa ajatella/jännittää koko asiaa, kun toi katto pyörii nyt vaan mielessä. Mulla ei ole ikinä ollu menkat myöhässä kolmea päivää, jos ovis on ollut normaaliin aikaan
Toivottavasti siellä olisi jo uusi papu kyydissä!