Raskaaksi 2015

Siis todella vaikee saada kuvaa vaikka livenä ihan selkeästi se on punertava...

Mitäs mieltä ootte?

Liitteet

• 1427293667612.jpg
    1427293667612.jpg
    331.8 KB · Katsottu: 210
Darkmimosalla ihana Jaakko siellä <3 meidän varsa alkaakin olla aikuisuuden kynnyksellä jo :) tarvii miehelle ehdotella uutta heppavauvaa :)

Sarina ei mikään haamu edes vaan selvä plussa! Onnea!

On. Hitto että nyt vasta toi ovisplussa, se tarkottaa et kierto taas venyy tai luteaalivaihe jää liian lyhkäseks... Mut jos sitä silti yrittäisi miehen tänään kellistää, ku tauditkin on selätetty... ...vaikka väkisin!

No sehän täs hauskaa onkin ku ei mul oo mitää tiettyä.. jokainen on aika ylläri, edellinen oli 96 päivää joka katkastiin teroilla :grin mut jos jotain pitäs sanoa ni n. 33-40 päivää yleensä.

Sarina aivan, niinpäs olikin. Ei täällä muista kuka puhuu ja mitä :) anteeks kun kyselen kaikki varmaan sataan kertaan, mikä kp nyt? :)

Ei se mitään :D nyt on siis kp25 :) en tiedä herättelikö ne terot jotenkin mun kroppaa mut ovis oli tässä kierrossa niin aikasin ettei oo koskaan ikinä ollu eli kp14 sain ovisplussan. Yleensä ovis on ollu jos oon saanut sen tikutettua vasta kp 25 jälkeen.

Jos ne olis sit sen verran lyöny kiertoon vauhtia että se ovis tuli tarpeeks ajoissa ;)

Munkin on menny ne menkkaolot kyl ohi, aamulla viä oli mut sen jälkeen ei mitään... MUTTA mä mieluummin maalaan piruja seinille ja manaan niitä menkkoja saapuvaksi :D

Sarina, voi vitsit onnea, viivahan siellä on! Oon hurjan iloinen teidän puolesta, sun pitkät kierrot ja kaikki. :grin :wav

DarkMimosa ihana Jaakko. Kiva kun laitoit kuvan, mä meinasinkin kysyä jos voisit. :)

Nennaa harmi että säkin asut kaukana. Sun oireet kuitenkin kuulostaa lupaavalta!

Muurahainen jes, tuun heti aamulla kyttäämään! (Tosin niin mä taidan olla täällä muutenkin... heh.)

Ilpuri, malta vielä pari päivää niin jotain vois hyvinkin näkyä. :)

Kyfi tosi epätarkka kuva, mut jotain taidan nähdä. :)

Nuuhku, tosi hyvä että sun läheiset pitää susta noin huolta. :Heartblue

Anskunen eikun sä hyppäät nyt mukaan tohon plussa-aaltoon, vaikuttaa olevan vahvaa sorttia meinaan. :wink

Aphrael, hyvä kuulla kokemusta kaupungistakin, vaikka älytöntä että noin hidasta. Ja vielä se, että kun soitin kunnalliselle ja ensimmäinen neuvo oli "soita yksityiselle"! o_O Sen takiahan mä kunnalliselle soitinkin... Pitkään sain tivata ennen kuin sain vastauksen että mitä jos en haluais. (No halusin kuitenkin, mutta periaatteesta.) Mutta luulis kuitenkin että lääkärit olis halunnut nähdä sut pian uudestaan paikan päällä, jos olis jotain kovin huolestuttavaa niiden mielestä. Vaikka olishan se kiva että selittäisivät jo pyytämättäkin tietämättömälle ihmiselle.

Tyttötiikeri, nyt kaikki keinot käyttöön miehen kellistykseen! :smiley-bounce012

On. Soitin sitten yksityiselle ja varasin ajan parin viikon päähän, jos niillä olis jokin helppo ratkaisu tähän tiputteluun. Tai ainakin mielipide, mitä se vaikuttaa lapsentekoon. Kun kuitenkin luovuttajan luona ravataan, niin en haluais turhaan vaivata ihmistä jos mulla itellä on jotain mikä voi haitata kiinnittymistä. Ajan siis tarkoituksella halusin vähän pidemmälle, että jos yllättäen tuliskin plussa niin ajan voi vielä perua.
Kp28/29, dpo13.

Takaisin