Carnagan, kiitos sanoistasi. En mä varmaan malta täältä pysyä poissa, en ainakaan kokonaan. Varmaan kaikilla tulee joskus negatiivisia ajatuksia lapsistaan, vaikka rakkaita ovatkin. Toivottavasti osaat myös nauttia plussasta kun sen taas saat, vaikka pelkokin on taustalla. Mitenköhän sitä itsekään osaa sitten joskus, täällä pyöriessä viimeistään tulee karu totuus esiin...
Liisu

Hyvä että on muutakin ohjelmaa sulla kuin kuumeilu. Viinimessut kuulostaa tosi kivalta!
Muurahainen kyllä mäkin mielestäni näin viivaa sun testissä, vaikka mulla ei yleensä ole viivalaseja.
Hampaaton, kaipa se kroppa voi toimia joskus erilailla kuin yleensä. Itekin kun yrittää muistella yritystä edeltänyttä aikaa, en aina ole varma ettei asiaa x olis käynyt ennen. Ainakin teillä on talletukset kunnossa! :)
Lucky, menipäs vähäisiksi sun yöunet, mutta hyvän asian puolesta!

Ihanaa kuulla että teillä menee paremmin. Varmaan takapakkiakin voi tulla, harva ihminen osaa 100% muuttua kertaheitolla, mutta jos tulee takapakkia muistakaa että pystyitte parempaankin ja varmasti pystytte taas.
Larissa, voi olla että en malta. Paitsi mun reissun ajan, sitten on kyllä netti katkolla. Pahoittelut negasta.
Anskunen, onko teillä nyt tiiviimpää seurantaa alkuraskaudesta tms, kun on keskenmenoja ollut niin monta jo? Voimia ja vauvaliimaa!
Terkku, hyvä että kierto ei venynyt. Oon pahoillani hautajaisista.
Nenna voi höh, miten sun kierto noin heittelee just kun toivois olevan tasaista. Tosin 28pv olis tosi passeli jos siihen jäis, peukut pystyssä!
Ilpuri, pahoittelut tädistä.

Ihana synttäriyllätys sulla miehelle!
Catja, onnea yritykseen!
Jasmi, ei ihme ettet enää halua pillereitä, kun noin sekoittaa kropan! Varsinkin jos joskus kuumeilee toista, ja sais käydä saman rumban taas.
Silv iiks, jännäksi menee!
Kukka voimia, en osaa kuvitella miten pää pysyy kasassa noin pitkässä yrityksessä.
On. Tosi löysä sunnuntai vietetty. Kaverin piti tulla, mutta se tulikin kipeeksi. Kai pitäis vääntäytyä edes kävelylle, pää on kuin pumpulilla täytetty kun sisällä vaan luuhaa.
Beisla taukokierto viikko 1.