Liisu
Kommentoinnin ninja
Minkki, en todellakaan tullut ajatelleeksi tätä elohiirtä raskausoireena
ehkä mä sit kestän tän nykimisen ihan mielelläni 
Beisla, ihanaa, että on välillä lötköpäiviä! Aina ei tartte saada mitään aikaseksi! Samoin Junibean päivä kuulosti kivalta! Meillekin eksy virpojia, onneks oli joku suklaalevy kaapissa, vaikka herkkulakkoa vietänkin(tai ehkä just siks
)
Larissa, toi lutiksen pidentyminenhän on ihana uutinen! Vielä tuhrulle kyytiä ni kaikki on kunnossa! Buu kylläkin negalle! Vielähän sitä kerkee plussata ja tammikuun vauva ei myöskään oo paha!
Elyssei, tänne sitten testitietoa aamusta!
Maaritmarianne, tiedän niin ton tunteen! Mulla yleensä menee ohi vasta kun ovisoireet alkaa. Sillon jotenki tajuaa, ettei näitä oireita tulis jos olisin raskaana.
Hampaaton, mikä mies sulla!
Se varmasti helpottaa omaakin oloa kun tietää, että toinenkin tekee kaikkensa!
ehkä mä sit kestän tän nykimisen ihan mielelläni 
Beisla, ihanaa, että on välillä lötköpäiviä! Aina ei tartte saada mitään aikaseksi! Samoin Junibean päivä kuulosti kivalta! Meillekin eksy virpojia, onneks oli joku suklaalevy kaapissa, vaikka herkkulakkoa vietänkin(tai ehkä just siks
)Larissa, toi lutiksen pidentyminenhän on ihana uutinen! Vielä tuhrulle kyytiä ni kaikki on kunnossa! Buu kylläkin negalle! Vielähän sitä kerkee plussata ja tammikuun vauva ei myöskään oo paha!
Elyssei, tänne sitten testitietoa aamusta!

Maaritmarianne, tiedän niin ton tunteen! Mulla yleensä menee ohi vasta kun ovisoireet alkaa. Sillon jotenki tajuaa, ettei näitä oireita tulis jos olisin raskaana.
Hampaaton, mikä mies sulla!
Se varmasti helpottaa omaakin oloa kun tietää, että toinenkin tekee kaikkensa!

olen sellainen ihminen että mieliala näkyy kauas eikä sitä voi peitellä. Mies huomasi heti että joku mättää mutta jätin kertomatta.
Minäkin tipahdin marraskuisista.
Kirpasi kyllä kovasti, mutta niin vain sitä jaksaa eteenpäin katsoa ja tulevaan uskoa.
Hirmuisesti onnea ja tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan!