Raskaaksi 2015

Tänne ei oo täti eksyny tämänkään päivän aikana. Mut maha on kipeä ja niin paha olo,että koko viikon odotettu herkkupäivä jäi herkuttomaksi :(
Vaavilla nyt neljäs sairastelupäivä,näinköhän on mahapöpö tarttununmuhunki.

Junibea: ei mulla ole itse asiassa tietoa luteaalivaihe pituudesta. Ennen tätä kertaa olen oviksen bongannut ainoastaan kerran aiemmin ja siitä tuo kohta 1v rakkaus:) ja viimeksi oli tauko teroista ku kävin labrassa siinä ovis kokeessa. Yhtenä päivänä ajattelin huvikseni tehdä raskaustestin mutta huomasinkin että yksi ovistesti oli vielä jäljellä, jonka päätin tehdä pois ja siihen ilmestyikin hymynaama. Silloin en siis laskenut mitään päiviä, odotin vain koska voisin taas jatkaa teroja. Kuten aiemminkin kirjoitin, oli tuuria matkassa kaikinpuolin :winkvoikohan sellainen enää toistua.... tiedän ainoastaan että kierto n. 28pv viimeisen teron jälkeen menee 2pv ja sit alkaa vuoto...

Täällä tullu ihan tosi paljon juttuja! Oon pitäny taukoa täältä kun on mieli ollut niin maassa tän yrittämisen suhteen. Välillä pikaseen lueskellu mut en oo pysyny kärryillä yhtään.

Pahoittelut Be:lle ja Nuuhkulle <3
Onnittelut plussanneille :)

Sit reippaammin itsekkäästi omia kuulumisia.. Tuskailin tooosi pitkäö kiertoa. Tänään vihdoin yllättäen täti saapui, edelleen niukkaa vuotoa mut katotaa jos huomenna olis jo enemmän! Kierto venyi 65päivään, huhheijaa. Normi 30kp kierto jäi siis vaan haaveeks edellisessä kierrossa ;)
Miehen kanssa paljon keskusteltu tästä toisen yrittämisestä. Oon aika paljon yrittäny pitää asioita oman pääni sisällä ettei stressi ja mun paha mieli tarttuis mieheen, mut kyl puhuminen auttaa kummasti.
Molemmat oltiin samaa mieltä, että ollaan onnekkaita kun meillä on jo yksi ihana lapsi. Toinen saa edelleen tulla, mutta yrittämällä yrittämään ei aleta.
Molempia myös pelottaa, jos toinen lapsi olisi haastava. Esikoinen ollut niin helppo, että miten jaksaisi runsas tarpeisemman lapsen kanssa. Tai jos lapsella olisi esim. Sairaus tai kehitysvamma, kuinka sitten jaksettaisiin tai pärjättäisiin. Liikaa asioita pyörii mielessä. Kerroin miehelle, että tilasin ovis testejä, ja se oli hänelle ok, muttei halua sen kummemmin tietäö milloin ovis on, ettei seksistä tuu pakkopullaa. Eli tässä kierrossa yritän ekaa kertaa tikuttaa ovista, katotaan kuin käy :)

Meritähti kp 1/34? (Womanlog laski keskimääräiseks kierroks 34, mut saas nähä)

Nyytti ei täälläkään tätiä näy kp27/26-28. Eilen kuvittelin että kierto alkais alusta mutta verta eksyikin vain pari tippaa housuihin ja sitten loppui kuin seinään. Lähinnä oli vaan vähän kuivahtanutta verta v.vuodon seassa. Nyt sitten olenki miehen kans heilutellu peittoa oikein ahkerasti jos nuo röörit aukeais kunnolla ja pääsis uuden kierron ja uuden yrityksen taas aloittamaan. Ei ole menkkaisia saati raskausoireita. Tämä on jo todella outoa, mutta jospa se täti kohta saapuis.

Nyytti milloin meinasit taas testata? ;)

Tervetuloa kaikille uusille ja pikaista plussausta! Teitä on taas niin monta ettei perässä meinaa pysyä :)

Beisla, sorry niin olitkin kertonut jo aiemmin että mitä laitatte kasvamaan, mutta eihän tämä laho pää enää muistanut :D Mitä muuten kuuluu ja onko oireita ilmaantunut? ;)

Moi taas Meritähti! :)

Nennaa ääääää ihanaa kisu! <3 Varmasti vie sun ajatuksia pois kierron vaiheiden kyttäämisestä ja yrityksestä :)

Tsemit kaikille muillekin oli kierron vaihe ja elämäntilanne mikä hyvänsä! :)

Napaa: 2 pv oli ns. kuivaa kautta oviksen jälkeen, tänään sitten PALJON beigeä valkovuotoa ja kirkasta venyvää limaa oikein lorisemalla. Sorry ällöjutut :D en kuitenkaan innostu sillä sama juttu on period calendarin mukaan aina tässä vaiheessa kiertoa :D

Larissa kp 22/27-30?, dpo 3, tjot-k. 9

Muokattu viimeksi:
HUH, mikä päivä! Ultrassa käyty ja pieni on vielä mukana. ❤️❤️ Syytä vuodolle ei löytynyt.. Nyt täytyy vaan ottaa rauhallisesti ja toivoa että kaikki menee hyvin. Pää painaa sata kiloa ja nyt nukkumaan. Kiitos kaikille, olette ihania. ❤️

Vau, hienoa Be!Toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti. Mullakin oli kuopuksen kohdalla runsaita vuotoja ja hyvin meni loppuun asti.

Liityn terokeskusteluun. Mulla määrättiin viime kierrosta alkaen teroja luteaalivaiheen pidentämiseen. kierron 15.-24-26.pvä. Oli tarkoituksena syödä 26 päivään saakka, mutta menkat alkoivat teroista huolimatta kp 25. ( Kierto piteni siis kuitenkin 2 pvää ja ovis oli 15.pvä) Voihan olla että kroppa vasta totuttelee kierron pidennykseen. Nyt sain puhelinajan lääkärille ma 30.3 koska haluan kysyä voinko jatkaa teroja jos raskaudun. Viimeksi raskaus meni kesken 7+1 ja koska istukka ei ollut lähtenyt kunnolla kehittymään arvelin että se voi johtua keltarauhasen liian laiskasta toiminnasta. Tiedän että lugeja syödään alkuraskautta tukemaan, mutta onko joku syönyt terolutia siihen? ( terolut on synteettinen, luget ovat luonnollista progesteronia)Lääkäri sanoi, ettei teroista ole haittaa sikiölle, mutta ei kuitenkaan sanonut suoraan, että testaa ja jatka sen jälkeen kuuria jos posit. Kyllä tää on sitten ihmetiedettä. Olisin kiitollinen jos jollain olisi omakohtaista kokemusta ( tai tietämystä muuten ) asiaan liittyen?

Kp 10/ 25 yk5

• Tykkään
Reaktiot: be
Niin ja joku kysyi, vielä oviksen ajoituksesta ja teroista. Lääkäri sanoi ettei tarvitse ovista testata mutta itse testasin, koska luin että jos aloittaa terot ennen ovista, ovis voi häiriintyä. Mutta siitäkin on vissiin useampaa eri tietoa. Aloitin terot illalla kp 15 , ovisplussan sain kp 13. Nytkin aion siitä syystä oviksen tikuttaa.

Ihanaa mahtavaa Be! Onneksi pieni on pysynyt matkassa ja toivottavasti et enää joudu säikähtämään omituisten vuotojen takia❤

Larissa, juu niin miekin uskon, ainut ett nyt jännitän kisuvaarin tuloa silleen ett varmaan täti pysyy kaukana poissa muutaman päivän vielä normaalia pidempään.. :( :D noh, sittenpähän pysyy, olen onnellinen tuostakin perheenlisäyksestä, kun ei plussaa ole vuoteen tullut :)
Mitenköhän vaan mein degut tulee toimeen kisun kanssa.. No jos vaari ei "kalasta" ja syö pikkumiehiä, ni kaikki on hyvin :D

On; ihmeen pitkään tuota kuivaakautta kestikin, mut nyt on pikkarit märkänä taas, kun vv lorottelee ihan ku oviksen aikaan! :D

Voi kun ihanaa be! :Heartbigred Mulla jo niin tuli kyyneleet täällä kun luin sun viestisi, mutta kaikki sormet ja varpaat ristissä nyt, että kaikki menee hyvin! Mullakin esikoisesta vuoto mutta vasta rv 20 ja pelkäsin keskenmenoa, mutta vuoto olikin joku katkennut verisuoni ilmeisesti.

Onnea unicorn ja tarrajuttuja ja vauvaliimoja matkaan mukaan!!!!! :love017

On. miestä taas kotiin odottelen työreissulta huomis illaksi, tosin alkuviikko sillä menee varmaan aamusta iltaan meidän jalostuslaitoksella tuolla 36km:n päässä, sitten torstaista lähtien taas työreissulle.... :sad010 Mä olen aika paljon noiden viiden yksinhuoltaja, mies kun on yrittäjä ja mä vihaan välillä sitä tosiasiaa. Nyt ei ole edes pahin aika, vaan se todellinen reissaaminen alkaa sitten toukokuussa, ei voi muuta sanoa kuin :violent4

Niin ja sitten kuudennesta haaveilen... No tilanne on ollut tällainen esikoisesta asti, joten olen aika tottunut, nyt onneksi asutaan kylällä palveluiden äärellä, eikä niinkuin ennen korvessa 65km lähimpään kauppaan. Mutta pitää sanoa, että korvessa oli puolensa, ihana oma luonto, pihalla käyskentelevät porot ja valtava kettu... (johon meidän samojedi- koira oli ihastunut)

Hyvää yötä ihanat naiset :greet025

Mukkis kp 17/26

Ihanaa be! Siellä on sulla sitkeä sissi kyydissä! :)

Noista teroista ja niiden aloituksen ajoittumisesta. Eri lääkärit tuntuu antavan erilaisia ohjeita eli kannattaa varmaan mennä oman lääkärin ohjeen mukaan. Aloitus (odotetaanko ovis vai ei) voi riippua myös siitä, että käytetäänkö teroja vain säännöllistämään kiertoa (esim. ehkäisemään tiputtelua loppu kierrosta) vai onko ajatuksena myös raskautuminen. Ensimmäisessä tapauksessa ei ole väliä ehtiikö ovis tulla vai ei, mutta jälkimmäisessä on. Eli itse aloittaisin vasta oviksen jälkeen, jos on raskaus toiveissa sillä terojen keltarauhashormoni saattaa häiritä ovista. Toki kierto saattaa pidentyä tuolloin. Joistain lähteistä olen lukenut että vaikka terot estäisi oviksen niin hormonien vaikutus saattaa jatkua seuraavan kierron alkuun ja aikaistaa ovista normaalille paikalle siinä seuraavassa kierrossa.

Näistä asioista olen itse ottanut selvää etukäteen sillä varmaan saan terot tms. toukokuussa ellen plussaa ennen sitä :D mulla on siis loppukierrosta tiputtelua, ovis vasta kp 17-19 ja luteaalivaihe liian lyhyt eli 8-10 pv

Larissa kp 22/27-30, dpo 3, tjot-k. 9

Nuuhku pahoittelut sinulle ja suuri voimahali! ♡

Be ihana kuulla, että ultrassa kaikki oli vuodoista huolimatta hyvin. Toivottavasti loppuraskaus sujuu ongelmitta :)

Ja plussia tullut hirmuinen kasa, huhu! :) onnea kaikille tasapuolisesti.

ON. Olen nyt taustalla seuraillut. Mieheni lähti nyt viikon reissulle ja tällä viikolla kerettiin talletukset tehdä,viimeksi eilen. Mutta epäilen, että ei tämäkään vielä ole se the kierto. Ei varmuutta nyt kierron pituudesta. Joko 28 tai 30. Jos 30 niin saa nähä, onko simpat niin sitkeitä että sinnittelee oletettuun ovikseen saakka eli tiistaille (epäilen ). Eilen kyllä bongasin ovislimoja, mutta oon niin pessimisti että en toivo liikoja.

Soma kp15/28 - 30

Takaisin