Raskaaksi 2015

Pakkohan se oli ittekki käydä kattoon että jos nyt tärppäis.. Niin LA ois 26.12 :D
Noh toivoa sopii.. Oon nyt ihan tosissani miettiny että uskallanko tilata ovistestejä.. Vai käynkö hakemassa kaupasta..
Ja toivoa sopii että ees ovuloi tässä kierrossa!

Oih tulispa se pieni jo.

Suvi ovispäivä on dpo 0 :)

Nuuhku hae ihmeessä pregcheckin ovistestit! Toivotaan pysyvää plussaa sinne pian <3

Täällä kp16/28 ja ollaan nyt viime viikon tiistaista talleteltu ahkerasti, ja talletellaan varmaan loppuviikkokin. :D

On. Mua jännittää kauheesti kun huomenna pitäis alottaa työt. Mietin just sitä mitenköhän tuun pärjäämään yms. :o

Nuuhku: mä olen ostanut Onni-ovulaatiotestejä apteekista mutta tilasin Clearbluen testejä netistä. Ne tuli halvemmaksi ja ovat parempia.

On. Vastailen myöhemmin muille, nyt on mieli maassa. Testasin aamulla negan. Joo, on vielä aikaista mutta olis sinne edes hailura saanut tulla... Musta tuntuu että oireet hävis jo eilen illalla, ja viimeistään nyt negan jälkeen. En tiiä testaanko uudestaan esim. torstaina, vai odottelenko perjantaihin menkkoja. :sad001

Pepe pc:n ovis testejä oon tainu joskus käyttääkki :) jos oikein muistan :D

Neelia mä mietin tota tilaamista sen takia kun meillä on sama postilaatikko kun mun porukoilla. Enkä missään nimes halua että ne saa tietää tästä yrittämisestä.. Ja muori on heti ensimmäisenä hakemassa postia :D ja joo se on hiukan utelias tyyppi.. Ja mä luulen että se jo muutenkin arvaa.. Äh mä käyn kohta ostaan oman postilaatikon! :D ei vaan sekään ei hyödyttäis kun muori sanois sit että noh hain teijänkin postin kun hain oman... :mad::laughing025

Täällä kp 21/?32 dpo 2.. Eilen piti talletella (ehkä ihan turhaa enää dpo1 raskautumisen kannalta, mut ei siitä haittaakaan ois ollu) mut multa poistettiin eilen hammas (enemmän tai vähemmän ilman puudutusta, koska mulla ei puudutukset auta) niin suu ja pää oli/on aika herkillä.. sitäpaitsi hammasta ei ois tarvinnu poistaa jos sitä ois aamulla paikattu kunnolla.. ( kävin siis 2 kertaa eilisen aikana) hammaslääkäriin en mee enää ikinä!
Toivotaan parempaa onnea petipuuhiin illaksi <3

Munkin oli pakko kattoo laskettuu aikaa jos raskaudun tässä kierrossa, niin la ois 13.12.
Meidän pikkuprinsessa on syntynyt 16.12 (mun miehen esikoinen, mulla ei ole vielä omia, lainaan ja kasvatan vaan tän neidin)( pikkuneiti asuu siis kuitenkin meillä, ja tapaa äitiään jokatoinen viikonloppu) ja itselläni on synttärit 2.1.. mut meille on ihan sama vaik lapsilla ois samoihin aikoihin synttärit. Vauva saa tulla kun on sen aika (mitä nopeammin sen parempi)

Beisla pahoittelut negasta. :(
Mä tulin heti aamusta tänne tsekkaa, joko olisi iloisia plussauutisia ja uusia mammoja joulukuisiin. Toivottavasti testasit liian aikaisin, ja se plussa kuitenkin tulee loppuviikosta. :)

Tänään on taas aivan ihana ilma. <3 Plussatuulia kaikille. :)

Beisla: pahoittelut negasta

Nuuhku: mutta eihän se voi arvata mitä siellä on kun se on huomaamattomassa paketissa. Kirjekuori jossa ei lue Lähettäjää. Jos kysyy mitä kuoressa on ni sanot ettet tiedä tai keksit jonku muun ei niin mielenkiintoisen hätävalheen. Esim joku kynä paketti :) tai jotai askartelu juttuja :)

Milloin teillä on alkaneet raskaustestit näyttää plussaa? Eli jos dpo 12 on negatiivinen, niin vieläkö kannattaa testata pari päivää sen jälkeen (ellei menkat ala aiemmin)..?

Beisla :crybaby2 Ehkä vielä loppu viikosta?!

Mulla kun ei puudutukset auta, niin todettiin et hammas joka on vuoden ajan vaivannut on järkevämpi poistaa kun aloittaa juurihoito joka on ilman puudutusta vielä kivuliaampi. . ( Mulla on tosi herkkä suu)

Ahkeria olette taas olleet. :happy: Lukemassa olen kyllä käynyt, mutta kirjoittamaan en ole kerenny. Täytyy nyt koittaa jos ennättäis jotain raapustaa.

nuuhku tsemppiä oviksen bongaukseen. Kannattaahan niitä testejä hommata, niin tietää koska se ovis tapahtuu. :)

Miilia hammaslääkärit on kyllä inhottavia paikkoja. :confused: Onneks vaivannut hammas on nyt pois niin ei ainakaan enää kiusaa tee. :)

lauruskaah ahkeria olette olleet. :wink Toivotaan, että ahkeruus palkitaan!

Beisla pahoittelut negasta. :sad001 Jospa se siitä vielä plussaksi muuttuis, ei saa luovuttaa vielä. :joyful:

Neelia tsemppiä testaukseen! :happy:

Enhän mää enää muista mitä muuta mun piti vielä kommentoida.. :hilarious: Täytyy palata uudemman kerran jahka ehtii.

ON: Tädin pitäis saapua perjantaina, tai siis toivottavasti jättää saapumatta. :wink "Oireita" on ilmennyt, mutta tuskimpa ne mitään merkkaa. Mieli tekis huomenna jo testata, sillon olis dpo12, mut en tiiä uskallanko. Viimeisen primon otin eilen illalla. Katsotaan kuinka ämmän käy.. :rolleyes:

enu kp29/31 dpo11

Voi beisla <3 toivottavasti oli vain liian aikaista <3

On tää aina yhtä outoo pitää työhaastatteluja :D tuntuu että ne kaikkein tärkeimmät jutut jää sanomatta kun pitää niitä niin perusasioina.. mut pakko jos meinaa päästä kesälomaa viettään jossain kohtaa :D

Lucky, kiva kuulla susta taas! Sullahan kasvaa follit hienosti, nyt vaan hyödyntämään ovista. :)

Ilpuri, kyllä teillekin saisi jo plussa tulla. Ei ihme jos yrittäminenkin saa joskus pinnan kireälle. Tai sellasta taustalla olevaa stressiä...

Mariska, tuuthan sitten kertomaan ultrakuulumiset! :)

Nuuhku, kätevää jos teilläkin mökki lähellä. Meillä on "oikea" mökki kauempana, mut yks tosi lähellä, missä ei voi viettää yötä (niin huonossa kunnossa), eikä oo järveä tai toimivaa saunaa, mutta pihalla on hyvä kasvimaa.

Janeh, onnea vauvalle nimestä! :Heartpink

suvii-i, voi olla plussa toi testi tai sit vielä vahvistuu. Eri ihmisillä käyttäytyy vähän erilailla, kannattaa ehkä varalta testailla vielä, ja muistaa ens kierrossa miltä plussa nyt näytti.

Aphrael, hienoa että sun mies haluaa kuitenkin lisää lapsia. Onhan tää lasten teko kokonaisuudessaan vähän hulluutta, kun kaikkien mukaan ei se elämä ainkaan helpotu siitä, mut kaipuu on vaan kova.

Sydänpylly, harmi kun lapsi ei voi ymmärtää että olis senkin etu jos isi ja äiti pääsis olemaan läheisiä välillä, kun vois syntyä leikkikaveri.

Neelia, hyvä, aloita sä viimeistään plussa-aalto, jos ei joku muu kerkeä ennen sitä! :wav

Lissu, oikeassa oot, varmaan olis koulussakin hyvä avata kuinka vaikeaa myös voi raskautuminen olla.

Tassu, toivottavasti ei ole jatkuva oire tuo nenäverenvuoto, vaan jää tähän kertaan. Ei oo kivaa ei. Mulla tulee lähinnä kovassa flunssassa.

Nuuhku, meillä on melkein sama tilanne, äitini asuu meidän kanssa samassa kerrostalossa ja on jatkuvasti kylässä, usein tulee kylään samalla oven avauksella postimiehen kanssa:grin Uskaltauduin kuitenkin tilaamaan ovis- ja raskaustestit kotiin, on se vain niin iso säästö kun netistä tilaa.. Tänään sitten syöksyin postimiestä vastaan ja ihan huomaamattomassa kirjekuoressa testit tuli:wink Olin kyllä jo suunnitellut mitä selitän äidilleni jos se sen kirjeen näkee, kun on niin utelias minun postista, kun harvoin tulee muita kuin laskuja:rolleyes:kaapissa odotti uudet alusvaatteet jotka olisin voinut väittää tilanneeni :grin Hankalaa tämä yrityksen salassa pito!

Mikä kp yleensä alattele testaileen ovista? Tänään olis kp7/27

Meillä mies on vähän kahden vaiheilla että jatketaanko yritystä heti vai pidetäänkö pari kuukautta taukoa.. Ei ole suoraa vastausta antanut, joten päätin että viikonloppuna pistän päälle jotain sellaista mille hän ei voi sanoa 'ei'.:p

Sandy, yrittävän mieli on kyllä niin kavala, oireita löytyy ihan mistä vaan. :p Mut jos ei sulla plussaa tule, niin toivotaan pikaista tätiä sitten.

Larissa hih, mun ensimmäinen reaktio kun joku sanoo että haluais kiipeilemään on kysyä että koska mennään? :grin Tykkään viedä ihmisiä kokeilemaan, ja nyt torstaina saan (epävirallisesti) opettaa paria kaverin kaveria varmistamaan. Kiva kun sun kuppi ehti jo tulla! Silloin *vanha ääni* "kun minä olin nuori" ei saanut mitään jännän värisiä. Miten on sujunut kupin kanssa?

Johanna, toivottavasti posteljooni on reipas! :)

Nuuhku mäkin muistelen et kotitesti.fi:stä ei lue mitään lähettäjää paketissa. Luulen että noi yritykset tietää että moni haluaa salata tilauksensa.

Miilia, onpa inhottavaa hampaanhoitoa jos puudutus ei tehoa. Poraamisen otan kyl omasta tahdosta ilman puudutusta, mut en haluais kokeilla samaa hampaan poistolla! Oot sä aika sissi.

Neelia, mun mielestä monessa paikassa sanotaan, että hcg tuplaantuu parissa päivässä. Eli jos saa ihan puhtaan negan, kannattaa ehkä odottaa ylihuomiseen uutta testausta.

Enu jes, lisää piinailijoita! Kyllä täällä jonkun pitää plussa saada! :grin

Silv, voin uskoa että on jännää. Ite kun on ollut vain haastateltavana, ei varmasti ole helppoa toisessakaan päässä.

Beisla kp27/29, dpo12

Takaisin