Silv
Kommentoinnin ninja
Kiva nähdä sinuakin, lucky :) tervetuloa takas kuumeilemaan :)
Mariskalle tsemppiä ultraan! Tuuhan kertoon kuulumiset :)
Janeh, ihanan nimen pieni on saanu :) mä en tiedä missä vaiheessa oon pudonnu kärryiltä (tää aika juoksee niin nopeasti) mutta kun näin että sinä oot käyny kirjottelemassa, oletin että uutiset on "39+? ja kohta mennään" -tyyppisiä :D onnittelut vielä pienestä jollen ole onnitellu aiemmin :)
Muoks. Ääh en ikinä muista tätä systeemiä :) silv kp 30/30-31 dpo 12 yk 10
Mariskalle tsemppiä ultraan! Tuuhan kertoon kuulumiset :)
Janeh, ihanan nimen pieni on saanu :) mä en tiedä missä vaiheessa oon pudonnu kärryiltä (tää aika juoksee niin nopeasti) mutta kun näin että sinä oot käyny kirjottelemassa, oletin että uutiset on "39+? ja kohta mennään" -tyyppisiä :D onnittelut vielä pienestä jollen ole onnitellu aiemmin :)
Muoks. Ääh en ikinä muista tätä systeemiä :) silv kp 30/30-31 dpo 12 yk 10
Muokattu viimeksi:
Meilläkin esikoinen välillä työntää kiukkuisena isiä kauemmas minusta jos sen nähden halaillaan tai pussataan
Ovishan kyllä jo meni et tää olis ollu ihan vain tekemisen ilosta vaan jäi haaveeks 
Oikeasti, erittäin validi mittari!
Kaikilla meidän perheen naisilla sormustemppu on näyttänyt oikein ja tällä hetkellä sisko testailee kavereitaankin! 

Olihan se jo pakko tsekata, milloin olis laskettu aika... 6.12.2015. Todennäköisesti synnytys aikaistuisi, kun mulla on vaikeahko perussairaus, jonka takia synnytys käynnistettäis/tehtäis sektio todennäköisesti jo marraskuun puoliväliin mennessä. Tai jopa aiemmin...
Toivotaan, että tämä on teidän kierto viimein!
Tahtoisin itsekin kiipeilemään 
Niitä ootellessa