Raskaaksi 2015

Catja85: onnea yritykseen! :D

Ilpuri: halaus! Ihana ajatus tuo hotelli aamiainen. On kyl kiva välillä oikeasti tehdä kunnon aamupala ja syödä yhessä. Yleensä tulee vaan kahvia ja leipää mutustettua.

Koko aika tässä kuitenki saa varpaillaan olla että millon palataan entiseen mutta jospa ei menis ku ukkoki saanu vähän ohjeistusta siitä miten meidän tilanteet aina menee ja miten vois ehkäistä ettei menis. Ja jos menee ni mitenkä siitä pääsee ettei jää siihen tilanteeseen. Netti kurssi on ollu kyllä hirmu hyvä. Pitäis vaan vielä jatkaa sitä.

Ilpuri! Pahoittelut kp 1! Koittakaahan siitä huolimatta nauttia synttäreistä :Heartred

Larissalle plussaa!! Huomenna aamulla täällä odottelen :smiley-angelic002

Eipä muuta ku kylppärin siivoukseen ja kauppaan!:smiley-chores020 onneks illalla on tanssitunti ni on jotain kivaakin tiedossa!

Täältä sais vieläki yhen elohiiren lainaan :BangHead

Lucky, toivottavasti tuosta kurssista jää ikuinen hyöty :) tsemppiä!

Ilpuri, voi ei, oon pahoillani tädistä :( ois riittänyt ihan hyvin ett täti tuli tänne, miks sen sinnekin vielä piti änkeä >:(
Ihana idea tuo hotelliaamiainen! :) hauskaa synttäripäivää sinne! :)
Ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Napailen vain nopsaa, ei näy tätiä vieläkään. Huomenna varmaan pakko hakee tosta apteekista testi. Nyt siis kp 35/30-31 dpo 17 yk 9. Toisaalta jos odottelis tiistaihin niin sais haettuu vähän edullisemman testin kun on menoo kaupunkiin..

No teinpä sittenkin testin noin 2 h pidätyksellä ja puhdas nega sieltä tuli. Eli luultavasti ne menkat alkaa kyllä pian. Testi oli Davidin 10-herkkyydellä oleva puikko. Mutta on kyllä positiivista että lutis on pidentynyt ainakin 2 pv :)

Larissa kp 30/27, dpo 11

Muokattu viimeksi:
Terveppä terve pitkästä aikaa!!

Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille ihana lukea niitä plussa-uutisia ja tunteiden myllerryksiä plussa testeistä ja pahoittelut negan saaneille.. Mä niin tiedän miltä tuntuu.. Yritystä kun itsellä jo vuosia..

Kierto se venyi 74 päivään.. Huh!!! Nyt menossa jo kp 7.. Toiveet joka kierron alkaessa vaan vähenee.. Tuskin tästäkään mitään tulee.. Mutta ihanaa kevään alkua kaikille!

Carnagan, kiitos sanoistasi. En mä varmaan malta täältä pysyä poissa, en ainakaan kokonaan. Varmaan kaikilla tulee joskus negatiivisia ajatuksia lapsistaan, vaikka rakkaita ovatkin. Toivottavasti osaat myös nauttia plussasta kun sen taas saat, vaikka pelkokin on taustalla. Mitenköhän sitä itsekään osaa sitten joskus, täällä pyöriessä viimeistään tulee karu totuus esiin...

Liisu :hug013 Hyvä että on muutakin ohjelmaa sulla kuin kuumeilu. Viinimessut kuulostaa tosi kivalta!

Muurahainen kyllä mäkin mielestäni näin viivaa sun testissä, vaikka mulla ei yleensä ole viivalaseja.

Hampaaton, kaipa se kroppa voi toimia joskus erilailla kuin yleensä. Itekin kun yrittää muistella yritystä edeltänyttä aikaa, en aina ole varma ettei asiaa x olis käynyt ennen. Ainakin teillä on talletukset kunnossa! :)

Lucky, menipäs vähäisiksi sun yöunet, mutta hyvän asian puolesta! :wink Ihanaa kuulla että teillä menee paremmin. Varmaan takapakkiakin voi tulla, harva ihminen osaa 100% muuttua kertaheitolla, mutta jos tulee takapakkia muistakaa että pystyitte parempaankin ja varmasti pystytte taas.

Larissa, voi olla että en malta. Paitsi mun reissun ajan, sitten on kyllä netti katkolla. Pahoittelut negasta. :sad001

Anskunen, onko teillä nyt tiiviimpää seurantaa alkuraskaudesta tms, kun on keskenmenoja ollut niin monta jo? Voimia ja vauvaliimaa! :hug013

Terkku, hyvä että kierto ei venynyt. Oon pahoillani hautajaisista. :sad001

Nenna voi höh, miten sun kierto noin heittelee just kun toivois olevan tasaista. Tosin 28pv olis tosi passeli jos siihen jäis, peukut pystyssä!

Ilpuri, pahoittelut tädistä. :sad001 Ihana synttäriyllätys sulla miehelle!

Catja, onnea yritykseen! :smiley-bounce012

Jasmi, ei ihme ettet enää halua pillereitä, kun noin sekoittaa kropan! Varsinkin jos joskus kuumeilee toista, ja sais käydä saman rumban taas.

Silv iiks, jännäksi menee! :smiley-bounce012

Kukka voimia, en osaa kuvitella miten pää pysyy kasassa noin pitkässä yrityksessä. :hug013

On. Tosi löysä sunnuntai vietetty. Kaverin piti tulla, mutta se tulikin kipeeksi. Kai pitäis vääntäytyä edes kävelylle, pää on kuin pumpulilla täytetty kun sisällä vaan luuhaa.
Beisla taukokierto viikko 1.

Liisu mulla oli ekassa raskaudessa elohiiri silmässä ensimmäinen raskausoire, kesti noin viikon ajan, mikään muu ei olis saanut raskautta epäilemään ;)

Beisla, kyllä tulee olemaan. Muistaakseni mulle sanottiin viimeisimmän km jälkeen että otetaan äippäpolille seurantaan taustasta johtuen. Huomenna pitäisi soitella neuvolaan että asiat selviäisivät mahdollisimman pian! Inhottavaa vaan kun neuvolaan on soittoajat ja mulla työ välillä niin hektistä mutta pakko löytää sopiva väli! Jänniä aikoja eletään ja mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää :)

Mulla tulee välillä elohiiri huuleen kun puhun. Se tuntuu aivan hirveetä ja näyttää viel tyhmemmältä :D ja kuulostaa!

Me ollaan tänään herkuteltu miehen synttäreiden kunniaksi. :p Isot tytöt kävivät virpomassa, ollaan vietetty rentoa sunnuntaita. Leikkasin meijän "vauvan" etutukkaa ekaa kertaa kun hiukset orikku silmillä koko aikaa.. tai no minä oiisn tykännyt pinnin laittaa tytön tukkaan, mutta jostain syystä se ei vaan pysy paikallaan :rolleyes: mies sitten vaati että pitää leikata.. :grin tulihan siitä aika söpönen. :Heartred

Aika matelee.. turkallista odottaa ovulaatiota. Kp taitaa olla 14, välillä ovismaista juilintaa mutta taitaa olla ovis kaukana vielä. Noh.. ehinpä tikuttaa senki kun saan alkuviikosta ovulaatiotestit.

Onnea kaikille plussanneille ja viivan vahvistelijoille. :Heartpink

Ja pahoittelut niille joille täti on tullut kylään :Heartblue

Seuraava ohjelmanumero pienten nukkumaanlaittamisen jälkeen onki kouluhommat, talopiirustusten eteenpäinvientiä.

Olipas taas luettavaa :D

Onnea hirmusesti kaikille plussanneille ja paljon paljon tarrasukkia ♡ ja tsemppiä hirveesti kaikille joilla ei ole vielä lykästänyt ♥
Ja tervetuloa uusille (:

On. Loppu se viikon tauko teroista, lääkäri sano että olisi kuukautiset pitäny alkaa mutta paskanmarjat mittää alkanu, ruskea vuoto kyllä loppu samana päivänä kun lääkäri määräs tauon..
On ollu mitä oudoimpia oloja kyllä, tissien arkuus, turvotus ja etova olo, huippaukset ja viluilut kuuluu ihan normaalistikin mulle kun tulee nuiden terojen takia, mutta maha on todella oudosti kipiänä että en osaa edea selittää sitä ja turvonnu ku mikäki! Ja ollu niin pahaa oloa että oksentamaanki joutunu meneen.. kokoajan tekee mieli syödä jotain *namnam* tehdään kokis wingsejä :P ja mua ei koskaan yleensä närästä mutta nyt jo kolmatta päivää hirvee närästys, varsinki jos menee makuu asentoon :/
Mies oli ihana ja käytti kaupassa ostamassa testejä että pitää nyt testata kyllä, en mitenkään malttais odottaa aamuun! :O kyllä "tiedän" ettei sinne ku yks viiva ilmesty, en osaa edes ajatella että kaks viivaa muka pärähtäis tikkuun :D kp 29/31

Beisla: Niinpä, eihän nuota muista, et onko ollu aiemmin. Ilman mitää ehkäsyy on nyt oltu sen 4 vuotta, et siinä mielessä on aika pitkä vertailuaika kierroille. Aikastuhan mun ovis yhtäkkiä tuolla kahdella päivällä, et voi olla kropan muutoksiakin. Eipä tuosta kukaan ota selvää ;) :D

Anskunen: Ihan huikeasti onnea plussasta!! ♥ Oli jo korkea aikakin! Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan! :)

Lucky: Onpa kiva kuulla, että teillä menee miehen kanssa hyvin! ♥ Toivottavasti teillä tärppää pian! :)

Pahoittelut tädistä ainakin Ilpurille! :( Sais täti unohtaa tämän palstan naiset 9 kk:ksi..

Muoks. Larissalla niin jännää!! ♥

On: Heti kun tänne listasin oireita, niin ne katoaa :D Taitaa vaan hyvä mielikuvitus saada aikaan psykosomaattisia oireita ;) Just kattelin, et seuraavaa ovista pääsee hyödyntämään sitten huhtikuun puolessa välissä. Sitten on sama yk:n määrä ku esikoisella.. Toukokuu ainakin kattellaan vielä ennenkuin sitten lääkäriaikaa.. Josko työterveydessä laittaisivat gynelle lähetteen? Tai sitten yksityiselle.. Meidän kunnanlääkärit on niin tolloja et niille on ihan turha mennä.
Mies on onneksi suostuvainen kaikkiin testeihin ja hoitoihin ♥ On niin innoissaan mukana täs vauvanteossa. Syö ja urheilee muutenkin hyvin, mutta ottaa mukisematta vehniksen ja lupautui jo mehiläisenkakkakapseleihinki :) Ja järjestää mahdollisuuksia hyödyntää ovis. :D Saan olla onnellinen hänestä ♥

Takaisin