Beisla

On ihan pyllystä toivoo ja sit joutuu pettymään

Mut sulla vaikuttaa olevan ihanan optimistinen elämänasenne

"pessimisti ei pety" on ehkä totta, mutta onhan se prkleen kakka ajatus elämiseen. Toivon että sä jaksat taas pian toivoa
pc on tosiaan 25-herkkyys. Ja sillähän mä siis vuosi sitten plussasin dpo13, vaikka dpo12 oli aivan nega

Ja se plussa nukkuu nyt pinnasängyssä

Murkun testissä en nyt näe mitään, mutta tosiaan, vielä on varhaiset päivät.
Mä tein aamulla negan

Eikä siinä mitään, olishan se ollut aika ihme. Ja parempi varmaan näin, meillä olisi sitten ollut loppuvuodesta kaksi alta yksivuotiasta talossa

Mä kuitenkin toivon lapset pienellä ikäerolla... siksi tekis mieli olla ilman ehkäisyä.... Järki kuitenkin yrittää sanoa että heinäkuusta eteenpäin olisi järkevämpi yrittää. Kun ei nyt ole edes kuukautisia

Ja laskin että vaikka sitä tulisi ihan vuoden 2015 lopussa raskaaksi, niin esikoinen olis just kolme kun uusin tulokas syntyisi. Ja kolme lasta kolmen vuoden sisään on kuitenkin aika ripeää.
Niin ja pakko mainita että meillä tosiaan raskaudet ovat saaneet tosi helposti alkunsa. Siksi tässä pähkäilen, jotenkin kauheen kova luotto että 1/2 vuoden aikana plussan saisi. Vaikka eihän näistä tiedä, ikää tulee lisää ja kroppa voi aina reagoida miten sattuu