Raskaaksi 2015

Kiva nähdä sinuakin, lucky :) tervetuloa takas kuumeilemaan :)

Mariskalle tsemppiä ultraan! Tuuhan kertoon kuulumiset :)

Janeh, ihanan nimen pieni on saanu :) mä en tiedä missä vaiheessa oon pudonnu kärryiltä (tää aika juoksee niin nopeasti) mutta kun näin että sinä oot käyny kirjottelemassa, oletin että uutiset on "39+? ja kohta mennään" -tyyppisiä :D onnittelut vielä pienestä jollen ole onnitellu aiemmin :)

Muoks. Ääh en ikinä muista tätä systeemiä :) silv kp 30/30-31 dpo 12 yk 10

Muokattu viimeksi:
Beisla, en ole enää varma :D Oon aina luullut että ovuloin tuossa kun tulee limat ja juilii toista munasarjaa, mutta väärässä olin. Tänään siis kp 13/26 ja testi näyttää tältä, joko tää on se plussa vai vieläköhän vahvistuu?
ImageUploadedByVau Foorumi1427176332.487089.jpg

Sydänpylly, Joo no meillä mies on ylityöllistetty yrittäjä eli stressitasot on jatkuvasti korkealla sen vuoksi ja ei siitä mihinkään pääse.. Ei nämä meidän lapset helppoja ole. Kyllä viimeksi eilen illalla (seksin jälkeen!) kävi mielessä taas kerran, että kuinka tyhmä voi ihminen olla kun haluaa vielä lisää lapsia. Haalin siis nuoremman oksennuksia hänen peittoonsa ja lääkitsin kymmenettä kertaa illan aikana ja samaan aikaan jankutin vaihe kerrallaan ohjeita kohta 15v ikäiselle nukkumaanmenorutiineista.. Mut on ne rakkaita silti <3

Silv, Olet vaan tullut järkiisi jos ei toi suklaa kelpaa ;) Mua hymyilyttää edelleen mehiläisenkakkakapselit :D Pitäisköhän yrittää markkinoida miehelle ja nimenomaan tuolla nimellä..

Beisla, Toivottavasti nyt olisi tärpännyt ja voisit tänne meille liittää lähiaikoina plussatestin kuvan.

Junttura, Vaikuttaisi siis kovasti plussatestiltä..

Mariska86, Tsemppiä ultraan! Tuot meille sit hyviä ultrakuulumisia, eikö vaan?! Noi ultrat on kyllä jännittäviä ja ahdistavia.. Itseäni jännitti ja ahdisti vielä siinäkin vaiheessa kun ravasin ultrattavana yhtenään. Molemmista lapsista siis on raskaudet olleet hieman vaikeita ja supisteluiden ym vuoksi on puolen välin jälkeen ultrattu tiuhaan. Mut tosiaan, ihan yhtä jännittävää se oli silti joka kerta J

Janeh, Onnea pienelle kauniista nimestä!

Suvii-i, Kyllähän tuo ainakin aika lähellä ovisplussaa on.. Ei ehkä ihan vielä plussa, mutta ainakin kannattaa jo elää sen mukaan kuin olisi ;) Mä en itse ole saanut liuskatesteihin ikinä samanlaista tai vahvempaa viivaa kuin kontrolliviiva, mutta en kyllä tiedä ovuloinkokaan silloin testaillessa muissa kierroissa kuin siinä jossa päätin huvikseni kokeilla digitestiä.

ON. Mies ilmeisesti edelleen haluaa lisää lapsia. Ainakin eilen illalla kovasti vaikutti siltä. Joskin nuo kaksi olemassaolevaa kyllä tekivät parhaansa häiritäkseen (nuorempi alkoi oksentamaan kesken uniensa limaisuutensa takia juuri h-hetkellä mm) meidän onnistumista. Mutta eikös se olekin lasten tehtävä pyrkiä siihen, ettei sisaruksia tulisi montaa ”taistelemaan” omasta paikasta ;) Aloitin eilen huvikseni ovistestien tekemisenkin ja hyyyyyvin haalea viiva tuli, mutta eipä vielä mitään muuta pitäisikään tulla.

Aphrael kp 8 /28 (-37), yk 1

Aphrael, kiva kuulla :happy: Meilläkin esikoinen välillä työntää kiukkuisena isiä kauemmas minusta jos sen nähden halaillaan tai pussataan :grin Aamuyöt nukkuu usein meidän välissä kun ei silloin herättyään nukahda enää omaan sänkyyn ja nukkuu meidän välissäkin aika pinnallisesti niin aamusta. Siinäpä jää sitte hyvät aamuhetket käyttämättä - kuten tänään :shifty: Ovishan kyllä jo meni et tää olis ollu ihan vain tekemisen ilosta vaan jäi haaveeks :happy:

Testaajia ja tuloskuvia ootelessa... :grin

Sydänpylly dpo 3, yk 1

suvii-i, mulla näyttää kuta kuinkin tuolta, plussaviiva siis. Tein viimeksi varmistuksen toisen merkin digitestillä ja se näytti heti hymynaamaa. Tuon vahvempia viivoja mulle ei ainakaan tule (n. 5 kk seurannut..).

Juuh, tällä taas yksi päivä vähemmän testiin. Tai oikeastaan ei, päätin nimittäin siirtää raskaustestin teon perjantaille. Oi kylläpä perjantai 27.3. kuulostaa siltä päivältä, jolloin haluan kuulla odottavani ensimmäistä vauvaa!!!:talk017

Meidän äiti on ihan noita, sillä on sellainen sormustemppu (saatte nauraa...), jolla voi testata, odottaako ja kumpi on tulossa. Mulla näytti testi ekaa kertaa, että olis tyttö tulossa. :female Oikeasti, erittäin validi mittari! :laughing002 Kaikilla meidän perheen naisilla sormustemppu on näyttänyt oikein ja tällä hetkellä sisko testailee kavereitaankin! :laughing025

Flunssainen tunne jatkuu edelleen. Nenä on tukossa, vähän lämpöä, mutta ei muuta. Flunssaksi se ei selkeästi muutu, tämä on nyt neljäs päivä, kun tuntuu tältä.

Minkähän takia mun vauvaunet on loppuneet? Aiemmin näin joka yö vauvoista unta, olin raskaana, juuri synnyttänyt jne., mutta nyt, kun oikeasti vauva on ajankohtainen, niin vauvaunet ovat täysin loppuneet...

Beislalle ja muille testipäiväläisille tsemppiä testaukseen! Kuvia odotellessa.. :)

Ilpuri: Yhden kaverin kanssa ollaan myös mietitty tota seksuaalikasvatusta kouluissa. Toki se on hyvä että sitä on ja kannatan ehdottomasti sitä että alaikäiset sais kunnalta ilmaiset e-pillerit. Mutta en ainakaan muista että meille ois ikinä puhuttu esim. mahdollisista ongelmista raskaaksi tulossa tai keskenmenoista. Ainakin mun mielestä olis kuitenkin hyvä tietää esim. miten naisten hedelmällisyys laskee iän myötä. Vois alkaa ensisynnyttäjien keski-ikäkin laskemaan. :p Vaikka mä oon paraskin puhumaan. Jos toiveet toteutuu ja tuun tän vuoden aikana raskaaksi niin oisin 28v. ensisynnyttäjä et aika lailla keski-arvossa mentäis.

Mariskalle tsemppiä ultraan, on varmasti ihanaa nähdä pikkuinen! :Heartred

On. Viikon ainut vapaapäivä on tänään. Ois tarkotus lähteä ostamaan vaatteita ristiäisiin, sunnuntaina siis tuleva kummipoika saa kasteen. :Heartblue

Tulin kurkkimaan kuulumisia :D

Täällä herätty valtavaan nenäverenvuotoon joka kesti sitten reippaan tunnin.
Yleensä on menkkojen aikaan valunut verta nokasta, mutta ei koskaan noin paljoa.

Nyt niitä plussia kehiin, monta sivua luin eikä yhtään plussaa löytynyt:smiley-bounce016

~ tassu 7+5

Silv, ootko jo kertonu milloin testaat? Lista taas jossain kaukana.

Loppuviikosta onkin taas paljon testaajia, jee! Ite pitäis malttaa pääsiäiseen.

Kiva kuulla susta lucky :) Tai kivahan se olisi ettei kenenkään täällä tarvis olla :wink

Musta on niin hauska elää muiden mukana niitä piinaviikkoja :happy: Neelia, Beisla ja sydänpyllylläkin on semmoiset sävyt kirjoituksissa että kyllä me plussaa tänne saadaa :Heartred

Itselläni tämä "piina" sittenkin jatkuu.... Eilen oli vähän jotain veristä vuotoa päivällä, mutta sen jälkeen ei mitään. Tai no valkkarin määrä on lisääntynyt. Ja raskauksissa mulla sitä on aina tullut valtavasti... Tää on ihan mahdotonta mitä mun mieli tekee!! Aarg. Nyt vaan pikakelaus perjantaihin kiitos :grin:grin Silloin pitäis näkyä jos ois raskaana. Paljon aiemmin en viitsis testiä tehdä, koska negaa en uskois :rolleyes: ja plussa olisi niin hailurainen että silti saisi jatkoa piinata. Enkä haluais edes tietää jos on joku kiinnittymisyritys ollutkin.... etenkin kun imetän, niin keskenmenon mahdollisuus on suurempi...Että jos tästä nyt vauva saadaan, niin kyllä kaveri aikamoiset epätodennäköisyydet ylittää! :Heartred

Niin joo, ja aikasemmin oli puhetta jouluvauvoista :) Mä viime vuonna plussasin näihin samoihin aikoihin ja vauvan LA olikin 25.12.2014 :Heartred Kaveri päätti tulla maailmaan 22.12.2014 :Heartblue Vaikka alkuun tuo joulun ajankohta ahdisti, niin eipä sillä nyt ole enää väliä :) Joulullakin on uusi merkitys nyt. Ja jos poika joskus jotain purnaa, niin sanon että itsehän päätti tulla maailmaan joulun alla, viikkojen puolesta kun raskauden olisi annettu mennä reilusti 2015 vuoden puolelle :happy:

Kiitoksia tsempeistä kaikille!!! :Heartbigred Olihan se jo pakko tsekata, milloin olis laskettu aika... 6.12.2015. Todennäköisesti synnytys aikaistuisi, kun mulla on vaikeahko perussairaus, jonka takia synnytys käynnistettäis/tehtäis sektio todennäköisesti jo marraskuun puoliväliin mennessä. Tai jopa aiemmin...

Liisu: lauantaille aattelin venyttää jos on tarvis testata :)

Neelia: mä kans piruuttani niitä tos aamulla katselin. Jos nyt olis tärpänny niin 1.12 olis la. Mut jos nyt ei, mut ens kierrossa tärppäis ni sitten vasta jännät paikat olis, kun olis la 1.1. :D

Muokattu viimeksi:
sydänpylly, ei dpo 2 vielä ole kiinnittymistä edes tapahtunut joten tuskin voi olla kohdunulkoistakaan. Hassu :wink Ps. Ihana toi video sun allekirjoituksessa! :joyful:

Lucky, ihanaa kuulla susta! Eilen juuri mietin sua :shy: Toivotaan, että tämä on teidän kierto viimein!

Beisla, ääää en kestä! Sulla alkaa olla jo niin jännät paikat! :nailbiting: Tahtoisin itsekin kiipeilemään :happy:

Junttura, sulla se vasta jännä paikka onkin!!! Taitaa olla plussa tulossa kun dpo:t on noin pitkällä :wink

Ilpuri, muuta en sano kuin että MIEHET! :grin Mie en kyllä yhtään nauti tästä viimeisestä viikosta ennen menkkoja. Ärsyttävää oottelua :grin Paras hetki kierrosta on ehkä just oviksen jälkeen, kun tietää että kaikki voitava on tehty :)

Janeh, ihania kuulumisia siellä! :cat:

suvii-i, musta toi on melkein o-plussa. Vällyjen väliin vaan, ovis saattaa olla ylihuomenna :wink

Neelia, toi sormustemppu on jännä! Meidän suvussakin on käytössä :grin Sillä ennustetaan myös tulevia jälkeläisiä jo ennen raskautta ja mulle on aina tullu tulokseksi kaksoispojat :bored: Niitä ootellessa :grin

Mariska, tsempit ultraan! Kyllä muakin jännittäisi/pelottaisi eka ultra.

Alkakaas naiset tehtailemaan niitä testejä! Tahdon nähdä niitä plussia :woot:

Täällä tuhruttelu jatkuu, toivottavasti mun uusi ihana violetti kuukuppi ehtii tulla ajoissa :grin Lihakset on hiton kipeänä eli treeni on menny perille :woot: Naama ja decoltee kukkii, suupielet on auki, suussa on aftoja ja eilen yritti aloitella flunssan poikasta mutta se meni onneksi ohi. Hyvä fiilis silti :grin

Larissa kp 25/27-30, dpo 6, tjot-k. 9

Huomenta naiset. Mikäli kiltti Postimies toisi tänään testit niin voishan sitä illalla pissiä tikkuun ;) tosin en kyl usko et mitään tapahtuu, mut pakkohan se on ettei tikut jää happanemaan kaappiin. ....Silv. ala jo testata. .:D Larissa voisi jo kanssa kokeilla :D

Johanna, täällä on vasta dpo 6 joten tuskin mitään näkyisi :wink Sunnuntaina testaan, jos tämä tuhru ei ylly menkoiksi. Silloin olisi dpo 11. Onnea testaukseen! Täällä ootan sun plussaa :wink

Plussaa tuskin tulee. Dpo:sta ei mitään tietoa. Mut tänään kp 27/28-30 :D en ole taas aikoihin testannut niin pitää edes kerran tehdä ennen tätiä :D

Täällä tänään dpo 9, perjantaina dpo 12. Kai sitä sitten vois jo Predictor Early -testillä testata? Onko kellään kokemusta? :anyone

Takaisin