Täällä tullu ihan tosi paljon juttuja! Oon pitäny taukoa täältä kun on mieli ollut niin maassa tän yrittämisen suhteen. Välillä pikaseen lueskellu mut en oo pysyny kärryillä yhtään.
Pahoittelut Be:lle ja Nuuhkulle <3
Onnittelut plussanneille :)
Sit reippaammin itsekkäästi omia kuulumisia.. Tuskailin tooosi pitkäö kiertoa. Tänään vihdoin yllättäen täti saapui, edelleen niukkaa vuotoa mut katotaa jos huomenna olis jo enemmän! Kierto venyi 65päivään, huhheijaa. Normi 30kp kierto jäi siis vaan haaveeks edellisessä kierrossa
Miehen kanssa paljon keskusteltu tästä toisen yrittämisestä. Oon aika paljon yrittäny pitää asioita oman pääni sisällä ettei stressi ja mun paha mieli tarttuis mieheen, mut kyl puhuminen auttaa kummasti.
Molemmat oltiin samaa mieltä, että ollaan onnekkaita kun meillä on jo yksi ihana lapsi. Toinen saa edelleen tulla, mutta yrittämällä yrittämään ei aleta.
Molempia myös pelottaa, jos toinen lapsi olisi haastava. Esikoinen ollut niin helppo, että miten jaksaisi runsas tarpeisemman lapsen kanssa. Tai jos lapsella olisi esim. Sairaus tai kehitysvamma, kuinka sitten jaksettaisiin tai pärjättäisiin. Liikaa asioita pyörii mielessä. Kerroin miehelle, että tilasin ovis testejä, ja se oli hänelle ok, muttei halua sen kummemmin tietäö milloin ovis on, ettei seksistä tuu pakkopullaa. Eli tässä kierrossa yritän ekaa kertaa tikuttaa ovista, katotaan kuin käy :)
Meritähti kp 1/34? (Womanlog laski keskimääräiseks kierroks 34, mut saas nähä)