Beisla, pahoittelut negasta, sais jo teilläkin tärpätä!!! <3
On: tänne ei mitään erikoista.
Kiitos teille kun jaksatte tsempata, vaikka ite on jo luopunut toivosta... :)
Onneksi on toi womanloggi käytössä, muuten ei olis mitään hajua kp:stä tai dpo:sta.
Sitä olen pohtinut, että jos sellainen ihme kävisi että raskaaksi tulisin, että miltä tuntuisi palata neuvolan asiakkaaksi, sen jälkeen miten he minut nyt hylkäsi? Ja varsinkin tämän lääkärin asiakkaaksi... No tuskin tälläistä tilannetta tulee, mutta kaikkea sitä pohtiikin. Näin muuten keskustassa tänään kyseisen lääkärin, käänsi vaan päänsä pois kun vastaan tuli...
Tänään siis kp 33/30 dpo 8.
On: tänne ei mitään erikoista.
Kiitos teille kun jaksatte tsempata, vaikka ite on jo luopunut toivosta... :)
Onneksi on toi womanloggi käytössä, muuten ei olis mitään hajua kp:stä tai dpo:sta.
Sitä olen pohtinut, että jos sellainen ihme kävisi että raskaaksi tulisin, että miltä tuntuisi palata neuvolan asiakkaaksi, sen jälkeen miten he minut nyt hylkäsi? Ja varsinkin tämän lääkärin asiakkaaksi... No tuskin tälläistä tilannetta tulee, mutta kaikkea sitä pohtiikin. Näin muuten keskustassa tänään kyseisen lääkärin, käänsi vaan päänsä pois kun vastaan tuli...
Tänään siis kp 33/30 dpo 8.

meillä aivan toisenlainen tilanne. Emme juuri edes keskustele miehen lasten kanssa heidän meillä ollessaan. Tosin ovat jo teini-iässä ja kontaktin saaminen muutenkin super vaikeaa...
itse olen tilannut clearblue digital ovistestejä joilla varmistelen jos liuskan tulos jää mietityttämään. Hintaa n. 27e/10testiä
Vaikuttaisi moni olevan testaamassa silloin. Jos itse uskaltaisi huomenna tai ylihuomenna jos ei tätiä tänään kuulu. Välillä vatsassa sellainen pieni jomotus olo ja välillä häviää...

Mulle kun on ihan arkipäivää itkeä ihan pikkuasioista. Onneksi sentään 95% itkuista on iloitkuja.