Raskaaksi 2015

murkku, on siinä hailakka viiva! Milloin pissit uuden tikun? :woot: Ääää liian jännää! Ja mahtavaa! Ps. pitääkö tolle sivustolle jotenkin kirjaantua että voi laittaa testikuvia? Oon käyny siellä vaan aina ihmisten eri dpo päivinä tekemiä testejä kyttäämässä :grin

Vau tänään taas plussia :)

Ja murkku mä nään myös, nyt hirveesti vahvistumista niin pääset näyttämään lääkärille närhen munat ;)

Larissa, juu pitää kirjautua. Mut siitä kiva, et pääsee kattomaan omia aiempia testejäkin, niin voi verrata samalla aiempiin kiertoihin. :)

Pepe, se vasta hauskaa olisikin! Tavata lääkäri ja sanoa hei minä joka en teidän mukaan ovuloi olen nyt kuitenkin tullut raskaaksi ilman ovulointia! :D

Onnittelut viivanvahvistelijoille :Heartred

Mun mielestä aika matelee.. nyt kp11 ja vielä pitkä matka ovulaatioon ja keskenmenon jälkeen ei välttämättä edes ovuloi.. plaah..

Mun ei tosiaan niitä ovistestejä pitänyt hankkia, mutta laitoin 28 testiä tilaukseen.. en siis aatellu että heti tässä kierrossa tärppää vaan piti hankkia tulevia kiertoja varten valmiiks.. pessimisti ei pety jne.. :p

Mulla ois hirveesti koulujuttuja työn alla, niitä kun jaskais alkaa tekeen pysyi ajatuksen vauvoista muualla. :grin

Muurahaisella taitaa siellä jotain näkyä, onnittelut kuitenkin säästetään vahvempiin näkymiin. :)
Johannaa on muista olenko vielä onnitellut mutta ei lisä pahaa tee eli paljon onnea ja tarrasukkia! :) myös muille plussanneille hirmuisasti onnea ja superpikaliimaa!

Täällä on nyt hankittu sitä paljonpuhuttua vehnistä ja syötykin jo ensimmäinen lusikallinen. Maku on kyllä mielenkiintoinen, olkinen. Mieskin otti sitä siinä sivussa, halusi kuulemma maistaa onko pahaa. :D
Vielä kysyisin mielipidettä koska mun kannattaisi ruveta testaamaan kun nyt on kp 14 ja viimekierto oli surkeat 20 ja edellinenkin 24. Oviksesta ei ole mitään tietoa, testejä täytyisi ehkä hankkia jos ei nyt tärppää. Testit vaan polttelee yöpöydän laatikossa kun en ole ikinä koskaan sellaista tehnyt, en raskaus enkä ovis. ;)
Lukutoukka kp14/20-24 yk3

Kohta3 voi kun mullakin alkais greippimehu maistumaan. Hmm toimistokan verigreippi samalla tavalla. Se olis huomattavasti parempaa. Ja toi päivittäin seksiä on kans hyvä neuvo, tai sen luulis ainaki olevan ni ei tarviis ovistakaan bongailla ku pistää peiton heilumaan päivittäin ;)

Lauruskaah oi, sielläkö oli alepäivät. Vois ittekki tilailla r-testejä roppakaupalla ku oon niin innokas testailija :D

Ja nyt naiset täällä alkaa olla kuumottavat paikat odotella teiän tuloksia!! Etenki tais olla anskunen ja silv? :D

Muurahainen hailakkaa näkyy mutta nyt sit heti aamupissistä tikkua kastelemaan ni pääset heti aamusta ilahduttaa meitä ja näyttää lääkäreille mitenkä tää homma toimii!!! ;)

Mindis: mä join nimenomaan verigreipistä ja appelsiinista puristettua mehua plussakierrossa :)

On: ei vieläkään muuta kuin vv :) mahtaaks tässä asiassa auttaa sama kolmen S:n sääntö? :D sauna enää olis käyttämättä tältä päivää ja senkin teen ku pääsen töistä :D

Silv, hyvä tietää ni mun ei tarvii silmät sikkuralla vetää tuota greippimehua vaan voin siirtyä verigreippiin :D onha se söpömmän värinenki ;)

Johanna, Onnea!

Larissa, En muista minkä merkkinen mun kuppi on. Se on varmaan joskus 2009 ostettu tms ja mulla on vähän sellainen muistikuva, että olisi ollut joku ”sesonkiväri”.

Mimmulih, Tervetuloa!

Silv ja Anskunen, Nyt niitä testejä kehiin jo!

Lukutoukka, Jos meinaat raskaustestiä niin kannattanee odotella sinne kp 20 tienoille ennen testaamista. Ovistestit kyllä noin lyhyellä kierrolla pitäis aloittaa jo varmaan kp1 ;)

ON. Työpäivästä selvitty lähes olemattomilla unilla, varsinainen perehtymispäivä kun mitään uutta ei varmaan jäänyt päähän ;) Mutta ei kai sen niin väliä. Kolme edellistä perehdytyspäivää (perehdyn siis yhteen uuteen "työpisteeseen") olin poissa tuon lapsen sairastelun takia ja huomenna olenkin sitten jo täysin oppinut eli vahvuudessa mukana :D Ja vahvuudesta puheen ollen.. ovistestissä alkaa selvästi viiva vahvistumaan. Tänään jos kellistäisi miehen kun huomenna menee kavereittensa kanssa viihteelle niin saisi varmaan hyvät jemmasiittiöt odottellemaan ovulaation aikaa ;)

Puhelimella pikaisesti, mäkin näen jotain muurahaisen viivassa, vaikka viivalasiton olenkin! :grin

On. Pakko ehkä jo myöntää, että mun etova olo on hieman palannut tänään. Sit mulla on jo ties kuinka monetta päivää paha turvotus. Yleensä näin on menkkojen ekana päivänä, ja satunnaisesti muutenkin, mutta ei näin kauan putkeen.

Murkku, on siinä haalee viiva! Uutta testiä odotellessa :)

On. Nyt on viimesetkin tallettelut talleteltu ja seuraavan kerran seksiä sit kun tuleva jouluvauva syntyy :hilarious: Nyt kp 15 ja joka päivä ollaan pistelty menemään, alkaa kieltämättä vähän puuduttaa. Ovis on ainakin varmasti hyödynnetty joten nyt voi vihdoin huokasta :p

Murkulle sormet ja varpaat pystyssä :)) ja kaikille muillekki tietty!

Silv, mikäs kp sulla nyt olikaan menossa? :)

Lucky87 toi on niin ärsyttävää ku tekstit katoo! Itekki puhelimella kirjoittelen ja sitte vahingos jos painaa kaks kertaa edellinen nappia ja lähtee viestiketjusta niin sinne vaan hups vaan kaikki tekstit hukkaan! :/

On. Masennus niinku olis jo kp1, sillä aamulla testattu nega. Ja enpäs huomannut ottaa yövuoroon siteitä niin mitäs veikkaatte, aivan varmaan täti saapuu ennen kuutta ku kotiin pääsee! Laitan sit joltain asukkaalta vaipan niin saa prkl vuotaa sitte! :D

Kp29/28-29 (31)

Takaisin