Raskaaksi 2015

Yksi testien kanssa sekoileva lisää... :p Tänään tuli o-testit luukusta ja pitihän asiaan heti tutustua. Ei tullut edes viivan paikkaa näkyviin. :grin Eipähän tarvii arvailla sitten, että onko viiva vai ei, kun tuosta voi vaan vahvistua.
Viikonloppuna/alkuviikosta/olojen mukaan sitten varsinainen testaus.

On tääkin, kun 30+ iässä joutuu uudestaan tutustumaan omaan kroppaansa ja sen toimintaan.
Viime kierto oli eka luomu ja tosi erilainen kuin ehkäisyn kanssa. Tän jälkeen pääsee sit vähän ehkä kärryille, et mikä se oma "normaali" kierto sit lopulta on.

Kp 7/28

Ooh selkeä plussa sarina! Jee! Tästä se taas lähtee tai jatkuu plussatuuli! :)

Ihana jaakko! <3

Bleisa jep nää on kyl niin parhaita! :) toivottaan että saat sen plussan :)

Mariska, voimia suruun sinulle ja miehellesi! Olen äärimmäisen pahoillani. Olen seurannut tätä sinun viimeistä keskenmennyttä raskautta toivoen teille kaikkea hyvää. Olen niin pahoillani, että näin kävi.

Sarinalle ja Johannalle onnittelut plussista ja vahvistumista viivoille!!

starling kp 15/31-35

Janeh: joo kyllä mä noita viestejä selailin taapäin sillon viimeksi kun kävit kertomassa kuulumisia :) hienoa! Ehkä me muutkin vielä joskus... ;)

Kyfi kyllä siinä haamulainen näkyy, vaikka kuva onkin epätarkka. :) vahvistumisia sille!

Sarinalle onnittelut hienoista viivoista!!

Elkäähän turhaan ootelko minun testitulostani, ei siellä näy kun yksi viiva kuitenkin...

Kyfillä joku haalee viiva siellä näkyi! Vahvistumista sinne :)

Sarinalla selkeä plussa onnea <3

Ihanaa lisää plussia!

Darkmimosan jaakkokin vihdoin tullut maailmaan ;) tänään kävi just mielessä että jokokohan se on tullut vai onko mulla mennyt ihan ohi!

Kylläpä ootte taas päivän aikana ahkerasti kirjoitelleet! :eek:

Murkku, sulla onkin jännät päivät meneillään siellä! Ootan sun testiä kieli pitkällä :woot:

Pahoittelut menkoista enu :sad001 Mutta kyllä se teidänkin vuoro vielä koittaa! :shy:

Voi höh menkoista LunaOdessa :shifty: Mutta sulla on kyllä mahtavan positiivinen asenne! :happy: Tsempit uuteen kiertoon!

Silv, samat yk:t meillä :) Tai no me tjottaillaan, mutta you know :wink Älä pidä hullua jännityksessä vaan testaa jo! :grin

Kylläpäs Tyttötiikerillä on siellä mojova o-plussa! Wau! :woot:

Beisla, ei se oireettomuus tai tiputtelukaan aina negaa takaa. Toivotaan että menkat jää tulematta sinne :) Ja onpas siellä vielä nihkeämpi tilanne kunnallisella kuin täällä! :eek: Tässä kunnassa sentään pääsin 3 viikon sisään omalääkärille ja toukokuulle sen ajan naistenpolille. Ei vaan ole niin paljoa ylimääräistä (ja toisaalta ei ole niin kova kiirekkään tämän kanssa), että viitsisi yksityiselle lähteä. :grin

Sarina, plussa se on!!!

Ilpuri, testaa testaa! :woot:

Kyfi, epätarkka on kuva, mutta kyllä siellä jotain näkyy! :woot:

DarkMimosa, ihana Jaakko! :happy:

Anskunen, sulla ois myös huomenna testin paikka niin kuin sovittiin :wink :nailbiting:

Radamsa, kyllä maca on ihan kokeilun arvoinen :wink Saattaa vaikuttaa hormoonitasoihin, lisätä halukkuutta molemmila yms. Annostus kannattaa vaan aloittaa VAROVASTI sillä kaikkien maha ei sitä kestä! Esim. teelusikan kärjellinen ensin ja siitä sitten lähtee annostusta nostamaan. Itse erehdyin ottamaan eka kerran sitä 1/2 tl ja tuli aivan KARMEA olo, en siis voinut muuta kuin istua kummallisessa kyyryssä ja nikotella :spitoutdummy:

Larissa kp 26/27-30 dpo 7, tjot-k. 9

Iiiik uusi kuukuppi tuli postissa ja se on ihana! Laitan siitä kuvan, kun multa ei vielä testikuvia heru :grin Kelpaa menkkojen tulla, jos uskaltavat :wink

ImageUploadedByVau Foorumi1427304239.051317.jpg

Larissa, ihana väri. Pitäis varmaan itsekin tilata, viimeksi maksoin itteni kipeeks kun tilasin sellaisia soft tamponeja mitä voi käyttää seksinkin aikana, mutta seuraavana päivänä plussasin ;)

Niin ja esikoisen kohdalla olin ulkomailla, olin pakannut laukun täyteen tamponeja mutta siellä sitten sainkin plussan :D että kyllä se täti jättää tulematta silloin kun sitä oikein odottaa ja siihen valmistautuu huolella.

Takaisin