Raskaaksi 2015

Mun viivalasit tais jäädä yöpöydälle... :(
ImageUploadedByVau Foorumi1427432922.164951.jpg

Eipä ainakaan vahvistunut yhtään eiliseltä, enemmänkin haaleni. :(

Muurahainen kp 36/30 dpo11

Muokattu viimeksi:
Ei siis vielä oikein pysty sanoon että peli on menetetty. Entäs jos tänään onkin vaikka vasta dpo10? :rolleyes: Naisen keho osaa olla joskus aika mysteeri. :smug: Ja kun se raskaushormoni tosiaan tuplaantuu 2-3 päivän välein niin olettaisin että huomenna tai yihuomenna ois vähän vahvempi viiva.. ja oliko kuinka herkkä testi?

Yhtään en osaa sanoa mikä herkkyys noissa pc:n testeissä on. Lähdenkin googlettaa. No huomenna taas uutta testiä kehiin, jos vielä on tarvetta. :)

Muoks. 25 näyttäisi olevan.

Muokattu viimeksi:
Murkku pc on ollut mulla tosi herkkä ja oon siihen saanut haamuja vaikka muut ei oo näyttäny mitään :) mullakin eka seilas ja sit lähti vahvistumaan !
Toivottavasti sulla sama juttu !!
Niin kovin toivon viivalle vahvistumista, minäkin kun viivan näen !! :D

Vielä siinä muurahaisella hailura näkyy, joten toivoa ei vielä ole menetetty!

Minä kun niin että tänä aamuna testaan ovista ni arvatkaapa muistinko? Sinne minä aamu pissan pönttöön unissani suhautin! No pitääpä pidätellä... ei kyllä oikealla tunnu yhtään siltä että siellä ees olis mitään tapahtumassa... vasen puoli jossa oli joku epämääräisen muotoinen suuri kystan jämä ni sinne tuikkii sillee paineen tunteena. Yleensä mitä clomien aikaan ovista tunnustellut ni kyllä koskenut selkään ja joka kohtaan mutta nyt en mitään. :/

ovistahan ainakin ohjeiden mukaan ei edes suositella tekemään aamupissasta :) ainakin omassa paketissa oli että 10-20 välillä ja pari tuntia ennen testiä vähentää juomista :)

Eipä tartte testailla enää tänään eikä tuu jouluvauvaa meille, täällä kp1. :sad001 Ei olis pitänyt herätellä toivoa eilen. :sorry:

Ihanaa timbe!! Onnea :) toivottavasti on vaan jotain harmitonta vuotoa!

Mires silv??? ;) etkö sä ollut se joka päivitteli et on kuivaa ollu? Mullahan nimittäin täasä tärppikierrossa kuiveni oviksen jälkeen ku seinään ja sen jälkeen onki ollu ku saharassa ja niin näyttää jatkuvan edelleen. Jotenkin aina kuvittelin ja luinki monelta et raskauteen "kuuluu" et on kosteeta ja valkovuotoa tulee paljon mut ei ainakaan mulla vielä.

Murkku, toivon vahvistumista! :)

Beisla :Heartred

Minä pidän tänään vapaapäivän. Syön juuri aamupalaa ja sit nukkummaan. Ens viikolla pääsen tikutteleen ovista kun testit saapuu.
Oliko täällä kellään muulla PCO:ta, vaikuttaako siihen että ovisoireita on tosi pitkään ja ovulaatiokin on kipeä? Usein joudun ihan särkylääkettä ottaan kun tekee niin kipeetä. :scratch

Beisla :Heartred On ihan pyllystä toivoo ja sit joutuu pettymään :sad001 Mut sulla vaikuttaa olevan ihanan optimistinen elämänasenne :happy: "pessimisti ei pety" on ehkä totta, mutta onhan se prkleen kakka ajatus elämiseen. Toivon että sä jaksat taas pian toivoa :Heartred

pc on tosiaan 25-herkkyys. Ja sillähän mä siis vuosi sitten plussasin dpo13, vaikka dpo12 oli aivan nega :happy: Ja se plussa nukkuu nyt pinnasängyssä :joyful: Murkun testissä en nyt näe mitään, mutta tosiaan, vielä on varhaiset päivät.

Mä tein aamulla negan :grumpy: Eikä siinä mitään, olishan se ollut aika ihme. Ja parempi varmaan näin, meillä olisi sitten ollut loppuvuodesta kaksi alta yksivuotiasta talossa :grin Mä kuitenkin toivon lapset pienellä ikäerolla... siksi tekis mieli olla ilman ehkäisyä.... Järki kuitenkin yrittää sanoa että heinäkuusta eteenpäin olisi järkevämpi yrittää. Kun ei nyt ole edes kuukautisia :rolleyes: Ja laskin että vaikka sitä tulisi ihan vuoden 2015 lopussa raskaaksi, niin esikoinen olis just kolme kun uusin tulokas syntyisi. Ja kolme lasta kolmen vuoden sisään on kuitenkin aika ripeää.
Niin ja pakko mainita että meillä tosiaan raskaudet ovat saaneet tosi helposti alkunsa. Siksi tässä pähkäilen, jotenkin kauheen kova luotto että 1/2 vuoden aikana plussan saisi. Vaikka eihän näistä tiedä, ikää tulee lisää ja kroppa voi aina reagoida miten sattuu :wacky:

Muokattu viimeksi:
Anteeksi kaikille, täällä keskitytään nyt omaan napaan... :sorry:

Täällä tänään dpo 13, kp 30/31. Tehtiin tänään niin negatiivinen testi, kuin vain on mahdollista. Täysin valkoinen. Olo on nyt melko lannistunut. :sad001 Mies yritti lohduttaa, mutta tiedän, että harmittaa häntäkin.

Aamulääkkeetkin jäi ottamatta, kun itkua tihrustin samalla, kun yritin vähän meikkailla nassua ja sitten vaan unohtui. Tajusin tämän vasta töissä, ja olo alkaa nyt olla sen mukainen.

Neelia, niin kauan kuin ei ole kuukautisia, niin on toivoa! :Heartred Ja vaikka toi kuulostaa ihan törkeeltä kliseeltä, niin se on kuitenkin totta :) Mulle sanottiin vuosi sitten ihan samaa täällä ja positiivinen siitä vielä tuli :)

susanne, pahoittelut negasta :sad001

timbe, varovaiset onnittelut sillä plussa se on! :) toivottavasti tuhru siitä laantuu ja viiva lähtee vahvistumaan :wink

Silv, ei se täti saa tulla sinne! Myöskään kyfin luo ei ole tät tervetullut!

Murkku, joku ihan hailura haamu näkyy mun silmiin. :wink Mutta dpo 11 on aikaisin! Oota päivä tai pari ja testaa sitten uusiksi!

Neelialle ja Sandylle myös pahoittelut negoista :sad001

Täällä ei ole tilanne muuttunut mihinkään, tänään pitäisi tädin kurvata paikalle, jos mennään edellisten kiertojen malliin. Viikon viimeinen työpäivä ja sitten lähdetään reissuun mun vanhempien luo viikonlopuksi :joyful: Ihana mies, kun ehdotti extempore-reissua :shy: Tuhru jatkuu vaimeana, tissit on kipeät, kohtua vihloo ja koko viikon on ollut kurkku karheana ihan kuin olisi flunssa tekeillä. Menkkaoireita kaikki!! :grin Ja flunssaoireet johtuu siitä, että töissä on vetoa. Eikö niin??? :wink

Larissa kp 28/27, dpo 9, tjot-k. 9

Muokattu viimeksi:
Takaisin