Raskaaksi 2015

Nyt mäkin näen muurahaisen testissä haamulaista!! :)

Anskuselta ja Silviltä odottelen myös plussatestejä! :)

Larissa, mullakin tiputtelun vuoksi lääkäri varattu yksityiselle kahden viikon päähän. Kunnalliselta sain ajan 3 kuukauden päähän. Aika on vieläpä terveyskeskuksen yleislääkärille eli oletettavasti laittaa vaan lähetteen eteenpäin naistentautien polille ja sitten taas odotellaan aikaa. Ei mulla pää enää olisi kestänyt sitä odottelua kuukausitolkulla, joten marssin nyt sitten yksityiselle... On meillä se kunnallisen aikakin varattuna silti. Mutta jospa sitä ei tarvitsisi käyttää koskaan...

Voi hyvänen aika.. alkaako mun keho valmistautua ovikseen jo tässä vaiheessa???? :eek: kp 11 siis ja mulla on kierto yleensä 35-55 päivää.. toki mun keho valmistelee ovista kipuineen varaan viikon verran.. mutta oispa huippua jos kierto lyhenis vähän. Mulla on siis PCOta toisessa munasarjassa ja aiheuttaa pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja.. mutta onneksi ovuloin vaikkakaan en välttämättä joka kierrossa.. raskaus raskauden jälkeen ovulaatioireet on olleet selvemmät ja kviut pahentuneet.

Öööö naiset...olin ulkomailla reissussa ja nyt kun tulin katsomaan vähään aikaan näitä viestejä niin 2500 uutta viestiä :D :D :D ei tsiisus! ! Mä en aio lukee niitä mut veikkaan että siellä on moni plussannut?? Onnea heille ja ne ketkä ovuloi ja jännäilee, niin tsemppiä siihen :* ♥♥♥♥ itsekin jännäilen nyt ens viikon alkuun. .ainoa "oire" on tosi kipeät ja herkät nännit :D saas nähdä ;)

Plussatuulia kaikille ++++

Kyllä mä kroppaani alan näköjään jo vähän tuntea :) ensimmäiset hennon vaaleanpunaiset bongattu pyyhkiessä :) todella vähän ja todella hento mut aamulla tod näk vuotaa jo ku seula :D

Johannalle onnea, ja kasapäin tarraa ja liimaa :)

Murkulla näkyi ihan hailakka viiva, toivottavasti vahvenee ja pieni papunen olisi matkassa! Siinä olisikin näyttää lääkärille mistä kana pissii :grin

Murkulla kyllä testissä viivan poikanen näkyy ♡

Vesta sulla on ihania nuo sun profiilikuvat :)

Silviltä ja Anskuselta plussia odotellaan :)

Ihanaa , oma kulta palaa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä kotiin ♡♡ Kerran vuoteen meillä tällänen viikon "ero" aina. Mutta on saanu viettää koirien ja itsensä kanssa laatuaikaa. Tänään koiruuksista yks täytyi käyttää lekuriin, silmätulehduksen vuoksi.

Soma kp19/28-30

Soma -joo tuli luomusti raskaaksi. Heille oli tosiaan sanottu ettei mitään mahiksia raskautua endon takia joten ei käyttänyt ehkäisyä.. :)

Johannalle onnittelut ja murkun aamutestiä odotellessa :)

Tsemppiä kaikille vaiheisiin, mä nukahdan istuulteen kohta et kantsis varmaan mennä nukkumaan :)

Muokattu viimeksi:
Onko jollain ollu vuotoa kun menkat pitäis alkaa vaikka oliskin tullut raskaaksi?
Täällä oon ihan äimänkäkenä. Joko on ollu pelkkä kiinnittymisyritys, tai sit jotain muuta. Tulee pyyhittäessä vaaleanpunaista, mutta raskaustesti näyttää tältä
ImageUploadedByVau Foorumi1427428495.311870.jpg

Nyt kp 29/31

Timbe: positiiviseltahan tuo näyttää :grin ja aika monella on alkuraskaudessa vuotoa. Tosin voi olla alkava keskenmenkin :sad001 mulla alkoi keskenmeno vaaleanpunaiselle vuodolla. Toivottavasti sulla ei ole kyse siitä.

Flunssaa pukkaa. Perheen pienimmät ovat flunssaisia ja nyt on itelläkin tukkoinen olo. Mua ärsyttää kun ei oo tervettä päivää tässä perheessä. Aina joku lapsista on sairaana. Aamut alkaa hurjan aikaisin. Tänään kuopus (1v3kk) heräs jo 5.30 :wacky:

varovaiset onnittelut timbelle :) täällä nyt kp30/28-32 ja dpo14?ei näy vielä menkkoja:smiley-angelic001 voi kyllä olla että joutuu viikonlopulle kuitenkin jonkun liuskapaketin ostamaan :p ja vaikka nyt sattuiskin jäämään kiinnittymisyritykseks ni hei, ainaki tiedän että jotain yritti tapahtua ja jatkan tuota verigreippimehun juomista:)

Timbe, lämpimät onnittelut!! :joyful: Mä muistelen lukeneeni että kiinnittyminen tapahtuu 6-12 päivää ovulaatiosta ja silloin voi päivän pari tulla pientä vuotoa. Joillakin tulee kuukautisten kohalla vuotoa. Ja joillakin tuhruttelee tuntemattomasta syystä milloin sattuu (esim. mulla esikoisen normaalissa raskaudessa). Toivotaan että tällaisesta sullakin kyse, ei huolta jos vuoto pysyy tuollaisena vähäisenä :)

Täällä lämmöt yhä koholla, toista yötä unet omituisen selkeitä ja alavatsalle tullu jännä paineen tunne :happy: Huomenna on ehkä ihan pakko testata, dpo 7 tai 8 silloin :grin

Positiivista viikonloppua kaikille!!

Voi ihanaa Timbe!!!! :) Nyt paljon paljon tarrasukkia sun massuun, ettei ole vaan kiinnittymis yritys!!
Mun kaverilla tuhrutti melkein raskauden puoleen väliin. Joten hyvinkin voi olla, että sulla on pikkuinen matkassa! Toivottavasti näin on!!! <3

Onnea plussanneille! :Heartred Timbella toivottavasti jotain vaaratonta ja ohimenevaa vuotoa, koska kyllahan toi plussa on.

Murkku ja Anskunen pitaa meita viela jannityksessa, vaikka kylla makin tossa Murkun testissa jotain naen. :)

Ja DarkMimosalle piti viela sanoa, etta ihana Jaakko! :love7

Missä murkun aamutesti?! :) :)

Timbelle varovaiset onnittelut! :) Mulla oli vuotoa ja raskaustesti näytti plussaa. Vuoto loppuikin, mutta digin rvt ei nousseet... Sitten reilun viikon päästä alkoi kunnon vuoto. Mä pidin tuota kemiallisena raskautena. Toivottavasti sulla olisi aivan harmitonta :)

Takaisin