Soma
Puuhakas puhuja
Täällä onkin plussia tullut muutamille, isot onnittelut ja tarrasukkia paljon matkaan! 
Silvillä ja murkullako on nyt jännät päivät. Testit kehiin leidit
Omaanapaa. Nyt on kerenny aivan liikaa miettimään asioita yksikseen, kun mies reissussa. Raskauden yrittäminen tuntuu taas,niin raskaalta. Pelkään, että endometrioosi (joka kuitenkin lievää lääkärien mukaan ) vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Pahimmassa tapauksessa ei saada koskaan lasta. Mitä olen tai mieheni on valmis kestämään, että saataisi oma penokainen.
Näitä kysymyksiä herää koko ajan lisää. Ja suurin kysymys on miksi näin käy minulle tai ylipäätänsä kenellekään?
Ajattelin soittaa neuvolaan ja pyytää aikaa, jos pääsisi juttelemaan jonkun kanssa mieltä painavista asioista.
Jos täällä sellaisia kenellä diagnosoitu endo, niin haluaisin kovasti kuulla kuinka kauan raskaaksi tuleminen teillä on kestänyt?
Oletteko joutuneet hoitoihin vai ihan luomusti raskautuneet?
Pahoittelut näinkin negatiivis painotteisesta postauksesta.
Soma kp18/28-30

Silvillä ja murkullako on nyt jännät päivät. Testit kehiin leidit

Omaanapaa. Nyt on kerenny aivan liikaa miettimään asioita yksikseen, kun mies reissussa. Raskauden yrittäminen tuntuu taas,niin raskaalta. Pelkään, että endometrioosi (joka kuitenkin lievää lääkärien mukaan ) vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Pahimmassa tapauksessa ei saada koskaan lasta. Mitä olen tai mieheni on valmis kestämään, että saataisi oma penokainen.
Näitä kysymyksiä herää koko ajan lisää. Ja suurin kysymys on miksi näin käy minulle tai ylipäätänsä kenellekään?
Ajattelin soittaa neuvolaan ja pyytää aikaa, jos pääsisi juttelemaan jonkun kanssa mieltä painavista asioista.
Jos täällä sellaisia kenellä diagnosoitu endo, niin haluaisin kovasti kuulla kuinka kauan raskaaksi tuleminen teillä on kestänyt?
Oletteko joutuneet hoitoihin vai ihan luomusti raskautuneet?
Pahoittelut näinkin negatiivis painotteisesta postauksesta.
Soma kp18/28-30
Tuskin sun menkat voi aina olla jatkossa sellaiset
Olette kuitenkin alle vuoden yrittäneet ja 2 plussaa saaneet, eli uskon teidän mahiksiin! Saanko kysyä, että minkä ikäinen olet? Onko sulla mitään vitamiineja tms käytössä plussauksen edistämiseksi? Sitä vehnänalkioöljyä suosittelen sullekin, kun se saatta auttaa toistuvissa keskenmenoissa
kyllä te ensimmäisten joukossa tiedätte jos tänne plussa pärisee.